Is dat uitgezonden? Wist ik niks van.Lyst wrote:Heeft iemand Titans set gister opgenomen @ hardstation?
tracklist was hard van begin tot eind:
strenght & fury
annihaliting
midnight
justice4all
magic
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Als ze slim waren geweest hadden ze het zelf opgenomen en verspreid op sites!
Dus ik neem aan dat hij wekelijks te horen isWe are proud to present DJ Titan as our resident DJ. His first mix has been delivered with totally new Fusion tracks.
Fusion gaat wel op een hele andere tour ineens he.Lyst wrote:Dus ik neem aan dat hij wekelijks te horen isWe are proud to present DJ Titan as our resident DJ. His first mix has been delivered with totally new Fusion tracks.
Staat anders niet in de timetable vermed.
Ik weet het ook niet, het stond gister nog onder nieuws.
Maar gister was zijn set iig van 7-8 te horen.
@dakpan hoezo?
Dozer was toch ook resident bij fearfm en luc (the pitcher) met zijn truc.
@dakpan hoezo?
Fear was al aardig bekend in meerdere landen, van dit 'Hardstation' moet menig mens nog horen, dus vind het een beetje raar dat een Fusion artiest gelijk resident is.Lyst wrote:Ik weet het ook niet, het stond gister nog onder nieuws.
@dakpan hoezo?
Misschien ziet hij er ook wel wat in (net als ik).
Bovendien hebben ze er beide voordeel bij, hij krijgt tijd om zichzelf te promoten en het station heeft een bekende naam. En als t station t niet zou overleven, heeft titan niks verloren.
Ieder station probeert nu op zijn manier luisteraars te werven, nu fearFM een groot gat in die markt achterlaat.
Bovendien hebben ze er beide voordeel bij, hij krijgt tijd om zichzelf te promoten en het station heeft een bekende naam. En als t station t niet zou overleven, heeft titan niks verloren.
Ieder station probeert nu op zijn manier luisteraars te werven, nu fearFM een groot gat in die markt achterlaat.
Hmm in de timetable van vandaag staat Titan weer, dit keer om 8 uur.
Maar volgens mij houden ze zich niet zo strict aan die timetable
Maar volgens mij houden ze zich niet zo strict aan die timetable
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
fusionrecords twitter:
Tune in to www.hardstation.fm tonight at 8 PM for a 1 hour mix of Titan, followed by the Fusion Yearmix by The Pitcher
Ik kan opnemen, maar dan komt hij pas laat online.freddyadu8 wrote:fusionrecords twitter:
Tune in to http://www.hardstation.fm tonight at 8 PM for a 1 hour mix of Titan, followed by the Fusion Yearmix by The Pitcher
Als het dezelfde mix is als die van gister

Zou niet verkeerd zijn. Titan sets.Khadber wrote:Ik kan opnemen, maar dan komt hij pas laat online.freddyadu8 wrote:fusionrecords twitter:
Tune in to http://www.hardstation.fm tonight at 8 PM for a 1 hour mix of Titan, followed by the Fusion Yearmix by The Pitcher
Is er al iets iets bekend over een verzamel album dat binnenkort uitkomt ofzo?
Hardbass chapter 19 ofzo?
Hardbass chapter 19 ofzo?
Is het mogelijk om de(sommige) setjes op de Q-dance website te downloaden??
Nee, wel luisteren. Het zijn CD's namelijk.Kepro wrote:Is het mogelijk om de(sommige) setjes op de Q-dance website te downloaden??
Oke bedankt, dat word even zoeken dan... sommigen dateren alweer van 2001 namelijkKhadber wrote:Nee, wel luisteren. Het zijn CD's namelijk.Kepro wrote:Is het mogelijk om de(sommige) setjes op de Q-dance website te downloaden??
Ik neem op. Komt wel pas om 10 uur online ivm training, laat hem dus even lopen.Lyst wrote:Wie gaat er nu opnemen?
ok nice
@edwinn
Titan @ Hardstation.fm
@edwinn
Titan @ Hardstation.fm
Hij heeft er zin in trouwens zeg! Openen met Who Wants This, een oud Decibel Anthem en dan Night After Night!Lyst wrote:ok nice
@edwinn
Titan @ Hardstation.fm