Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2010 15:04 

Hardtraxx Veteran

E-rik schreef:
Even een vraag over de track Repelsteeltje - Set U Free...
vind het best een lekkere frisse track, maar ik vraag me al een tijdje af wat een DJ-tool nu precies inhoud??
Nu BH en NC er beide weer eentje hebben gemaakt, vroeg ik me dat weer eens af...

een nummer die gemaakt is om alleen op feesten (en sets) gedraaid te worden. Het is dan niet de bedoeling dat dit nummer uit gaat komen (al komen ze soms wel uit). :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2010 15:07 

Hardtraxx Addict

_dp_ schreef:
E-rik schreef:
Even een vraag over de track Repelsteeltje - Set U Free...
vind het best een lekkere frisse track, maar ik vraag me al een tijdje af wat een DJ-tool nu precies inhoud??
Nu BH en NC er beide weer eentje hebben gemaakt, vroeg ik me dat weer eens af...

een nummer die gemaakt is om alleen op feesten (en sets) gedraaid te worden. Het is dan niet de bedoeling dat dit nummer uit gaat komen (al komen ze soms wel uit). :)

dat ze niet waren geproduceerd om gereleased te worden dat wist ik, en ook enkel gebruikt in sets wist ik ook....maar produceren ze de tracks dan omdat ze iets anders willen proberen?? of omdat ze voor de lol die track hadden gemaakt ofzo?? dat was eigelijk meer waar ik op doelde
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2010 15:08 

Hardtraxx Veteran

Hangt er vanaf.. Bijvoorbeeld de Gevaarlijke Daan zijn gewoon tracks voor de lol gemaakt, en DJ tools kunnen dat ook zijn. Soms zijn ze ook serieus bedoeld, zoals veel tools voor Qlimax en dergelijke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2010 15:11 

Hardtraxx Addict

okee, nu is het mij wat duidelijker, tnx khad en _dp_
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2010 15:11 

Hardtraxx Veteran

Sommige DJtools mogen ook niet gereleased worden vanwege copyright schendingen (Tatanka - I Kissed a Girl)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2010 16:48 

Aan het typen...

Meestal is het voor de exclusiviteit van de act. Zij zijn de enige (of een van de weinige) met de track. Dus je moet hun act bezoeken wil je die dj tool horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2010 17:32 

Hardtraxx Veteran

Nogmaals mijn vraagje:

Ik woon in Emmen en ik denk er toch steeds meer aan om CDJ's met een mixer te kopen. Zit te denken aan de Reloop RMP 1 met RMX 40. Maar dat kost nogal wat.
Ik wil dus eerst is even kijken of ik het echt wel wat vindt en dus ergens een uurtje of 1 a 2 (proberen) te draaien voordat ik besluit tot een aankoop. Waar kan ik dat in godsnaam doen in omgeving Emmen. En ik ken niemand die iets heeft aan Dj gear..

Alvast bedankt, Edwin. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2010 17:36 

Hardtraxxer

Edwinn schreef:
Nogmaals mijn vraagje:

Ik woon in Emmen en ik denk er toch steeds meer aan om CDJ's met een mixer te kopen. Zit te denken aan de Reloop RMP 1 met RMX 40. Maar dat kost nogal wat.
Ik wil dus eerst is even kijken of ik het echt wel wat vindt en dus ergens een uurtje of 1 a 2 (proberen) te draaien voordat ik besluit tot een aankoop. Waar kan ik dat in godsnaam doen in omgeving Emmen. En ik ken niemand die iets heeft aan Dj gear..

Ik denk dat je aan de reviews op internet wel wijs genoeg kunt worden over hoe het is om met die dingen te draaien,
desnoods ga je naar een winkel met die stuff en probeer je het daar, meestal mag dat wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2010 17:40 

Hardtraxx Veteran

InQontrol09 schreef:
Edwinn schreef:
Nogmaals mijn vraagje:

Ik denk dat je aan de reviews op internet wel wijs genoeg kunt worden over hoe het is om met die dingen te draaien,
desnoods ga je naar een winkel met die stuff en probeer je het daar, meestal mag dat wel ;)

Inderdaad, bij Bax-Shop etc mag je gewoon proberen, maar dan moet je er wel een dagje op uit trekken ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2010 21:28 

Hardtraxx Veteran

Ja dat die dingen goed zijn weet ik wel. Maar ik wil gewoon weten of draaien/mixen echt is voor mij is. Het lijkt me echt supervet om te doen en met Virtual DJ vindt ik het ook echt leuk. Maar ik heb nog nooit met CDJ en mixer gedraait. Ik wil dus gewoon een paar uur proberen of het ook echt is wat ik denk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2010 21:28 

Hardtraxx Veteran

Tja, ik woon niet echt in de buurt van overijssel, misschien Skitzo vragen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2010 21:29 

Aan het typen...

Emmen ligt in drenthe :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2010 21:31 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Emmen ligt in drenthe :whistle:

Ik dacht dat ie overijssel neer had gezet. Emmen is toch ook zuidkant van Drenthe? ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2010 21:33 

Hardtraxx Veteran

Zuid oost ja. ;) Maar wat aan Skitzo vragen, heeft die ook CDJ + mixer? Dat ik daar dan kan draaien ofzo? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2010 21:33 

Donateur

Edwinn schreef:
Maar wat aan Skitzo vragen, heeft die ook CDJ + mixer? Dat ik daar dan kan draaien ofzo? :P

Nog niet, maar hij heeft wel gezegd tegen mij dat hij een set ging kopen of al besteld had. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2010 21:35 

Hardtraxx Veteran

Misschien iemand anders hier die heel lief is om mij uit te nodigen voor een dagje draaien. Ik wil best wel even een treintje pakken daarvoor hoor. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2010 21:39 

Donateur

Bij mij mag je altijd komen proberen maar ik woon in midden Belgiƫ dus dat is vrij ver :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2010 21:41 

Hardtraxx Veteran

Bedankt voor het aanbod, maar Belgie is toch iets te ver. :D

Kan ik net zo goed direct die set kopen, is bijna even duur dan de trein pakken naar Belgie. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2010 23:52 

Hardtraxx Veteran

Hoe draait Dana?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2010 00:09 

Donateur

Henk-Jan schreef:
Hoe draait Dana?

Geniaal (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2010 00:09 

Aan het typen...

altijd goed met een verrassendde tracklist
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2010 10:20 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Hoe draait Dana?

Dana setjes :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2010 10:35 

Aan het typen...

Heeft iemand Titans set gister opgenomen @ hardstation?
tracklist was hard van begin tot eind:
strenght & fury
annihaliting
midnight
justice4all
magic
:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2010 10:41 

Hardtraxx Veteran

Nee, eigenlijk niet, had denk ik wat meer gepromoot moeten worden dan, dan was het misschien goed gekomen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2010 10:42 

Aan het typen...

Ik doe mijn stinkende best al :P , maar ja ze zijn nog bezig met hun promotieplan.
Vanmiddag hele middag early (L) , nu eigelijk ook al: future shokk en nu dj stardust - godzilla
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen