Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Koen wrote:Zelfde met die spoontexh/spreadshirt caps, het is erop geprint en niet gestikt erg jammer haalt het mooie wel weg van de snapback
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Ben nummers aan het uitzoeken voor Q-base warm-up. Als ik een nummer van de Dragonblood EP als eerste nummer gebruik, wordt die dan van Soundcloud gekickt? Bijvoorbeeld Cyber - Percetion radio edit?
Hardtraxx Addict
1049 posts member since 2011
last seen Apr 2024
Nuracore wrote:Door wie is dit jaars Power Hour gemaakt van Defqon?
Volgens mij worden deze door Geck-o gemaakt.
Artiest
1973 posts member since 2009
cb92 wrote:
Nuracore wrote:Door wie is dit jaars Power Hour gemaakt van Defqon?
Volgens mij worden deze door Geck-o gemaakt.
Nope, ik heb vorig jaar wel een aantal tracks/edits bijgedragen.
Aan Power Hour wordt door een heel team van mensen van Q en artiesten gewerkt.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
The Skribbler wrote:Inmiddels 1 vriendin verder ja xd
Jij slet :$

En @ hierboven. Ik meende dat het altijd vooral Deepack was.
H
Hardtraxxer
807 posts member since 2012
last seen 5 days ago
Ik heb een misschien een vrij aparte vraag, maar Noisecontrollers - Attack again kennen we hier allemaal wel, maar ik was laatst bij een vriend van mij en die zette dit nummer op: View on YouTube is dit gewoon een rip van NC of hoe zit het? Aangezien deze track is uitgebracht in 2000? (en ja ik weet het, het nummer is ernstig)
Hardtraxxer
685 posts member since 2015
hardstyle007 wrote:Ik heb een misschien een vrij aparte vraag, maar Noisecontrollers - Attack again kennen we hier allemaal wel, maar ik was laatst bij een vriend van mij en die zette dit nummer op:
is dit gewoon een rip van NC of hoe zit het? Aangezien deze track is uitgebracht in 2000? (en ja ik weet het, het nummer is ernstig)
Dit is ook gewoon een rip, het origineel komt uit 1996:
View on YouTube
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
hardstyle007 wrote:Ik heb een misschien een vrij aparte vraag, maar Noisecontrollers - Attack again kennen we hier allemaal wel, maar ik was laatst bij een vriend van mij en die zette dit nummer op: View on YouTube is dit gewoon een rip van NC of hoe zit het? Aangezien deze track is uitgebracht in 2000? (en ja ik weet het, het nummer is ernstig)
Nostalgie :lol:
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Zou mandy niet moe worden van het filmen van een compleet feest en zichzelf? Is toch zonde van je tijd.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
sonnebloem wrote:Zou mandy niet moe worden van het filmen van een compleet feest en zichzelf? Is toch zonde van je tijd.

Ik zou haar een pb sturen. Enigste manier om erachter te komen :whistle: . Meteen SVB zn nummer geven, misschien is ze ook wel geïnteresseerd.
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
sonnebloem wrote:Zou mandy niet moe worden van het filmen van een compleet feest en zichzelf? Is toch zonde van je tijd.
Dacht net hetzelfde toen ik het zag :lol: Ze blijft wel gewoon lekker trouwens :whistle:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 1 day ago
DL22 wrote:
Dacht net hetzelfde toen ik het zag :lol: Ze blijft wel gewoon lekker trouwens :whistle:
Mocht gvd ff duren dat verhaal xd . Toch blijf ik d'r stalken.
Hardtraxx Veteran
3887 posts member since 2013
last seen 20 hours ago
Iemand al enig idee wat dat Project Fear inhoudt? Zag al filmpjes voorbij komen bij Ran-D, Delete en Sub Sonik.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Ik denk aan een event, zoals 5th statement / hardshock
Maar had mezelf ingeschreven op die website, kreeg geen email of wat dan ook :/
Hardtraxxer
578 posts member since 2010
last seen Feb 2026
Koen wrote:Ik denk aan een event, zoals 5th statement / hardshock
Zelfde manier van lanceren, met het mysterieuze en het mailadres invoeren, denk ook aan een event. De mailinglijsten van de betreffende organisatie worden lekker gespekt in ieder geval, zo een paar duizend e-mailadressen er gratis bij :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Gezien de artiesten die ik heb zien posten vermoed ik dat het iets van Art of Dance is.
S
DL22 wrote:
Ze zou mijn bundel er in 1 dag doorheen jagen.
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago
Het eerste wat ik dacht was dat het iets met pesten te maken had (vooral door filmpje van Sub Sonik) :P "de jongen die je vroeger pestte kan een eindbaas DJ worden" ofzoiets haha, event lijkt me logischer >.< Heb me wel aangemeld want: nieuwsgierig.
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
Rickzel wrote:Het eerste wat ik dacht was dat het iets met pesten te maken had (vooral door filmpje van Sub Sonik) :P "de jongen die je vroeger pestte kan een eindbaas DJ worden" ofzoiets haha, event lijkt me logischer >.< Heb me wel aangemeld want: nieuwsgierig.
Is dit niet iets zoals The Project: 10.000 Hours van Q-Dance?
Hardtraxx Veteran
3887 posts member since 2013
last seen 20 hours ago
Seneeq wrote:
Koen wrote:Ik denk aan een event, zoals 5th statement / hardshock
Zelfde manier van lanceren, met het mysterieuze en het mailadres invoeren, denk ook aan een event. De mailinglijsten van de betreffende organisatie worden lekker gespekt in ieder geval, zo een paar duizend e-mailadressen er gratis bij :thumbsup:
Michael deel je nieuwe visie even, dan zijn we er allemaal uit :P
Hardtraxx Addict
1339 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Weet niet of dit het juiste topic ervoor is, maar ik ben een beetje gaan kijken wie de vocalist is van een paar The Pitcher platen (Serenity, Our Core)

Hierbij kom ik uit op ene Harmonik (zie Discogs)

Iemand die hier meer van weet? Ben eigenlijk best benieuwd :P
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Bowlingbal wrote:Weet niet of dit het juiste topic ervoor is, maar ik ben een beetje gaan kijken wie de vocalist is van een paar The Pitcher platen (Serenity, Our Core)

Enige wat ik daarvan weet is dat hij ook een plaat heeft gemaakt met Zany; Evolution :whistle:
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 4 days ago
SkiggyRapz18 wrote:
Bowlingbal wrote:Weet niet of dit het juiste topic ervoor is, maar ik ben een beetje gaan kijken wie de vocalist is van een paar The Pitcher platen (Serenity, Our Core)

Enige wat ik daarvan weet is dat hij ook een plaat heeft gemaakt met Zany; Evolution :whistle:
Hij? Klinkt toch echt als een vrouw..
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago
Beetje een random vraag, maar k heb wel eens gelezen dat voetballers hun benen (extra goed?) verzekeren voor het geval er iets mee gebeurt.

Komt dit ook voor bij (grote) dj's? Als Headhunterz of Hardwell met hun handen onder een stoomwals terecht komen, zouden ze daar een speciale verzekering voor hebben? :lol:

Even mijn brainfart van de dag delen :P
M
Hardtraxxer
325 posts member since 2012
last seen Aug 2019
Iemand enig idee waar de setjes van Decibel 2016 blijven :whistle:?
Vorig jaar stond alles er de dag erna al op.