Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 11 days ago
Leonidas wrote:Oke thanks. Erikz: waar en hoe maak je het zelf dan? Kan ook via PM als het een beetje off-topic is
PM :)
R
Hardtraxxer
114 posts member since 2015
last seen Jul 2025
Dit weekend gaan we met een aantal vrienden een weekendje naar Amsterdam, voor CRAFT. Nu had ik vorig jaar een checklist gemaakt maar kan die nergens weer vinden. Heeft iemand hier nog een handige checklist voor een weekendje weg? Desnoods eentje van een weekendfestival, dan kan ik in ieder geval wat dingen eruit halen.

Mijn dank is groot :clap:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Rutgerrrw wrote:Dit weekend gaan we met een aantal vrienden een weekendje naar Amsterdam, voor CRAFT. Nu had ik vorig jaar een checklist gemaakt maar kan die nergens weer vinden. Heeft iemand hier nog een handige checklist voor een weekendje weg? Desnoods eentje van een weekendfestival, dan kan ik in ieder geval wat dingen eruit halen.

Ik ga naar een camping festival en ik neem mee? (packing tips)
R
Hardtraxxer
114 posts member since 2015
last seen Jul 2025
Koen wrote:
Rutgerrrw wrote:Dit weekend gaan we met een aantal vrienden een weekendje naar Amsterdam, voor CRAFT. Nu had ik vorig jaar een checklist gemaakt maar kan die nergens weer vinden. Heeft iemand hier nog een handige checklist voor een weekendje weg? Desnoods eentje van een weekendfestival, dan kan ik in ieder geval wat dingen eruit halen.

Ik ga naar een camping festival en ik neem mee? (packing tips)
Thanks!
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Waarom is het tegenwoordig steeds vaker een hype om 2 MCs op een stage neer te zetten ipv 1? Je zag het al steeds vaker, bij CRAFT was het bij de helft van de stages bijvoorbeeld ook al raak. De gemiddelde liefhebber hoort juist zo min mogelijk MCs en dan krijgen we er 2 keer zoveel op ons dak...waarom, heren organisatoren, waarom :/
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 9 hours ago
Werkdruk vermindering? >.<

Is me eerlijk gezegd nog nooit opgevallen. Alleen wel eens wisseling van MC bij liveacts of een DJ die zelf door een mic schreeuwt, maar niet vaak 2 man tegelijk.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Hahahaha was op CRAFT mooi, toen stonden op een bepaald moment Shizzler en een of andere dude die ik niet kende op t podium, en m'n vriendin vond Shizzler zodanig schattig dat steeds als hij iets zei of riep zij echt zo'n :loving: hoofd kreeg, en als die ander dan iets zei hoorde ik haar gewoon zeggen "nee vriend, laat Sjors nou praten"

(Had uiteindelijk te maken met dat zij vond dat Shizzler echt genoot van de muziek, en genoot van het feit dat hij daar iets aan bij mocht dragen, terwijl die ander het vooral heel erg tof vond dat hij zelf op 't podium stond)

Oké mega goed antwoord enzo OK doei.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
https://hardtraxx.com/search.php?ke ... mit=Zoeken

Ik vind het oprecht fijn dat ik zo goed op de hoogte word gehouden hiervan.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Zo ben ik.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 8 days ago
pim0412 wrote:https://hardtraxx.com/search.php?keywords=vriendin&terms=all&author=the+skribbler&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Zoeken

:lol: :lol: toch niet de enige die het dus opvalt
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Heb t ff opgezocht en inderdaad, het lijkt haast wel alsof ik verliefd ben xd

Guys, het spijt me niet.
Hardtraxx Veteran
last seen 9 hours ago
The Skribbler wrote:Heb t ff opgezocht en inderdaad, het lijkt haast wel alsof ik verliefd ben xd

Guys, het spijt me niet.
Eerste mention komt ook uit 2012, goed bezig man! Nog vele jaren :lol:

(of zijn we inmiddels wat vriendinnen verder ?)
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Inmiddels 1 vriendin verder ja xd
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Waar kan ik foto's van evenementen in hoge kwaliteit vinden? Bijvoorbeeld XQ B-front? Die Q-dance foto's zijn net niet goed genoeg...
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2019
SkiggyRapz18 wrote:Waar kan ik foto's van evenementen in hoge kwaliteit vinden? Bijvoorbeeld XQ B-front? Die Q-dance foto's zijn net niet goed genoeg...
Als je weet wie de fotograaf is (staat er meestal wel bij), kan je denk ik het beste even op zijn site kijken of hem persoonlijk een berichtje sturen.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 1 day ago
pim0412 wrote:https://hardtraxx.com/search.php?keywords=vriendin&terms=all&author=the+skribbler&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Zoeken

Hahaha
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Even een stomme vraag: zijn de Alpha2 ooit open geweest over hun ghostproducties? Heb er namelijk nooit iets van Alpha2 zelf over gelezen, maar alleen echt heel veel verhalen gehoord over dat ze ghostproducers hebben.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Nee, voor zover ik weet niet. Op de hoes van The Darkside (even gecheckt net) staat bijvoorbeeld "Written bij JDX. Produced by JDX & Alpha Twins"

Impliceert dat JDX de hele plaat heeft gemaakt, maar er is geen uitsluitsel :P
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
JDX vond ik altijd wel prima trouwens.. Wat doet hij nu precies? Wel eens vaag gehoord dat hij in de VS zit maar meer niet.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Maakt tegenwoordig vooral muziek 'achter de schermen' zoals voor films en tv-serieus geloof ik.
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 17 hours ago
The Skribbler wrote:Maakt tegenwoordig vooral muziek 'achter de schermen' zoals voor films en tv-serieus geloof ik.
Plus daarbij, all die Q-dance intro's op feesten is ook van hem :)
TSFH wrote:Even een stomme vraag: zijn de Alpha2 ooit open geweest over hun ghostproducties? Heb er namelijk nooit iets van Alpha2 zelf over gelezen, maar alleen echt heel veel verhalen gehoord over dat ze ghostproducers hebben.
Jammer genoeg niet, ondanks dat hun hele carrière is gebouwd op de soundbank van Wildstylez, Noisecontrollers, JDX, Waverider en volgens mij nog 1 voor de raw kant maar die weet ik even niet.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Nuracore wrote:
The Skribbler wrote:Maakt tegenwoordig vooral muziek 'achter de schermen' zoals voor films en tv-serieus geloof ik.
Plus daarbij, all die Q-dance intro's op feesten is ook van hem :)
Niet meer, dat doet Sogma tegenwoordig.
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 17 hours ago
Door wie is dit jaars Power Hour gemaakt van Defqon?
S
Nuracore wrote:
Jammer genoeg niet, ondanks dat hun hele carrière is gebouwd op de soundbank van Wildstylez, Noisecontrollers, JDX, Waverider en volgens mij nog 1 voor de raw kant maar die weet ik even niet.
E Force
Hardtraxx Veteran
last seen 9 hours ago
Jack of Sound ook aardig wat recente plaatjes