Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2016 13:37 
 
Hardtraxx Veteran

Leonidas schreef:
Oke thanks. Erikz: waar en hoe maak je het zelf dan? Kan ook via PM als het een beetje off-topic is


PM :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2016 14:50 
 
Hardtraxxer

Dit weekend gaan we met een aantal vrienden een weekendje naar Amsterdam, voor CRAFT. Nu had ik vorig jaar een checklist gemaakt maar kan die nergens weer vinden. Heeft iemand hier nog een handige checklist voor een weekendje weg? Desnoods eentje van een weekendfestival, dan kan ik in ieder geval wat dingen eruit halen.

Mijn dank is groot :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2016 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rutgerrrw schreef:
Dit weekend gaan we met een aantal vrienden een weekendje naar Amsterdam, voor CRAFT. Nu had ik vorig jaar een checklist gemaakt maar kan die nergens weer vinden. Heeft iemand hier nog een handige checklist voor een weekendje weg? Desnoods eentje van een weekendfestival, dan kan ik in ieder geval wat dingen eruit halen.

Mijn dank is groot :clap:


off-topic/ik-ga-naar-een-camping-festival-en-ik-neem-mee-packing-tips-t27086.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2016 14:54 
 
Hardtraxxer

Koen schreef:
Rutgerrrw schreef:
Dit weekend gaan we met een aantal vrienden een weekendje naar Amsterdam, voor CRAFT. Nu had ik vorig jaar een checklist gemaakt maar kan die nergens weer vinden. Heeft iemand hier nog een handige checklist voor een weekendje weg? Desnoods eentje van een weekendfestival, dan kan ik in ieder geval wat dingen eruit halen.

Mijn dank is groot :clap:


off-topic/ik-ga-naar-een-camping-festival-en-ik-neem-mee-packing-tips-t27086.html


Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom is het tegenwoordig steeds vaker een hype om 2 MCs op een stage neer te zetten ipv 1? Je zag het al steeds vaker, bij CRAFT was het bij de helft van de stages bijvoorbeeld ook al raak. De gemiddelde liefhebber hoort juist zo min mogelijk MCs en dan krijgen we er 2 keer zoveel op ons dak...waarom, heren organisatoren, waarom :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Werkdruk vermindering? >.<

Is me eerlijk gezegd nog nooit opgevallen. Alleen wel eens wisseling van MC bij liveacts of een DJ die zelf door een mic schreeuwt, maar niet vaak 2 man tegelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 02:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha was op CRAFT mooi, toen stonden op een bepaald moment Shizzler en een of andere dude die ik niet kende op t podium, en m'n vriendin vond Shizzler zodanig schattig dat steeds als hij iets zei of riep zij echt zo'n :loving: hoofd kreeg, en als die ander dan iets zei hoorde ik haar gewoon zeggen "nee vriend, laat Sjors nou praten"

(Had uiteindelijk te maken met dat zij vond dat Shizzler echt genoot van de muziek, en genoot van het feit dat hij daar iets aan bij mocht dragen, terwijl die ander het vooral heel erg tof vond dat hij zelf op 't podium stond)

Oké mega goed antwoord enzo OK doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

search.php?keywords=vriendin&terms=all&author=the+skribbler&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Zoeken

Ik vind het oprecht fijn dat ik zo goed op de hoogte word gehouden hiervan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo ben ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 16:23 
 
Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
http://hardtraxx.nl/forum/search.php?keywords=vriendin&terms=all&author=the+skribbler&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Zoeken

Ik vind het oprecht fijn dat ik zo goed op de hoogte word gehouden hiervan.

:lol: :lol: toch niet de enige die het dus opvalt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb t ff opgezocht en inderdaad, het lijkt haast wel alsof ik verliefd ben xd

Guys, het spijt me niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Heb t ff opgezocht en inderdaad, het lijkt haast wel alsof ik verliefd ben xd

Guys, het spijt me niet.


Eerste mention komt ook uit 2012, goed bezig man! Nog vele jaren :lol:

(of zijn we inmiddels wat vriendinnen verder ?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inmiddels 1 vriendin verder ja xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2016 09:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waar kan ik foto's van evenementen in hoge kwaliteit vinden? Bijvoorbeeld XQ B-front? Die Q-dance foto's zijn net niet goed genoeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2016 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Waar kan ik foto's van evenementen in hoge kwaliteit vinden? Bijvoorbeeld XQ B-front? Die Q-dance foto's zijn net niet goed genoeg...


Als je weet wie de fotograaf is (staat er meestal wel bij), kan je denk ik het beste even op zijn site kijken of hem persoonlijk een berichtje sturen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2016 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
http://hardtraxx.nl/forum/search.php?keywords=vriendin&terms=all&author=the+skribbler&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Zoeken

Ik vind het oprecht fijn dat ik zo goed op de hoogte word gehouden hiervan.


Hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2016 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even een stomme vraag: zijn de Alpha2 ooit open geweest over hun ghostproducties? Heb er namelijk nooit iets van Alpha2 zelf over gelezen, maar alleen echt heel veel verhalen gehoord over dat ze ghostproducers hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2016 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, voor zover ik weet niet. Op de hoes van The Darkside (even gecheckt net) staat bijvoorbeeld "Written bij JDX. Produced by JDX & Alpha Twins"

Impliceert dat JDX de hele plaat heeft gemaakt, maar er is geen uitsluitsel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2016 10:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JDX vond ik altijd wel prima trouwens.. Wat doet hij nu precies? Wel eens vaag gehoord dat hij in de VS zit maar meer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2016 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maakt tegenwoordig vooral muziek 'achter de schermen' zoals voor films en tv-serieus geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2016 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Maakt tegenwoordig vooral muziek 'achter de schermen' zoals voor films en tv-serieus geloof ik.

Plus daarbij, all die Q-dance intro's op feesten is ook van hem :)

TSFH schreef:
Even een stomme vraag: zijn de Alpha2 ooit open geweest over hun ghostproducties? Heb er namelijk nooit iets van Alpha2 zelf over gelezen, maar alleen echt heel veel verhalen gehoord over dat ze ghostproducers hebben.


Jammer genoeg niet, ondanks dat hun hele carrière is gebouwd op de soundbank van Wildstylez, Noisecontrollers, JDX, Waverider en volgens mij nog 1 voor de raw kant maar die weet ik even niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2016 16:16 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
The Skribbler schreef:
Maakt tegenwoordig vooral muziek 'achter de schermen' zoals voor films en tv-serieus geloof ik.

Plus daarbij, all die Q-dance intro's op feesten is ook van hem :)


Niet meer, dat doet Sogma tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Door wie is dit jaars Power Hour gemaakt van Defqon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 10:24 
 

Nuracore schreef:

Jammer genoeg niet, ondanks dat hun hele carrière is gebouwd op de soundbank van Wildstylez, Noisecontrollers, JDX, Waverider en volgens mij nog 1 voor de raw kant maar die weet ik even niet.


E Force
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jack of Sound ook aardig wat recente plaatjes
Vorige  1 ... 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen