Hij is bezig met een album 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Duidelijke antwoorden allemaal
thanks
Hij heeft juist tegen een bekende van mij ontkent dat hij met een album bezig is.
Angerfist - My Soldiers -> Art of Fighters - BitcrusherNorther66 wrote:Angerfist - Ubermensch, is eigenlijk Art Of Fighters - EarthquakeFothermucker wrote:Bij welke tracks is er nog meer hetzelfde als bij Ghost Connections gebeurd? (Angerfist - Spook dus.)
Angerfist - Art of Fighters -> Art of Fighters - Artwork
Ahh die hadden we ook ja. Echt mooi die tijd van kazaa en limewire enzo, waar overal angerfist van werd gemaakt om maar genoeg hits te krijgen_theon_ wrote:Angerfist - My Soldiers -> Art of Fighters - BitcrusherNorther66 wrote:Angerfist - Ubermensch, is eigenlijk Art Of Fighters - EarthquakeFothermucker wrote:Bij welke tracks is er nog meer hetzelfde als bij Ghost Connections gebeurd? (Angerfist - Spook dus.)
Angerfist - Art of Fighters -> Art of Fighters - Artwork
Bieronicle | Hardstyle Carnaval 2015Ronzz wrote:Staat er nog ergens een "hardstyle carnaval" mix online?
Deze week een keer drop ik een 2016 mix
Zanzibar - Horror On Mind = DJ Secrifice - Use Or MindFothermucker wrote:Bij welke tracks is er nog meer hetzelfde als bij Ghost Connections gebeurd? (Angerfist - Spook dus.)
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Dana - Loving YouFothermucker wrote: Bij welke tracks is er nog meer hetzelfde als bij Ghost Connections gebeurd? (Angerfist - Spook dus.)
=
Marc Et Clause - Loving You (DJ Isaac Remix)
Headhunterz - Reloaded -> Zatox - Tanz Electrik (Hard Mix)
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 9 days ago
Ik zoek een Hardcore track, met de tekst 'maniac killer' plaatje is uit de tijd 2004-2012 (ruwe schatting) maar is best populair geweest, iemand wat track titels of artieste?
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Correct, geen verkeerd plaatje overigensSocializerz wrote:View on SoundCloud
is dit olcay van toneshifterz?
Je hoort echt wel Toneshifterz sound, waarom zijn ze dan precies gesplit aangezien Toneshifterz nog gewoon dezelfde stijl is?
De Toneshifterz act is na het album juist veel veranderd naar mijn idee. Waarschijnlijk vond Olcay dat niet leuk. Ik ben benieuwd waar ie allemaal mee komt. Mag dat oude stijltje welDL22 wrote:Je hoort echt wel Toneshifterz sound, waarom zijn ze dan precies gesplit aangezien Toneshifterz nog gewoon dezelfde stijl is?
Ik doel meer op dat je bij beide duidelijk nog Toneshifterz invloeden hoort terwijl dit bij andere duo's niet echt het geval is als ze uit elkaar gaan. (Bioweapon, Solutio & The I's)PNXRMX wrote:De Toneshifterz act is na het album juist veel veranderd naar mijn idee.DL22 wrote:Je hoort echt wel Toneshifterz sound, waarom zijn ze dan precies gesplit aangezien Toneshifterz nog gewoon dezelfde stijl is?
Wat is precies de link tussen AVIO en Theracords?
Valt onder dezelfde Agency (Limitless). Boekingen gaan ook via die Agency.
Limitless Agency is eigenaar van beiden, dat is de link.MeneerEend wrote:Wat is precies de link tussen AVIO en Theracords?
ah. das al? Zitten jullie ook in hetzelfde kantoor? Heb al aantal keren foto's gezien met avio/thera erin, van locatie, of kerstkaartjes of wat dan ook.
Ja in principe wel, maar alle artiesten werken gewoon vanuit hun eigen huis/studio
Alleen mijn eigen studio is ook op dezelfde locatie als t kantoor
Alleen mijn eigen studio is ook op dezelfde locatie als t kantoor
Ik ben wel benieuwd wie weten wie Twilight Forces was. Vraag me af hoeveel mensen dat weten hier 
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Is het de bedoeling dat je dan zegt "ik weet het", of dat je dan ook daadwerkelijk zegt wie het was
?
Ja "ik weet het". En als er dan een paar zijn geweest even kijken of het klopt.
Ik wist het overigens eerst ook niet, maar door te zoeken inmiddels al een tijdje
Ik wist het overigens eerst ook niet, maar door te zoeken inmiddels al een tijdje
Gefeliciteerd, je hebt 1 internet gewonnen.Unknown wrote:Ja "ik weet het". En als er dan een paar zijn geweest even kijken of het klopt.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Staat gewoon op het internet, geen hele prestatie om daar achter te komen.Unknown wrote:Ik ben wel benieuwd wie weten wie Twilight Forces was. Vraag me af hoeveel mensen dat weten hier
Altijd hetzelfde met MaresPNXRMX wrote:Gefeliciteerd, je hebt 1 internet gewonnen.Unknown wrote:Ja "ik weet het". En als er dan een paar zijn geweest even kijken of het klopt.