Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 21:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op welke EP/Vinyl/Digital is deze gereleased: Noisecontrollers - Shreek (Headhunterz Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 21:40 
 

dave schreef:
Op welke EP/Vinyl/Digital is deze gereleased: Noisecontrollers - Shreek (Headhunterz Remix)


niet gereleased
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 22:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
dave schreef:
Op welke EP/Vinyl/Digital is deze gereleased: Noisecontrollers - Shreek (Headhunterz Remix)


niet gereleased


Ah Thanks, :thumbsup: Kon hem alleen maar vinden op een Defcon CD. Vandaar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 10:29 
 
Hardtraxx Addict

Had Headhunterz die niet weggeven hier op het forum?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joeyvg schreef:
Had Headhunterz die niet weggeven hier op het forum?

Ik denk dat je de missende fulls van Studio Sessions bedoelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 14:19 
 

Is Energyzed al uit elkaar? Aangezien er in dit bericht in de ik-vorm wordt gesproken :huh: (Of heb ik iets gemist?)

Energyzed schreef:
Look what i got today, i will be making more of these soon (depending on demand) who want's one?


En Jordy stond ook niet bij op de foto van de Scantraxx bbq :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 19:39 
 
Hardtraxx Crew

Jordy zit gewoon nog bij Energyzed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2015 13:18 
 
Hardtraxx Elite

Is er een hardstyle/hardcore track met deze vocals?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2015 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.lololyrics.com/search?q=the+ ... hteous+men

Rechtsboven tekst invullen en je vindt het zo. In dit geval, Paul Elstak & DJ D - Furious Anger
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2015 14:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze was er eerder met die tekst.
https://www.youtube.com/watch?t=158&v=cQzqq9SyTIs
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2015 17:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat was de eerste track die als Hardstyle werd gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 16:17 
 

Fothermucker schreef:
Wat was de eerste track die als Hardstyle werd gezien?


Die is er niet echt, het is ontstaan vanuit een mix van andere stijlen. Ik denk echter dat je wel kan zeggen dat de Donkey Rollers met hun eerste release de sound wel gedefinieerd hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 20:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Volgensmij gaat het wel verder terug dan Donkey Rollers.

Tuneboy en Warmduscher waren wel eerder. Hardstyle begon te bestaan rond 1998/1999. Donkey Rollers begonnen pas in 2002.

Ik denk dat Lyst hier wel het antwoord op heeft.

Ik weet zelf de exacte grens destijds tussen Hardtrance en Hardstyle niet. Maar deze namen waren bezig voor Donkey Rollers.
Zenith, Trance Generators, Tatanka, Max B. Grant, Supermarco May, Scot Project, Jimmy The Sound, Derb, Atlantic Wave, Ado & Montorsi en Activator.

Deze raad ik zo even uit mn hoofd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 22:58 
 
Hardtraxx Veteran

Don Diablo en Brennan Heart zijn toch de gene die met hardstyle begonnen? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brennan Heart was destijds nog Brennan & Heart heh ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 23:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Brennan Heart was destijds nog Brennan & Heart heh ;)


Not sure if...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 11:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik meen ergens gelezen te hebben dat er een programma is welke in je browser aangeeft of er iets veranderd is op de pagina. Voorbeeld ben op zoek naar tickets via ticketswap en wil er graag als eerste bij zijn als er een nieuwe ticket online komt ;)

Edit: is al beantwoord :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 12:29 
 
Hardtraxx Veteran

SkiggyRapz18 schreef:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat er een programma is welke in je browser aangeeft of er iets veranderd is op de pagina. Voorbeeld ben op zoek naar tickets via ticketswap en wil er graag als eerste bij zijn als er een nieuwe ticket online komt ;)

Edit: is al beantwoord :thumbsup:


Wat is het antwoord dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 12:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien wel handig idd, Timothy stuurde me een PB.. nogmaals bedankt daarvoor :thumbup:

Link:
https://chrome.google.com/webstore/deta ... clihhmmfcd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 13:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Misschien wel handig idd, Timothy stuurde me een PB.. nogmaals bedankt daarvoor :thumbup:

Link:
https://chrome.google.com/webstore/deta ... clihhmmfcd


PageMonitor werkt inderdaad enorm handig om bv. Ticketswap in de gaten te houden of te kijken of er bij een nieuwssite iets nieuws is gepost of op je favoriete Youtube accounts etc. Handige app, ben alleen benieuwd of er ook een Safari versie van is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 15:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Welke pagina van TicketSwap monitoren jullie? Want bij mij werkt 't voor geen meter.

Zo heb ik ff als testje Dominator gemonitord, maar als hij aangeeft dat er iets is veranderd is er dus niets veranderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 19:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DeBakker schreef:
Welke pagina van TicketSwap monitoren jullie? Want bij mij werkt 't voor geen meter.

Zo heb ik ff als testje Dominator gemonitord, maar als hij aangeeft dat er iets is veranderd is er dus niets veranderd.


Als je dan op de aangegeven pagina gaat kijken zie je volgens mij met kleuren wat er is veranderd, ben je er snel bij dan kan je bijvoorbeeld zien dat er een kaartje is aangeboden en hierdoor dus de code is veranderd.
Misschien checkt PageMonitor ook de reviews? Die veranderen ook telkens als je de pagina opnieuw opent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 21:50 
 
Artiest
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
DeBakker schreef:
Welke pagina van TicketSwap monitoren jullie? Want bij mij werkt 't voor geen meter.

Zo heb ik ff als testje Dominator gemonitord, maar als hij aangeeft dat er iets is veranderd is er dus niets veranderd.


Als je dan op de aangegeven pagina gaat kijken zie je volgens mij met kleuren wat er is veranderd, ben je er snel bij dan kan je bijvoorbeeld zien dat er een kaartje is aangeboden en hierdoor dus de code is veranderd.
Misschien checkt PageMonitor ook de reviews? Die veranderen ook telkens als je de pagina opnieuw opent.

Die reviews zullen 't denk ik wel zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen ik op ticketswap een ticketje zocht maakte ik gebruik van een auto-refresh add-on en die stelde ik in op 3 seconden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 18:19 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Toen ik op ticketswap een ticketje zocht maakte ik gebruik van een auto-refresh add-on en die stelde ik in op 3 seconden.

Maar op welke pagina? Want bij mij geeft ie nog wel eens een melding als er niets is veranderd (in ieder geval geen drastische verandering).
Vorige  1 ... 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen