Hardtraxxer
91 posts member since 2014
last seen Apr 2023
SAIN7 wrote:
Bastack wrote:Met welk programma kan ik het makkelijkst een liveset maken? (Gratis) en Welke is het best als ik ervoor moet betalen?
Hoe wil je een liveset maken?
Je bedoelt zoiets als VirtualDJ?

Makkelijkste is als je een echte draaitafel hebt, en vaak zit hierbij ook al een cd voor een programma. Heb zelf Itch van Serato gehad, is wel een fijn programma..
Ik wil in de toekomst een paneel gaan halen maar ben nu op zoek naar een programma waarmee je een beetje kan knippen en plakken!
Artiest
174 posts member since 2015
last seen Oct 2022
Bastack wrote:
SAIN7 wrote:
Bastack wrote:Met welk programma kan ik het makkelijkst een liveset maken? (Gratis) en Welke is het best als ik ervoor moet betalen?
Hoe wil je een liveset maken?
Je bedoelt zoiets als VirtualDJ?

Makkelijkste is als je een echte draaitafel hebt, en vaak zit hierbij ook al een cd voor een programma. Heb zelf Itch van Serato gehad, is wel een fijn programma..
Ik wil in de toekomst een paneel gaan halen maar ben nu op zoek naar een programma waarmee je een beetje kan knippen en plakken!
Ableton Live is dé DAW voor livesets, live mashups etc.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 9 days ago
WaVe wrote:Kunnen jullie mij eens helpen met wat input? :)
Da Tweekaz - Drum Tool
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
Wat is dat met al die profielfotos van verschillende (industrial) hardcore dj's? Zag N-Vitral, Promo en ToA al allemaal zelfde soort profielfoto hebben.
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
Fothermucker wrote:Wat is dat met al die profielfotos van verschillende (industrial) hardcore dj's? Zag N-Vitral, Promo en ToA al allemaal zelfde soort profielfoto hebben.
1 juli zou daar meer informatie over moeten komen
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Bastack wrote:Ik wil in de toekomst een paneel gaan halen maar ben nu op zoek naar een programma waarmee je een beetje kan knippen en plakken!
Premiere Pro voor wat knip en plak werk :$
Maarja, ik zou als ik jou was een goedkoop paneel halen (50/100 euro) en als dat goed lukt kan je na een paar maanden zeggen dat je een professioneel ding in huis haalt. Weet natuurlijk niet jouw economische situatie of hoeveel je wilt uitgeven. Maar als je simpelweg wilt knippen en plakken is een programma alleen ook al voldoende ja.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Je hebt prima controllertjes voor redelijk kleine bedragen, uiteraard plastic meuk dat niet het aller lekkerst aanvoelt, maar zeker aan te raden om mee te beginnen. Niets leuker dan merken dat je steeds beter wordt in het mixen van tracks ^^
Hardtraxxer
91 posts member since 2014
last seen Apr 2023
Thanks voor de input!
Hardtraxxer
556 posts member since 2009
last seen Dec 2023
Ik ben opzoek naar lekkere setjes/podcasts van hardstyle tussen 2007 - 2010 ongeveer. Kwaliteit moet wel goed zijn, dus liever geen slechte kwaliteit livesets. Vooral met de Italiaanse klassiekers, zoals Builder etc. :) Welke setjes zijn aan te raden?
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
Diageo wrote:Ik ben opzoek naar lekkere setjes/podcasts van hardstyle tussen 2007 - 2010 ongeveer. Kwaliteit moet wel goed zijn, dus liever geen slechte kwaliteit livesets. Vooral met de Italiaanse klassiekers, zoals Builder etc. :) Welke setjes zijn aan te raden?
Ik heb deze ontzettend vaak opstaan, misschien is het wat:

Fear FM Hardstyle Top 40 MegaPost

Alleen niet gekeken of de links nog werken, maar zullen vast nog wel ergens te vinden zijn.

EDIT: en als je echt italiaantjes zoekt, is dit misschien wel wat :$
Wootum - Technoboy Special
Wootum - This Is Italy
Wootum - BLQ Special
Last edited by wootum on 29 Jun 2015 20:52, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
556 posts member since 2009
last seen Dec 2023
wootum wrote:
Diageo wrote:Ik ben opzoek naar lekkere setjes/podcasts van hardstyle tussen 2007 - 2010 ongeveer. Kwaliteit moet wel goed zijn, dus liever geen slechte kwaliteit livesets. Vooral met de Italiaanse klassiekers, zoals Builder etc. :) Welke setjes zijn aan te raden?

Alleen niet gekeken of de links nog werken, maar zullen vast nog wel ergens te vinden zijn.
Thanks! Precies wat ik zoek! Links zijn dood helaas, maar zal eens kijken of ik ze nog ergens kan vinden :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Ik heb nog wel een 2005-2008 megamix van FearFM op me laptop staan, ben hem nu aan het uploaden. Alleen de tracklist weet ik echt niet, duurt 3 uur.

edit: http://www.wetransfer.com/downloads/ade ... 758/369af8

Hier de link
S
Diageo wrote:
wootum wrote:

Thanks! Precies wat ik zoek! Links zijn dood helaas, maar zal eens kijken of ik ze nog ergens kan vinden :thumbsup:
View on YouTube

verder mss die early hardstyle mixen van technoboy? staan vast nog wel op soundcloud.
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Welke track(s) bevatten ook al weer een van de eerste pitchkicks?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Donkey Rollers - Immeasurably

?
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 7 hours ago
Zany - Pure, en Immeasurably, die er eerder was.
S
Delt-A wrote:Zany - Pure, en Immeasurably, die er eerder was.
Nog eerderder

View on YouTube

Verder nog Science & Religion, echt een Zany dingetje lijkt het dus.
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
tijntjuh120 wrote:Welke track(s) bevatten ook al weer een van de eerste pitchkicks?
Hardcore, Hardstyle, beide? :P
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Doelde op hardstyle ja (dank voor de antwoorden), maar ben nu eigenlijk ook wel benieuwd naar de eerste pitchkicks in hardcore. :P :P
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
Norther66 wrote:
Fothermucker wrote:Wat is dat met al die profielfotos van verschillende (industrial) hardcore dj's? Zag N-Vitral, Promo en ToA al allemaal zelfde soort profielfoto hebben.
1 juli zou daar meer informatie over moeten komen
En het antwoord: nieuw boekings kantoor http://www.concreteagency.nl/
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Atmozfears, Bass Modulators en Audiotricz hebben zich toch een keer opgesloten in een vakantiehuisje, is daar nog wat uitgekomen, of heb ik daar overheen gelezen?
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
tijntjuh120 wrote:Doelde op hardstyle ja (dank voor de antwoorden), maar ben nu eigenlijk ook wel benieuwd naar de eerste pitchkicks in hardcore. :P :P
View on YouTube

Dit zijn de oudste die ik weet, maar er zijn vast nog oudere daar niet van :P
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Een paar gezellige dagen
Hardtraxxer
113 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Weet iemand waar de albumart vandaan komt van Trance Generators - Prepare To Die?
Vind m zo vet :P

Image
P
Hardtraxxer
56 posts member since 2011
last seen Oct 2022
Borcheld11 wrote:Weet iemand waar de albumart vandaan komt van Trance Generators - Prepare To Die?
Vind m zo vet :P

Image
De middelste persoon is Baraka van Mortal Kombat, ik gok dat de dames Mileena en Kitana moeten voorstellen.