nog niks van gehoord,,, mail hem, als je niks terug krijgt, is jammer maarja. Kunt het altijd proberen heDFH wrote:Weet iemand of Nitrouz - Release uit komt of al uit is? Vind het echt een dik nummer! hier te beluisteren op zijn myspace: http://www.myspace.com/producerdjnitrouz
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Hey,
Ik hoorde dat als je Ramp toevoegde op Myspace dat je dan een download link kreeg voor Lady Gaga - Just Dance (Ramp Remix)
nu heeft hij mij geaccepteerd maar ik heb nog steeds geen link
weet iemand hoe ik de link kan krijgen?
En nog een vraagje
Showtek - Early Soundz (Da Tweekaz Remix) Was toch een free release? of heb ik dat nou fout.
iig bedankt alvast
Ik hoorde dat als je Ramp toevoegde op Myspace dat je dan een download link kreeg voor Lady Gaga - Just Dance (Ramp Remix)
nu heeft hij mij geaccepteerd maar ik heb nog steeds geen link
En nog een vraagje
Showtek - Early Soundz (Da Tweekaz Remix) Was toch een free release? of heb ik dat nou fout.
iig bedankt alvast
Hey Frank!
Beiden kloppen..
Just Dance staat in releases, moet je even zoeken.
Verder is Da Tweekaz inderdaad ook een gratis release. Deze is te vinden op de website van Da Tweekaz, je mag hem ook hier toevoegen als je wilt
.
Beiden kloppen..
Just Dance staat in releases, moet je even zoeken.
Verder is Da Tweekaz inderdaad ook een gratis release. Deze is te vinden op de website van Da Tweekaz, je mag hem ook hier toevoegen als je wilt
-
FDonateur
- last seen Jul 2026
Early Soundz toegvoegd bij releases
jammer dat just dance niet 320 is want ik draai alleen met 320
weet iemand of ik hem ook 320 kan krijgen?
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
Je kunt het hem E-mailenfrankhardenberg wrote:Early Soundz toegvoegd bij releases
-
FDonateur
- last seen Jul 2026
ga ikg elijk doen! want dat nummer vind ik zo strak!
dat van ramp is op zn facebook, roflfrankhardenberg wrote:Hey,
nu heeft hij mij geaccepteerd maar ik heb nog steeds geen link![]()
En nog een vraagje
iig bedankt alvast
en ik heb em ook bij releases staan
maar voor de rest had hij wel gelijkAtraxisz wrote:Het is nog steeds vinyl ipv vynilW0uT3R wrote:Een vynil is de plaat zelf... dus dat zwarte ronde ding... Vynil heeft een bepaalde ''klassieke vynil sound'' waar mensen van houden. De webreleases zijn gewoon files die je op je pc krijgt van de downloadsite. deze hebben een bepaalde bitrate, dus hoe ver het gecomprimeerd is... 320kb is heel groot en dus ook de meest goede kwaliteit, en kleiner wordt steeds mindere kwaliteit.BtotheJ wrote:Misschien ben ik een noobof ook weer niet
, maar wat is het verschil tussen vinyl-releases en web-releases? Zit er verschil in de kwaliteit of iet anders?
Correct me if i'm wrong!
ik heb een mix gemaakt... alleen om een gegeven moment scheed mij pc ermee uit
Daarna ben ik verder gegaan alleen nu heb ik 2 delen....
Hoe plak ik die aan elkaar?
Audacity geprobeerd? Is gratis software!Stokbrood wrote:ik heb een mix gemaakt... alleen om een gegeven moment scheed mij pc ermee uitDaarna ben ik verder gegaan alleen nu heb ik 2 delen....
Mix je die ook weer aan mekaarStokbrood wrote:ik heb een mix gemaakt... alleen om een gegeven moment scheed mij pc ermee uitDaarna ben ik verder gegaan alleen nu heb ik 2 delen....
Audacity kun je 2 delen knippen en aan elkaar plakken.Stokbrood wrote:ik heb een mix gemaakt... alleen om een gegeven moment scheed mij pc ermee uitDaarna ben ik verder gegaan alleen nu heb ik 2 delen....
ik ben niet helemaal tevreden over die mix dus het maakt niet uit 
als ik op wil nemen met Audacity op de laptop is het geluid bagger.
Weergavevolume & ingangsvolume op 0,1 staan en de line in oogt op het laagsts en nog is heel het balkje vol van opname volume en helemaal rood?
iemand hier tips voor?
Weergavevolume & ingangsvolume op 0,1 staan en de line in oogt op het laagsts en nog is heel het balkje vol van opname volume en helemaal rood?
iemand hier tips voor?
Hij ziet er echt wasted uit ja
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
Vet nummer,, ben ook wel benieuwd naar dat lied 
gebruikt iemand een macbook om mixen op te nemen?
Wat is er met die set van D-Block & S-Te-Fan gebeurt die 4 uur duurde?
Verwijderd op verzoek van S-Te-Fan gloof ik!Markos wrote:Wat is er met die set van D-Block & S-Te-Fan gebeurt die 4 uur duurde?
Iemand een idee wanneer de aftermovie van Q-Base komt?
Klopt. Die vond dat niet zo grappig.Machiel wrote:Verwijderd op verzoek van S-Te-Fan gloof ik!Markos wrote:Wat is er met die set van D-Block & S-Te-Fan gebeurt die 4 uur duurde?