Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2009 19:30 

Hardtraxx Addict

Ja dat is het ook zeker! ben er 1 van! of nja fan is een groot woord :D
maar Guide heeft het over respectloos en dat vond ik een beetje voorbarig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2009 15:23 

Hardtraxx Addict

Machiel schreef:
Ja dat is het ook zeker! ben er 1 van! of nja fan is een groot woord :D
maar Guide heeft het over respectloos en dat vond ik een beetje voorbarig ;)

Daarom zeg ik ook, als het allemaal echt zo is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2009 11:33 

Hardtraxx Newbie

Weet niet of jullie goed hebben gelezen maar Lars en Henry waren samen Dutch Masters.
Ze hebben dus samen de platen gemaakt alleen gaan ze nu beide hun eigen weg en vervalt de s en wordt
het Dutch Master.

Dus gewoon nog dezelfde kwaliteit platen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2009 11:41 

Hardtraxx Veteran

Erik schreef:
Weet niet of jullie goed hebben gelezen maar Lars en Henry waren samen Dutch Masters.
Ze hebben dus samen de platen gemaakt alleen gaan ze nu beide hun eigen weg en vervalt de s en wordt
het Dutch Master.

Dus gewoon nog dezelfde kwaliteit platen :thumbup:

Dutch Masters heeft 2 releases gemaakt.. Kijk eens wie er daar volgens discogs achter zitten? ;)
http://www.discogs.com/artist/Dutch+Masters+(2)
Showtek dus.

Verder staat bij Discogs de volgende naam bij Dutch Master: Henri Sneijders
http://www.discogs.com/artist/Dutch+Master?noanv=1
Verder staat deze Olaf ook werkelijk nergens vermeld. Niet op discogs als producer, niet op de vinyls etcetera..

Is dus 1 groot bullshit verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2009 13:31 

Hardtraxx Addict

echt jammer dit... Ik vond de muziek van dutch master altijd fokkin orgineel nu dus nog meer showtek, als ik de verhalen moet geloven :( . Dat ga je echt wel gwn horen in de tracks hoor :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2009 14:25 

Hardtraxx Veteran

wie zijn de krusaders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2009 17:31 

Hardtraxx Veteran

Erik schreef:
Weet niet of jullie goed hebben gelezen

Het gaat er juist om dat die hele dutch master site met bio gewoon bullshit is. Lezen kunnen we wel, geloven doen we niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2009 18:38 

Hardtraxxer

Iemand als een van WhiteBloodRecordz gehoord? --> Nieuwe Italiaanse Hardstyle Platenmaatschappij opgericht in 2009. Die nodigde mij uit op Youtube om vrienden te worden :S. Goede publiciteit xd

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2009 18:43 

Donateur

BtotheJ schreef:
Die nodigde mij uit op Youtube om vrienden te worden :S.

Mij ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2009 18:51 

Hardtraxx Addict

wat een kut site hebben ze zeg echt zon wannabee q dance site ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2009 17:40 

Donateur

Welke artisten zitten er nog bij Superplastik en welke nog bij Fusion
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2009 18:36 

Hardtraxx Addict

The Hardstyler-1994 schreef:
Welke artisten zitten er nog bij Superplastik en welke nog bij Fusion

Staat dat niet gwn op fusion ofzo of als superplastik een site heeft daarop. Voor zover ik weet iig dozer en the pitcher meer weet ik zo niet southstylerz mssn?

:EDIT:

Heb ze al

Artiesten:
Dozer
Major Bryce
The Pitcher
Tony

Volgens Pf
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2009 18:44 

Hardtraxx Veteran

The Pitcher, Dozer, Williams Syndrome, Killer Clown zijn de enige die nog op superplastik releasen geloof ik. Fusion heeft Zany, Noisecontrollers, Donkey Rollers, Pavo, Southstylers, Frequencerz, B-Front, Toneshifterz.

Nog ff een tip: www.discogs.com. Zeeeer handige site voor alles wat met bestaande releases te maken heeft. Geweldig gewoon. Soort van wikipedia voor muziek releases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2009 10:09 

Donateur

PNXRMX schreef:
Nog ff een tip: http://www.discogs.com. Zeeeer handige site voor alles wat met bestaande releases te maken heeft. Geweldig gewoon. Soort van wikipedia voor muziek releases.

Het is DE bijbel... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2009 15:26 

Donateur

PNXRMX schreef:
The Pitcher, Dozer, Williams Syndrome, Killer Clown zijn de enige die nog op superplastik releasen geloof ik. Fusion heeft Zany, Noisecontrollers, Donkey Rollers, Pavo, Southstylers, Frequencerz, B-Front, Toneshifterz.

Nog ff een tip: http://www.discogs.com. Zeeeer handige site voor alles wat met bestaande releases te maken heeft. Geweldig gewoon. Soort van wikipedia voor muziek releases.

Bedankt en ik gebruik die site ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2009 17:28 

Hardtraxxer

San Miquel schreef:
PNXRMX schreef:

Het is DE bijbel... ;)

+1 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2009 19:43 

Hardtraxx Veteran

gebruik die site eigenlijk nooit :P staat daar ook op welke releases bijv Fusion ofzo in de planning heeft staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2009 23:08 

Hardtraxx Addict

Waar kan ik Equal Mindz – Together as one kopen? hoorde dat lied net terug in een setje :love:

Kreeg net te horen dat ie gratis is uitgegeven :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2009 00:30 

Hardtraxx Veteran

Ravenwood schreef:
gebruik die site eigenlijk nooit :P staat daar ook op welke releases bijv Fusion ofzo in de planning heeft staan?

Alleen daadwerkelijk gereleaste vinyls/cds/mp3s/etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2009 19:10 

Hardtraxxer

Misschien ben ik een noob :thumbdown: of ook weer niet :thumbup:, maar wat is het verschil tussen vinyl-releases en web-releases? Zit er verschil in de kwaliteit of iet anders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2009 19:19 

Hardtraxx Veteran

BtotheJ schreef:
Misschien ben ik een noob :thumbdown: of ook weer niet :thumbup:, maar wat is het verschil tussen vinyl-releases en web-releases? Zit er verschil in de kwaliteit of iet anders?

Nou.. Ik geloof dat jij dan van de downloadgeneratie bent haha!

zegt dit je wat?
Afbeelding

Dat is een vinyl.. (GEEN CD) 12 inch platen zeg maar.

Een WEB-release is gewoon een digitale versie ervan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2009 19:23 

Hardtraxx Addict

BtotheJ schreef:

Een vynil is de plaat zelf... dus dat zwarte ronde ding... Vynil heeft een bepaalde ''klassieke vynil sound'' waar mensen van houden. De webreleases zijn gewoon files die je op je pc krijgt van de downloadsite. deze hebben een bepaalde bitrate, dus hoe ver het gecomprimeerd is... 320kb is heel groot en dus ook de meest goede kwaliteit, en kleiner wordt steeds mindere kwaliteit.

Correct me if i'm wrong!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2009 19:24 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
BtotheJ schreef:

Nou.. Ik geloof dat jij dan van de downloadgeneratie bent haha!

zegt dit je wat?
Afbeelding

Dat is een vinyl.. (GEEN CD) 12 inch platen zeg maar.

Een WEB-release is gewoon een digitale versie ervan.

Back to the future xd,... en idd kzal best wel van de downloadgeneratie kunne zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2009 20:01 

Hardtraxx Addict

W0uT3R schreef:
BtotheJ schreef:

Een vynil is de plaat zelf... dus dat zwarte ronde ding... Vynil heeft een bepaalde ''klassieke vynil sound'' waar mensen van houden. De webreleases zijn gewoon files die je op je pc krijgt van de downloadsite. deze hebben een bepaalde bitrate, dus hoe ver het gecomprimeerd is... 320kb is heel groot en dus ook de meest goede kwaliteit, en kleiner wordt steeds mindere kwaliteit.

Correct me if i'm wrong!

Het is nog steeds vinyl ipv vynil
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2009 21:55 

Hardtraxxer

Weet iemand of Nitrouz - Release uit komt of al uit is? Vind het echt een dik nummer! hier te beluisteren op zijn myspace: http://www.myspace.com/producerdjnitrouz
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen