Ik had eerlijk gezegd Devin Wild hier nog wel bij verwacht.
Zou iig niet misstaan tussen al die namen, wereld talentje hoor
Zou iig niet misstaan tussen al die namen, wereld talentje hoor
SoH lijkt me, NR zal hierbij wel klaar zijnwrote:Dus bij het nieuwe album zal hij Noisecontrol Records gebruiken of SoH?
Laat me raden, jij zoekt een nieuwe Insta biowrote:Heerlijke tracksen als Atmozfears-fangirl nu al verliefd op "Leave it all behind"
![]()
Wat zingt ie trouwens hier:
"Pull a star from the sky.
Push your mind from your body
????? (Dit zinnetje dus)
Stole the darks to see the light"
Previews smaken naar meer, ik ben om!
Hahahawrote:Laat me raden, jij zoekt een nieuwe Insta biowrote:Heerlijke tracksen als Atmozfears-fangirl nu al verliefd op "Leave it all behind"
![]()
Wat zingt ie trouwens hier:
"Pull a star from the sky.
Push your mind from your body
????? (Dit zinnetje dus)
Stole the darks to see the light"
Previews smaken naar meer, ik ben om!
Ik volg het ook niet meer helemaal. 2 albums zou wel echt vet zijnwrote:Verzet? Ik had er juist van begrepen dat hij zijn SoH project, wat in eerste instantie een solo project moest worden, heeft omgezet naar een groep-project en daardoor dus een album met z'n 4en. Of heb ik het nu verkeerd begrepen?wrote: - Er komt ook een album vanuit hun 4'en, het solo album van nc is verzet.
Hopelijk een promo regen op Defqonwrote:Maar zou NC al genoeg nummers klaar hebben liggen om zelf een compleet album op te kunnen vullen? En zo ja, wat gaat daar dan mee gebeuren?
Heywrote: als Atmozfears-fangirl
Als ze 2 uur vullen met een showcase aangevuld met leuke oude plaatjes dan regent het ook in mijn broek denk ik.wrote:Hopelijk een promo regen op Defqonwrote:Maar zou NC al genoeg nummers klaar hebben liggen om zelf een compleet album op te kunnen vullen? En zo ja, wat gaat daar dan mee gebeuren?