Echt he, vond het best interessant om te lezen.wrote:Hoe erg kan het niveau van een discussie dalen met 1 opmerking zeg
Maar wat gooit die daar z'n eigen ramen in zeg
Echt he, vond het best interessant om te lezen.wrote:Hoe erg kan het niveau van een discussie dalen met 1 opmerking zeg
Voor de.. even tellen.. 1e, 2e, 3e, 4e, 5e, 6e, 7e, 8e, 9e, 10e keer vandaag!wrote:Jippie, From Within wordt gedraaid.
wrote:Voor de.. even tellen.. 1e, 2e, 3e, 4e, 5e, 6e, 7e, 8e, 9e, 10e keer vandaag!wrote:Jippie, From Within wordt gedraaid.
Wijnand Speelman @wijnand3fm
De @psykopunkz hoor je elke week in #hardstylefriday op #3FM. Donderdag op vrijdagnacht tussen 01:00 en 04:00 bij @BarendvanDeelen en mij!
wrote:Geregistreerd: 26-01-2012, 11:20Van een dagjesmens gesprokewrote: 26-01-2012, 17:01
Maar goed, ben weg van hier, is beter ook!
Welgeteld 1 plaat per week. Dus dat valt best wel mee.wrote:Denk het hier wel bij kan, 3FM begint ook met Hardstyle, wel in de nacht, net als Mental Theo doet op SlamFM
Wijnand Speelman @wijnand3fm
De @psykopunkz hoor je elke week in #hardstylefriday op #3FM. Donderdag op vrijdagnacht tussen 01:00 en 04:00 bij @BarendvanDeelen en mij!
En dat heet dan Hardstyle Friday? Of is het dat er Hardstyle word gedraaid en hun 1 track kiezen?wrote:Welgeteld 1 plaat per week. Dus dat valt best wel mee.
Ik heb de uitzending geluisterd en ik hoorde dat ze The R3bels - The Shine hebben gedraaid. Is gewoon net zoiets als de beukplaat, dus kun je er prima een tag aan hangen.wrote:En dat heet dan Hardstyle Friday? Of is het dat er Hardstyle word gedraaid en hun 1 track kiezen?wrote:Welgeteld 1 plaat per week. Dus dat valt best wel mee.
Dat is nog eens makkelijk geld verdienen.wrote:Denk dat ze worden gebeld en dan mogen ze hun plaat keuze zeggen?
700-3000 euro per uur vind ik anders een best aardig uurloontje hoor. Voor dat laatste moet je al een aardige baan hebben en 160 uur voor werken.wrote:Je zult zien hoe erg dat tegenvaltDJ's krijgen niet veel hoor voor een uurtje draaien.
De meeste DJ's hebben er dus ook nog een baan naast.