Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2009 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ook geen bacardi nee. En bier drinken omdat het mannelijk is ook nee. Bier is lekker, heeft tenminste een echte goede smaak. Al helemaal als het lekker koud is en uit een fles komt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2009 20:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik voel weer een nieuwe discussie aankomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2009 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb d'r al een topic voor gemaakt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2009 21:51 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Snap niet waar dat showtek bashen vandaan komen.
Ze maken harde muziek. Harder als menig scantraxx plaat, toch hoor ik nooit iemand zeggen scantraxx is kut. veeeel te commerciel. Het DMW label is gewoon snoeihard en bijna alle releases zijn gewoon top :).
Sommigen hebben ook niet helemaal door dat een plaat als apologise niet voor hun is gemaakt. Showtek had apologise beter onder een alias uit kunnen brengen.

Maar wat een doos die presentatrice....

Hoeveel forums bezoek jij? Ik denk dat er meer Headhunterz haters zijn dan showtek haters. Maar showtek staat nu niet bepaald bekend om zijn harde sound. Van alle tracks die showtek geproduceerd heeft in 2008, heb ik alleen black 2008 kunnen waarderen. Vind z'n oude nummers wel goed btw. Het is gewoon dat showtek een groter publiek wil trekken, dus hardstyle commerciëler wil maken. Maar goed dat ze wel inzien dat TMF publiek niet de juiste doelgroep is :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2009 22:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Heb d'r al een topic voor gemaakt :D


Hahaha je bent dr snel bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2009 22:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoezo denk je btw meer HHZ haters dan Showtek haters Lyst?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2009 00:53 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

HHZ schijnt nogal gehaat te zijn om zijn ego. Heb zelf niet echt persoonlijk wat tegen hhz, maar als ik sommige verhalen over hem lees :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2009 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En verhalen worden altijd verdraaid als je ze via via via leest/hoort. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2009 14:53 
 
Hardtraxxer

De redding is nabij!
Zonder gekheid Showtek heeft diep respect gekregen bij mij door dit gewoon recht in de smoel te zeggen van die boldheadz en maurice.

Showteeekkk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2009 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Hoeveel forums bezoek jij? Ik denk dat er meer Headhunterz haters zijn dan showtek haters. Maar showtek staat nu niet bepaald bekend om zijn harde sound. Van alle tracks die showtek geproduceerd heeft in 2008, heb ik alleen black 2008 kunnen waarderen. Vind z'n oude nummers wel goed btw. Het is gewoon dat showtek een groter publiek wil trekken, dus hardstyle commerciëler wil maken. Maar goed dat ze wel inzien dat TMF publiek niet de juiste doelgroep is :worship:

Wanneer heb jij leren lezen? Ik heb het namelijk nergens over Headhunterz gehad...Maakt het uit hoeveel forums je bezoekt? Showtek staat dan wel niet bekend als de hardste in de scene, maar zeker ook niet als de zachtste. Platen als Black en Down Under noem ik niet 'zacht'.
Ben het wel met je eens dat Showtek het goed heeft gedaan bij TMF :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2009 15:48 
 
Hardtraxxer

Moest wel lachen, toen die lui een telefoontje kregen in deze uitzending, waarop de jongen niet kon kiezen welke hij beter vond.

Maar goed, kap a.u.b met de discussie over wie nou het grootste publiek trekt.
Showtek doet het gewoon goed bij het grote publiek en Headhunterz ook.
Iedereen kent ze, of je nou in de scene zit of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2009 16:35 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Lyst schreef:
Hoeveel forums bezoek jij? Ik denk dat er meer Headhunterz haters zijn dan showtek haters. Maar showtek staat nu niet bepaald bekend om zijn harde sound. Van alle tracks die showtek geproduceerd heeft in 2008, heb ik alleen black 2008 kunnen waarderen. Vind z'n oude nummers wel goed btw. Het is gewoon dat showtek een groter publiek wil trekken, dus hardstyle commerciëler wil maken. Maar goed dat ze wel inzien dat TMF publiek niet de juiste doelgroep is :worship:

Wanneer heb jij leren lezen? Ik heb het namelijk nergens over Headhunterz gehad...Maakt het uit hoeveel forums je bezoekt? Showtek staat dan wel niet bekend als de hardste in de scene, maar zeker ook niet als de zachtste. Platen als Black en Down Under noem ik niet 'zacht'.
Ben het wel met je eens dat Showtek het goed heeft gedaan bij TMF :thumbup:

Jij beweert dat er nooit geklaagd wordt over scantraxx platen, headhunterz is onderdeel van scantraxx :yes:
Een plaat als black is wel een uitzondering, en ook daar is vrijwel alleen vanaf 2:45-3:35 hard.
En deze verhalen waren niet via via. Maar persoonlijke ervaringen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2009 21:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vertel dan eens Lyst, ik heb namelik nooit verhalen gehoord dat HHZ egoistisch zou zijn oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2009 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nouja, je leest regelmatig dat Headhunterz toch wat nonchalanter omgaat met zijn fans.
Acts als Noisecontrollers en D-Block & S-Te-Fan zijn gigantisch goed in het omgaan met fans. Zoals je zag, reageerde Stefan ook gewoon op hun eigen interview hier en dergelijke. Willem heeft dat een stukje minder.

Je kan bijvoorbeeld met Zatox gewoon lekker aan de bar een drankje doen en het over van alles en nog wat hebben. Met Headhunterz gaat dat niet echt. Je hoort verhalen dat hij een beetje nors om zich heen kijkt enzo. Dus wat meer zakelijk. Let op: gelezen, niet zelf meegemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2009 22:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Nouja, je leest regelmatig dat Headhunterz toch wat nonchalanter omgaat met zijn fans.
Acts als Noisecontrollers en D-Block & S-Te-Fan zijn gigantisch goed in het omgaan met fans. Zoals je zag, reageerde Stefan ook gewoon op hun eigen interview hier en dergelijke. Willem heeft dat een stukje minder.

Je kan bijvoorbeeld met Zatox gewoon lekker aan de bar een drankje doen en het over van alles en nog wat hebben. Met Headhunterz gaat dat niet echt. Je hoort verhalen dat hij een beetje nors om zich heen kijkt enzo. Dus wat meer zakelijk. Let op: gelezen, niet zelf meegemaakt.

Zo komt het niet over me over eigenlijk! Filmpjes die ik zie enzo staat hij breed smilend achter de draaitafels, en ook in het video interview dat Q-Dance eens met hem had naar aanleiding van S.W.A.T. kwam hij best spontaan over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2009 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draaien is inderdaad iets wat hij graag doet, en de MEDIA zijn natuurlijk ook erg goed. Maar hier gaat het meer om 1 op 1 met een fan. Wat ik bijv met Alpha Twins heb gehad..
Die waren klaar met draaien, heb ik buiten een kwartier met ze staan lullen (je kon gewoon naar binnen en buiten, stempel etc). Ze zeiden dat ze weggingen, maar een kwartier later tikt 1 van de 2 me aan en staan we samen met een vriend van mij gewoon samen de gaten in de grond te stampen. Dat zou ik Headhunterz (met alle respect) niet zomaar zien doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2009 10:47 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Nouja, je leest regelmatig dat Headhunterz toch wat nonchalanter omgaat met zijn fans.
Acts als Noisecontrollers en D-Block & S-Te-Fan zijn gigantisch goed in het omgaan met fans. Zoals je zag, reageerde Stefan ook gewoon op hun eigen interview hier en dergelijke. Willem heeft dat een stukje minder.

Je kan bijvoorbeeld met Zatox gewoon lekker aan de bar een drankje doen en het over van alles en nog wat hebben. Met Headhunterz gaat dat niet echt. Je hoort verhalen dat hij een beetje nors om zich heen kijkt enzo. Dus wat meer zakelijk. Let op: gelezen, niet zelf meegemaakt.

Yup
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2009 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer komt showtek weer met een nieuwe plaat?

ik heb nu toch best wel respect voor ze! En als hun volgende nummer goed is dan al helemaal!

maar over die uitzending, als ik beltegoed had en live zat te kijken had ik wel ff gebeld en zeggen dat tmf op moet rotten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2009 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgende plaat is Partylover Remix met nog een andere remix aan de andere kant (kan ook down under zijn).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2009 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dominate remix zit daar ook bij. ;)
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen