Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 20:23 

Hardtraxxer

1.Crypsis @ hardbass 11
2.Noisecontrollers @ Defqon 11
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 20:41 

Hardtraxx Veteran

Wat vond je zo goed aan Noisecontrollers @ Defqon 2011? ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 20:41 

Hardtraxx Addict

Dominator Anthem? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 21:29 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:

music made addict jonguh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 21:38 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
93Wesley93 schreef:

music made addict jonguh!

OK, nou valt het kwartje meteen nu snap ik waarom dat de set van het jaar is man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 23:31 

Donateur

Man er is helemaal niks mis met 1, 3, 4, 9, 14, 18 en 24. Daarnaast staat er stream fail, tijdens die fail werd dus wel nog ff Pounding Senses Zany & NC remix gedraaid. Als ze deze set morgen weer op een feest zouden draaien zou ik waarschijnlijk weglopen, maar toen waren een hoop nummers net nieuw/niet helemaal grijsgedraaid.

Ik vond het toen met afstand de vetste set van de avond en heb me verbaasd over het lage aantal blije melodiën, of uberhaupt weinig melodieën in de 2e helft van de set. De opbouw was ronduit perfect, mixwerk was strak, en over de hele set weinig breaks. Die nummers van Ran-D en Bioweapon zijn wel ontzettend gedreven en energiek.

Achja, voor Piaaa zal er wel weer teveel subbass en distortion in hebben gezeten. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 11:59 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Achja, voor Piaaa zal er wel weer teveel subbass en distortion in hebben gezeten.

Zoiets idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 07:20 

Hardtraxx Veteran

Een nieuwe met stipt op 1: Crypsis vs. Chain Reaction op Dreamfields. Alles klopt tijdens die anderhalf uur, geen enkel kut nummer gehoord, heerlijk gemixt en perfecte opbouw.
Hoewel B-Front ook geniaal was, kwam zeker in de buurt of misschien wel gelijk. Ach, ze staan sowieso op 1 & 2 en Thera @ Loudness completeert de top 3! Ik hoop zo dat de setjes net zoals de Emporium sets worden uitgezonden binnenkort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 12:00 

Hardtraxx Veteran

Ik dacht gister na Crypsis vs Chain Reaction ook dat het niet beter kon, maar B-Front ging er voor mij nog dik overheen. In tegenstelling tot normaal draaide die geen 1 zachte track, alleen maar beukwerk. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 13:34 

dawasiknie schreef:
Man er is helemaal niks mis met 1, 3, 4, 9, 14, 18 en 24. Daarnaast staat er stream fail, tijdens die fail werd dus wel nog ff Pounding Senses Zany & NC remix gedraaid. Als ze deze set morgen weer op een feest zouden draaien zou ik waarschijnlijk weglopen, maar toen waren een hoop nummers net nieuw/niet helemaal grijsgedraaid.

Ik vond het toen met afstand de vetste set van de avond en heb me verbaasd over het lage aantal blije melodiën, of uberhaupt weinig melodieën in de 2e helft van de set. De opbouw was ronduit perfect, mixwerk was strak, en over de hele set weinig breaks. Die nummers van Ran-D en Bioweapon zijn wel ontzettend gedreven en energiek.

Achja, voor Piaaa zal er wel weer teveel subbass en distortion in hebben gezeten. ^^

Ik was er zelf ook bij ja, ik vond het echt een gaar feest. Ik heb t ook echt totaal niet meer op de bioweaponnummertjes, altijd tzelfde. Ook vond ik het mixwerk steeds te snel. Iedereen wilde maar de hele tijd zijn eigen nummers zsm draaien waardoor je alleen maar mixjes kreeg op de climax. Vind ik gewoon jammer!

Mijn set van het jaar tot nu toe.. Hmmmm of Frontliner @ XXlerator, of B-Front vs. Ran-D @ Rebirth. Ik heb verder te weinig feestjes gehad dit jaar. Ben blij als het augustus is! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 13:49 

Hardtraxx Addict

Ik heb níks live gehoord natuurlijk, maar de set van Argy op Fausto's Crossover was ZIEK. 24 tracks in een uurtje. :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 14:00 

Hardtraxxer

Chris One @ defqon1 2011 :worship:
Wat ging hij ziek hard beste set van mijn leven ooit :yay:

(na afloop hem effe een handje gegeven) xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 14:52 

Hardtraxxer

Dragenser schreef:
Chris One @ defqon1 2011 :worship:
Wat ging hij ziek hard beste set van mijn leven ooit :yay:

(na afloop hem effe een handje gegeven) xd

Dat ging idd knoephard! dikke set
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 11:21 

Bierkoning

Thera @ Free Festival kan ook toegevoegd worden aan mijn lijstje :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 11:52 

Hardtraxx Newbie

1. Thera @ Loudness (krijg nog steeds kippenvel als ik Live Hard Now hoor :love: )
2. Crypsis & CR @ Dreamfields (heerlijke nummers en perfect mixwerk)
3. R3bels @ Euphoria (Ondanks het wat mindere mixwerk braken zij de avond open met insane platen, achterelkaar: temptation, straight to da beat, musio to us, pattern2 ,en tussendoor ergens nog pattern1 :D)
4. Crypsis @ Euphoria (Lekkere set, en mijn grootste kippenvel-momentje ooit gehad in hardstyle toen STRIKE kwam)
5. B-Front @ Dreamfields (niet alles meegekregen, maar met wat verbeelding kan ik me voorstellen hoe deze prachtige set was. Sleepwalker natuurlijk wel meegemaakt, heerlijk!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 12:00 

Donateur

Titan @ Fusion of Sound Tour Brothers :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 13:36 

Hardtraxx Veteran

Set die mij het meest bij zal blijven is Titan @ Defqon 2011.

Eerst dat rampzalige geluid, alle emoties van Titan/ het publiek, de dramatische nummers van Josh & Wesz, en daarna op z'n ALLERHARDST knallen toen Titan terug was.

De sfeer was toen perfect. De mensen die er nog stonden stonden er puur voor de muziek. En de nummers die gedraaid werden: :loving: :love: :worship:

En toen die laatste track waarbij iedereen schouder aan schouder ging staan, om vervolgens weer keihard te stampen (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 13:50 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Set die mij het meest bij zal blijven is Titan @ Defqon 2011.

Eerst dat rampzalige geluid, alle emoties van Titan/ het publiek, de dramatische nummers van Josh & Wesz, en daarna op z'n ALLERHARDST knallen toen Titan terug was.

De sfeer was toen perfect. De mensen die er nog stonden stonden er puur voor de muziek. En de nummers die gedraaid werden: :loving: :love: :worship:

En toen die laatste track waarbij iedereen schouder aan schouder ging staan, om vervolgens weer keihard te stampen (L)

Die zal ik ook nooooiiiit vergeten! Maar de beste set was t obv niet :( Miss wel het mooiste moment op een meest!

Thera @ Loudness sloeg helemaal nergens op, Zany in de Matrixx by de fusion of sound tour en Crypsis op DF staan in mn top 3. Weet niet echt welke ik echt t best vond, denk Thera, maar dat was wss ook omdat ik zn platen nog nooit live had gehoord en echt zon indruk achterliet
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 12:25 

Hardtraxx Veteran

Chris One @ Defqon.1 2011
Ran-D & Adaro @ Defqon.1 2011
Geck-O @ Decibel 2011
Crypsis @ Decibel 2011
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 12:39 

Hardtraxxer

Die ik persoonlijk mee heb gemaakt, The machine @ Defqon 1 2011 en Solutio & the I's @ Wish outdoor 2011 :yay: Ik ga toch ook Radical redemption vs Chain reaction op the Qontinent 2011 zeggen, dat ging zo los toen! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 20:17 

Hardtraxx Veteran

De set van S&I's op The Qontinent komt ook dik in de buurt, dat was echt puur geweld. Midnight Freaks, Sleepwalker, Chemical, Outside The Box en verder veel van hun eigen beukwerk. Enige minpuntjes waren wat Toneshifterz tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 20:22 

Hardtraxx Veteran

Crypsis op Decibel 2011, ook al heb ik dit grotendeels verplicht zittend moeten mee maken.. Maar het viel me toen des te meer op hoe hard het gas erop zat, wat een tempo en echt alleen maar beukers achter elkaar, wat een afsluiting! Hoop het nog is een keer mee te mogen maken, maar dan wel in een staat dat ik nog kan losgaan. ^^

Maar gelukkig heb ik Radical Redemption vs Chain Reaction op The Qontinent wel goed kunnen meemaken, net zoals Crypsis vs Chain Reaction op Dreamfields. Die sets waren minstens zo goed als die van Crypsis op DB. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 20:39 

Bierkoning

kvond AVIO & Headhunterz nog beter @ Decibel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 20:47 

Hardtraxx Veteran

Pff vond zoveel sets supervet, maar denk dat je ook een keuze moet maken voor het totaalplaatje. Denk dat Thera @ Loudness gewoon de beste set was die ik dit jaar heb gehoord. Perfecte afsluiter :)
Denk dat mijn top 3 er ongeveer zo uitziet:
1. Thera @ Loudness
2. Team Blue @ Hardbass
3. Solutio & The I's @ Wish / Jack Of Sound & Titan @ Qontinent
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:06 

Hardtraxx Addict

Thera @ loudness staat voor mij nog steeds ver boven alles wat ik tot nu toe heb gehoord :D
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen