1.Crypsis @ hardbass 11
2.Noisecontrollers @ Defqon 11
2.Noisecontrollers @ Defqon 11
music made addict jonguh!wrote:Wat vond je zo goed aan Noisecontrollers @ Defqon 2011? ..
OK, nou valt het kwartje meteen nu snap ik waarom dat de set van het jaar is man.wrote:music made addict jonguh!wrote:Wat vond je zo goed aan Noisecontrollers @ Defqon 2011? ..
Zoiets idd.Achja, voor Piaaa zal er wel weer teveel subbass en distortion in hebben gezeten.
Ik was er zelf ook bij ja, ik vond het echt een gaar feest. Ik heb t ook echt totaal niet meer op de bioweaponnummertjes, altijd tzelfde. Ook vond ik het mixwerk steeds te snel. Iedereen wilde maar de hele tijd zijn eigen nummers zsm draaien waardoor je alleen maar mixjes kreeg op de climax. Vind ik gewoon jammer!wrote:Man er is helemaal niks mis met 1, 3, 4, 9, 14, 18 en 24. Daarnaast staat er stream fail, tijdens die fail werd dus wel nog ff Pounding Senses Zany & NC remix gedraaid. Als ze deze set morgen weer op een feest zouden draaien zou ik waarschijnlijk weglopen, maar toen waren een hoop nummers net nieuw/niet helemaal grijsgedraaid.
Ik vond het toen met afstand de vetste set van de avond en heb me verbaasd over het lage aantal blije melodiën, of uberhaupt weinig melodieën in de 2e helft van de set. De opbouw was ronduit perfect, mixwerk was strak, en over de hele set weinig breaks. Die nummers van Ran-D en Bioweapon zijn wel ontzettend gedreven en energiek.
Achja, voor Piaaa zal er wel weer teveel subbass en distortion in hebben gezeten.
Dat ging idd knoephard! dikke setwrote:Chris One @ defqon1 2011![]()
Wat ging hij ziek hard beste set van mijn leven ooit![]()
(na afloop hem effe een handje gegeven)
Die zal ik ook nooooiiiit vergeten! Maar de beste set was t obv nietwrote:Set die mij het meest bij zal blijven is Titan @ Defqon 2011.
Eerst dat rampzalige geluid, alle emoties van Titan/ het publiek, de dramatische nummers van Josh & Wesz, en daarna op z'n ALLERHARDST knallen toen Titan terug was.
De sfeer was toen perfect. De mensen die er nog stonden stonden er puur voor de muziek. En de nummers die gedraaid werden:![]()
![]()
![]()
En toen die laatste track waarbij iedereen schouder aan schouder ging staan, om vervolgens weer keihard te stampen