Ow foutje getyptwrote:mm dat vind ik knap, ik dacht dat neophyte records tegen enzyme ging?wrote:jump/tek: Dj ruthless - reverze flashback
Hardstyle: Avio @ black
Hardcore: Neophyte vs kasparov @ Black
dus het lijkt me stug dat neophyte en kasparov samen gingen.. weet niet zeker natuurlijk
ON: The Sickest Squad LIVE @ MOH Statement of disorder.
Op een feest zijn hun altijd koning, aanrader voor iedereen die van hardcore houd
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Zany @ Daydream Festival 2011 
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Korsakoff @ Q-Base 2011 Raveolution Special - Harder Styles Open Air (speedcore edition)
Met dank aan chukkels voor de link.
http://www66.zippyshare.com/v/59629843/file.html
Met dank aan chukkels voor de link.
http://www66.zippyshare.com/v/59629843/file.html
Dit jaar nog niet egt veel grote feesten meegemaakt.
B-front vs Alpha Twins op reverze was wel zwaar vet
B-front vs Alpha Twins op reverze was wel zwaar vet
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
Ran-D & Adaro @ Defqon!
wat een te gekke set was dat!
Alphaverb @ Defqon.1 was ook erg vet
Ran-D & Adaro was redelijk voorspelbaar maar toch erg dik 
Co2 @ Ground Zero
Mark EG @ Ground Zero
Mark EG @ Ground Zero
Blijft nog steeds Thera @ Loudness, maar Clock Kid @ Defqon 2011 kwam wel aardig in de buurt 
-
WHardtraxxer
- 265 posts member since 2010
- last seen Feb 2023
Wat een set van Clock Kid idd ! Heerlijk snel doorgemixt en wat een tempo!wrote:Blijft nog steeds Thera @ Loudness, maar Clock Kid @ Defqon 2011 kwam wel aardig in de buurt
-
SHardtraxx Newbie
- 13 posts member since 2009
- last seen Aug 2013
ja die was echt lekkerwrote:Ran-D & Adaro @ Defqon!
Ruthless & Lethal MG & Q-IC @ Reverze
88 heerlijke tracks in 44 minuten
echt te ziek voor woorden deze set
88 heerlijke tracks in 44 minuten
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
The Machine @ Defqon.1 2011. Verder was ik maar 20 minuten bij Gunz4Hire op Defqon maar dat ging ook snoeihard.
Dat is maar 30 seconde per nummer, dat lijkt me echt geen zak aan.wrote:Ruthless & Lethal MG & Q-IC @ Reverze
88 heerlijke tracks in 44 minuten![]()
Je bent bij precies de goede 20 minuten geweest, daarvoor was het wel ietsjes minderwrote:The Machine @ Defqon.1 2011. Verder was ik maar 20 minuten bij Gunz4Hire op Defqon maar dat ging ook snoeihard.
Maar dat kan natuurlijk ook niet anders, als je alleen de laatste tracks bekijkt, echt SICK!
Eerste 45 minuten waren niet heel speciaal, laatste 45 minuten waren fucking slopend
-
T
Dat dus.wrote:Alphaverb @ Defqon.1 was ook erg vetRan-D & Adaro was redelijk voorspelbaar maar toch erg dik
ook al zijn we pas halverwege
trasher @ magenta stage defqon 2011
kort gevolgt door deepack/psyko punkz @ knockout 2011
trasher @ magenta stage defqon 2011
kort gevolgt door deepack/psyko punkz @ knockout 2011
Deepack @ Euphoria 15 januari 2011.
Leukste feestje tot nu toe dit jaar voor mij denk ik
.
Leukste feestje tot nu toe dit jaar voor mij denk ik
Dan moet je hem eens luisteren, dan weet je gelijk hoe vet die iswrote:Dat is maar 30 seconde per nummer, dat lijkt me echt geen zak aan.wrote:Ruthless & Lethal MG & Q-IC @ Reverze
88 heerlijke tracks in 44 minuten![]()
Nog niet direct echt geweldige sets gehoord zoals die van Zany vorig jaar op Free Fesival of AVIO vorig jaar op Loudness. Die van Alphaverb @ Defqon was wel heel dik, mede door 't goede en snelle mixwerk en daardoor 't lekkere hoge tempo! Ook zijn trackkeuze was daar erg goed! 
Ook Chris One op Defqon was heeeeeeel erg dik! Maar nog niet ZO dik dat ik nu al zeg dat dat de set van 't jaar word
Ook Chris One op Defqon was heeeeeeel erg dik! Maar nog niet ZO dik dat ik nu al zeg dat dat de set van 't jaar word
De set die mij het beste is bijgebleven is die van B-front & Zany op de laatste Emporium. Er was me daar geen klein beetje adem gegund door die 2 helden.
mee eens... Jack of Sound @ Defqon vond ik ook heel tof.. iets minder maar ook nog steeds heel goed: Alphaverb @ Defqon, The machine @ Defqon en Gunz 4 hire @ defqon !wrote:De set die mij het beste is bijgebleven is die van B-front & Zany op de laatste Emporium. Er was me daar geen klein beetje adem gegund door die 2 helden.
-
JHardtraxxer
- 94 posts member since 2011
- last seen Aug 2012
system overload @ the limit fm!!!