Ik vind het nummer ook helemaal niet mooi gestolen, hij heeft er echt gewoon een kut nummer van gemaakt. Wij weten hoe het zit, The pitcher heeft het gemaakt en Scooter moet maar ff optotten 
Active topics in Algemeen
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Scooter gebruikt ook samples van Headhunterz z'n Rock Civilization.wrote:Niet vergeten dat Rock Civilisation ook gewoon geript is hoor..
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
Maar hoe kunnen wij weten of hij de rechten ervoor heeft?? 
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Nietwrote:Maar hoe kunnen wij weten of hij de rechten ervoor heeft??
Wel, als je dit ZO kopieert kun je zo makkelijk aangeklaagd worden, en tot op de dag van vandaag is dat niet gebeurd..wrote:Nietwrote:Maar hoe kunnen wij weten of hij de rechten ervoor heeft??
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
Ik bedoel eigenlijk, miss heeft hij die rechten wel 
Jumping All Over The World is dat :-/wrote:Er is ook een nummer van Scooter waarin ze de melodie van Rock Civilization geript hebben. Niet helemaal maar toch het grootste stuk van de melodie. Kan even niet meer op de naam van het nummer komen
Pff.. Wat is dit voor een crap? Deze gasten moeten echt aangeklaagd worden..
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
Dat zal scantraxx dan moeten doen 
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
stuur gwn mailtje naar superplastik met die i just cant stop rip-off, vind dit echt bagger..
Maar dat zou wel betekenen dat Scooter met hun muziek bijna geen fuck verdient. Ja, met optredens hooguit (en die live-act van hun is ook al zo fake als de pest haha).
geen fuck verdient? fake live-act?wrote:Maar dat zou wel betekenen dat Scooter met hun muziek bijna geen fuck verdient. Ja, met optredens hooguit (en die live-act van hun is ook al zo fake als de pest haha).
En dan tog duizende fans hebben, dan doen ze toch iets waar jij jaloers op kan zijn..
Ze hebben ook een track met de complete intro van Tuuduu, en vervolgens is Frontliner verbaast omdat hij ontdekt dat Scooter zijn track heeft gebruiktwrote: en dat zijn de orginele, dus ze jatten nix ze gebruiken het alleen met toestemming.
Of dat nu ook zo is weet ik niet.
View on YouTube
Ik zeg al, of dat ook zo is NA die jumphype weet ik niet, ervoor hebben ze altijd toestemming gevraagdwrote:Ze hebben ook een track met de complete intro van Tuuduu, en vervolgens is Frontliner verbaast omdat hij ontdekt dat Scooter zijn track heeft gebruiktwrote: en dat zijn de orginele, dus ze jatten nix ze gebruiken het alleen met toestemming.
Of dat nu ook zo is weet ik niet.
View on YouTube
En samen met Status Quo is het gewoon duidelijk, daar staan ze samen in het filmpje, dus daar hebben ze zeker wel toestemming van gekregen.
Dit is echt tè triest
Ik kies voor nekschot!!!
Ik kies voor nekschot!!!
Wat doet hij? Andere deuntjes in een mainstream-jasje stoppen, wat leuke zinnetjes erdoorheen bleren en klaar is kees. NIet mijn probleem dat ie zo populair is, die mensen weten waarschijnlijk niet beter.wrote:geen fuck verdient? fake live-act?wrote:Maar dat zou wel betekenen dat Scooter met hun muziek bijna geen fuck verdient. Ja, met optredens hooguit (en die live-act van hun is ook al zo fake als de pest haha).
En dan tog duizende fans hebben, dan doen ze toch iets waar jij jaloers op kan zijn..
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
aan de leeuwen! dan martelen we hem totdat hij heletijd net niet doodgaat, en dan nonstop en dan op t eind zegge we dat ie weer mag gaan en als ie dan weg loopt een kogel door zn nek!
Precies, VROEGER ja. Je gaat dit toch niet goed zitten praten?wrote:Mensen.... vroeger vonden we scooter allemaal geniaal met oa nummertjes als one (always hardcore) en nessaja. Dus ff niet zo lomp bitche.
Ik ben trouwens ook niet weg van deze actie.
Het is een soort Madonna, die had ook allang moeten stoppen.
Kunnen we ook zeggen van The Prophet.wrote:Precies, VROEGER ja. Je gaat dit toch niet goed zitten praten?wrote:Mensen.... vroeger vonden we scooter allemaal geniaal met oa nummertjes als one (always hardcore) en nessaja. Dus ff niet zo lomp bitche.
Heeft zijn beste tijd ook gehad.
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
The Prophet heeft nog wel een paar nieuwe leuke nummertjes, maar hij denkt tegenwoordig alleen nog maar aan zn zakken vullen heb ik het ideewrote:Kunnen we ook zeggen van The Prophet.wrote:Precies, VROEGER ja. Je gaat dit toch niet goed zitten praten?wrote:Mensen.... vroeger vonden we scooter allemaal geniaal met oa nummertjes als one (always hardcore) en nessaja. Dus ff niet zo lomp bitche.
Heeft zijn beste tijd ook gehad.
Gelijk heeftie
jij wil toch ook meer geld verdienen 
Alleen wel jammer dat hij dat doet met nummers zoals, Standing Strong of Black Stripez.wrote:Gelijk heeftiejij wil toch ook meer geld verdienen
Dat hoeft voor mij egt niet
dan ben ik benieuwd hoeveel poen hij met die tracks heeft opgestreken :')wrote:Alleen wel jammer dat hij dat doet met nummers zoals, Standing Strong of Black Stripez.wrote:Gelijk heeftiejij wil toch ook meer geld verdienen
Dat hoeft voor mij egt niet