Ik vraag me af hoe vaak ik hier nog moet zeggen dat op vinyl net zo goed half afgemaakte bagger uitkwam.wrote:'Vroeger' was deze track dan misschien ook niet zo snel uitgebracht en was er lange tijd gepuzzeld op een perfecte versie om te laten drukken op vinyl
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Alleen toen niet door de A-artiesten.wrote:Ik vraag me af hoe vaak ik hier nog moet zeggen dat op vinyl net zo goed half afgemaakte bagger uitkwam.wrote:'Vroeger' was deze track dan misschien ook niet zo snel uitgebracht en was er lange tijd gepuzzeld op een perfecte versie om te laten drukken op vinyl
Ik ben benieuwd wat 'Apocalypse' volgens jou betekend danwrote:De break roept een heerlijk gevoel op, passend bij de titel van de track
Last edited by Brainweavers on , edited 1 time in total.
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Net zo goed, alleen iedereen heeft een hele andere definitie van A-artiesten.wrote:Alleen toen niet door de A-artiesten.
-
PHardtraxxer
- 275 posts member since 2011
- last seen Mar 2018
Het gaat mij niet zozeer om de exacte betekenis, meer het grootse/machtige gevoel in de melodie wat ook in het woord Apocalypse zit. Iets wat volgens mij overigens ook wel past bij het einde van de wereldwrote:Ik ben benieuwd wat 'Apocalypse' volgens jou betekend danwrote:De break roept een heerlijk gevoel op, passend bij de titel van de track