Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 15:03 

een 10, ik vindt dit zulke ontzettende helden. maken zolang ik me kan heugen de heerlijkste platen die ik helemaal grijs draai en er lijkt nog geen einde in zicht. Ik ga pas sinds 2010 naar feesten, maar elke keer dat ik ze heb zien draaien was het ook ongelooflijk vet(qountdown,qlimax icm wildstylez en helemaal inqontrol)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 15:30 

Hardtraxx Veteran

Afgerond een 9. Wat een helden zijn deze 2 mannen, die het beste hardstyle nummer ooit hebben gemaakt in mijn ogen met Attack Again. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 15:33 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
die het beste hardstyle nummer ooit hebben gemaakt in mijn ogen met Attack Again.

Dit had zo uit de mond van Lyst kunnen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 15:34 

Aan het typen...

Een hoogtepunt in Nieuw Zeeland ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 15:57 

Hardtraxx Veteran

Voor mij een 7.
8 voor hun vroegere sound (samara, unbroken, venom, surge of power, shreek, aliens, Ctrl alt del, en nog) En ook die liveset op qlimax 2009(?) die was egt heerlijk!
en een 6 voor het nu, sets spreken me minder aan, digital age was wel leuk maar ook weer goed zo, ik denk wel dat ze terug op hun oudere sound gaan komen , met universe was born!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 16:12 

Hardtraxxer

10
Nog nooit een slechte plaat van deze mannen gehoort! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 16:17 

Hardtraxx Veteran

Vind het tegenwoordig wat minder wat ze maken, maar waren vroeger echt mijn helden :worship: 9
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 17:06 

Hardtraxx Veteran

Een 2, net als het IQ van Arjen. :lol: Nee ff serieus

Als DJ's: Matig mixwerk, vaak dezelfde platenkeuze, niet-verrassende tracklists, geen uitstraling achter de decks. Dus een 4.

Als producers: Het recente werk zeer matig. Defqon Anthem, Escape, Stella Nova, Big Bang, allemaal meuk in het kwadraat. Oudere nummers wel dol zoals CTRL ALT DEL, Revolution Is Here (Een van mijn alltime Favo's), Samara, Surge Of Power. Het nieuwe werk een 4, het oude werk een 8. Kom ik voor de producties uit op een 6 gemiddeld.

4 en 6 maakt samen een 5 gemiddeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 17:10 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Afgerond een 9. Wat een helden zijn deze 2 mannen, die het beste hardstyle nummer ooit hebben gemaakt in mijn ogen met Attack Again. :love:

Lol?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 17:16 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Vind het tegenwoordig wat minder wat ze maken, maar waren vroeger echt mijn helden :worship: 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 17:22 

Hardtraxx Veteran

ik geef ze gewoon een 7.5! Ondanks het feit dat wat ze nu maken niet echt meer mijn ding is zijn de tracks wel stuk voor stuk kwalitatief erg goed naar mijn mening. En ze hebben natuurlijk vroeger ook tracks gemaakt (althans, paar jaar geleden) en die zijn nog steeds goud! Qua mixwerk is het meestal wel ok, niet echt bijzonder dus. Aangezien de 7.5 niet kan rond ik 't toch af op een 7, vind een 8 te hoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 17:41 

Hardtraxx Veteran

8, hun vroegere platen waren echt super gaaf en zeker voor de tijd dat ze uitkwamen :)...wat ze tegenwoordig produceren vind ik over het algemeen niet echt wat ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 18:14 

Hardtraxx Veteran

Een dikke 9! Man man wat een helden zijn dit :worship: ... Vind ze de laatste tijd ook niet zo denderend bezig, maar hun hebben daarvoor zoveel krediet bij mij opgebouwd dat het gewoon nog een 9 is :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 18:22 

Hardtraxx Crew

Daveytl schreef:
Rawbin schreef:
Vind het tegenwoordig wat minder wat ze maken, maar waren vroeger echt mijn helden :worship: 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 18:46 

Donateur

7 gegeven, luisterde nog niet veel hardstyle toen zij echt aan het domineren waren. Vind hun vroegere platen (vooral Venom/CTRLALTDEL) erg vet. Ze hebben het echter voor mij een beetje verpest het laatste jaar, draak van een set op de Qontinent bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 20:21 

Hardtraxx Veteran

Altijd heerlijke platen gehad! Recent werk iets minders (met uitzondering van Universe was Born :worship: )
Dikke 8 voor deze heren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 21:07 

Hardtraxx Veteran

Een 8, omdat ze een paar jaar geleden wel echt helden waren en hun producties toen echt gruwelijk vet waren. Wat ze de laatste tijd produceren kan me niet boeien net als hun sets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 22:41 

Dus t heden telt voor -1, en de draaikwaliteiten ook maar voor -1? Vind je beredenering niet heel sterk voor zo'n hoog punt! :)

Ik heb gekozen voor een 5. Vind de meeste laatste creaties toch wel niet zo ontzettend matig.. Escape / Stella Nova / Unite / Big Bang zijn echt ontzettend matig. Vroeger was t goed, maar het ergste erger ik me nog aan hun tergend slechte sets. Mixwerk is vaak echt dramatisch, en dan heb ik het nog niet over de trackkeuzes. Achja... Vergane glorie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 23:20 

Hardtraxxer

9, ze zijn wel wat achteruit gegaan maar wat ze in het verleden hebben geleverd aan producties is niet normaal. Venom, ctrl alt delete, Logic etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 09:23 

Hardtraxx Veteran

Helden :worship:

Een 9.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 10:06 

7, vroegere producties waren echt vet! maar nu zijn ze erg saai..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 10:06 

Hardtraxx Elite

Een 10 uiteraard. De Noisecontrollers hebben zich al lang bewezen ;)
Ze zijn zeer divers en proberen steeds iets nieuws. Ze gaan hun eigen visie achterna.
Daarnaast heb je nog Pavelow en Kasparov aka Bas Oskam :P
Ben zeer benieuwd naar het album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 10:35 

Hardtraxxer

jambekkie schreef:
Ze zijn zeer divers en proberen steeds iets nieuws. Ze gaan hun eigen visie achterna.

en SMD, Pavo (veel platen voor hem geproduced) , Williams Syndrome en Killer Clown.. maar dat is onder een andere alias. Dat telt hier volgens mij niet mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 10:47 

Hardtraxx Elite

Be Quiet schreef:
jambekkie schreef:

en SMD, Pavo (veel platen voor hem geproduced) , Williams Syndrome en Killer Clown.. maar dat is onder een andere alias. Dat telt hier volgens mij niet mee

Als je kijkt naar Kasparov en Pavelow. Welke stijlen zijn dat?
Dat bedoel ik ermee te zeggen, want die jongen kan produceren niet normaal!
Arjan Terpstra kan dat trouwens ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 13:35 

@Jambekkie: Noisecontrollers zijn niet de neige die zo divers kunnen produceren ;)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen