5.
Zijn oudere nummers zijn wel nog vet (tot en met 2010), want sinds op Hardbass 2011 maakte ie al duidelijk dat ie wat ging experimenteren zoals hij zei in dat interview.
Hier sluit ik me bij aan, een 4wrote:Tatanka is de laatste tijd (2 a 3) jaarhelemaal niks meer. Even een klein piekje met wild motherfockers maar dat werd ook al snel saai. Vroeger heeft hij bewezen dat hij toch wel iets kan.
Daarom een 4.
I have taught you well my young padawanwrote:De beste man heeft echt vette platen, daarom een 8.
Yes, you did, my master.wrote:I have taught you well my young padawanwrote:De beste man heeft echt vette platen, daarom een 8.
een 9, bijna elke track van hem kan me wel boeien en het is een groot voorbeeld voor mij persoonlijk.
wrote:Een 8. Bijna alleen maar dikke platen, maar de meeste zijn wel collabs. Setjes zijn ook wel vet, jammer genoeg weinig afwisselend.
Haha ja ik dacht, die Daniel zal dat wel leuk vinden, want je had het er nog over tijd geleden duswrote:Yes, you did, my master.wrote:I have taught you well my young padawanwrote:De beste man heeft echt vette platen, daarom een 8.
een 9, bijna elke track van hem kan me wel boeien en het is een groot voorbeeld voor mij persoonlijk.
You've taught me the way of a Sith well![]()
Wat zag ik nou trouwens @ FB?
Ik vond wat er stond, er erg interessant uit zien
Dit, alleen Q-Base was wel aardig. Ik rond het wel af naar een 9 vanwege drie van de beste tracks ooit: Who Wants This, Midnight & Be Amazedwrote:Een 8,5. Z'n oudere platen zijn bijna allemaal goud. Alleen z'n setjes zijn niet zoveel aan.