Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan

1
0
No votes
2
0
No votes
3
0
No votes
4
0
No votes
5
0
No votes
6
1
1%
7
10
11%
8
27
28%
9
35
37%
10
22
23%

Total votes: 95

Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Een 9. Vrijwel al zijn producties en setjes zijn goud en daardoor is ie gewoon een eeuwige held. :)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Onder het motto niemand is perfect een 9, maar deze man staat bij mij helemaal aan kop wat betreft alles. Oude producties, nieuwe, draaikunsten, setjes. Weet me keer op keer weer te verbazen op een feest (soms ook in negatieve zin door andere mensen uit te nodigen die er niks te zoeken hebben :P )
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 33 minutes ago
Ik geef nooit 10en, maar Zany verdient het! De koning! :worship:
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Een 9

Btw hoe de neuk kan Kodex een hoger cijfer hebben dan Technoboy en Alpha² :huh:
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Parvuz wrote:Ik geef nooit 10en, maar Zany verdient het! De koning! :worship:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
tomac wrote:Een 9

Btw hoe de neuk kan Kodex een hoger cijfer hebben dan Technoboy en Alpha² :huh:
Idd zeg >.< Al ben ik geen groot Tby fan, ik schat hem toch wel wat hoger in dan Kodex
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Een 8. Erg geniale platen gemaakt, met name samen met The Beholder en met de Donkeys. Verder kan ik de experimentele tracks als huwex, fruxaq, frequency en die nieuwe ook erg waarderen. Dan zijn er een hoop tracks die een ruim voldoende scoren en een handje vol bagger tracks (Bleeding, Sound Intense City, Lighters en nog een paar).
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
wat een dikke platen heeft die man gemaakt zeg, een welverdiende 9 :thumbup:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Lyst wrote:Een 8. Erg geniale platen gemaakt, met name samen met The Beholder en met de Donkeys. Verder kan ik de experimentele tracks als huwex, fruxaq, frequency en die nieuwe ook erg waarderen. Dan zijn er een hoop tracks die een ruim voldoende scoren en een handje vol bagger tracks (Bleeding, Sound Intense City, Lighters en nog een paar).
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Ik geef geen 10, omdat niets perfect, dus ik kom dan toch op een 9 :P Zou hem het liefst een 9,9 geven, voor alles wat hij voor de hardstyle heeft betekent
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Rawbin wrote:Ik geef geen 10, omdat niets perfect, dus ik kom dan toch op een 9 :P Zou hem het liefst een 9,9 geven, voor alles wat hij voor de hardstyle heeft betekent
En jammer dat er weer een 1 en een 3 tussen staat zonder enige argumentering. Dat zijn muziek niet jou smaak is ok, maar hoe kan je deze held een 1 of een 3 geven
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
dawasiknie wrote:Onder het motto niemand is perfect een 9, maar deze man staat bij mij helemaal aan kop wat betreft alles. Oude producties, nieuwe, draaikunsten, setjes. Weet me keer op keer weer te verbazen op een feest (soms ook in negatieve zin door andere mensen uit te nodigen die er niks te zoeken hebben :P )
Precies, wan held deze man.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Welke hater heeft deze gast een 1 of een 3 gegeven. :')
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Volgensmij troll figuurtjes die het niet boeit dus expres maar een 1 geven :P
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
What can I say? Een 9 :) Denk dat iedereen hier wel in kan vullen waarom :worship:
D
8, hij is een helesterke producer en live is die ook erg sterk met zijn setjes! :thumbsup:
Hardtraxxer
701 posts member since 2010
last seen Nov 2024
een 7.

sterke producties maar gewoon niet mijn smaak
Hardtraxx Veteran
last seen 33 minutes ago
Rawbin wrote:
Rawbin wrote:Ik geef geen 10, omdat niets perfect, dus ik kom dan toch op een 9 :P Zou hem het liefst een 9,9 geven, voor alles wat hij voor de hardstyle heeft betekent
En jammer dat er weer een 1 en een 3 tussen staat zonder enige argumentering. Dat zijn muziek niet jou smaak is ok, maar hoe kan je deze held een 1 of een 3 geven
Haha, jezelf proberen onder uit te schoppen? :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Eigenlijk zou je 1 & 2 niet mogen stemmen, bij geen een artiest, omdat bij de meeste producers de kwaliteit echt wel goed genoeg is op minstens een 3 te krijgen, nu heb je altijd een paar van die kansloze figuren die een 1 of 2 stemmen omdat ze niet willen dat Zany boven Da Tweekaz eindigt ofzo
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Parvuz wrote:
Rawbin wrote:
Haha, jezelf proberen onder uit te schoppen? :P
Hoezo dat? :P Ja ik had per ongeluk gequote ipv bewerkt
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Pommer wrote:Eigenlijk zou je 1 & 2 niet mogen stemmen, bij geen een artiest, omdat bij de meeste producers de kwaliteit echt wel goed genoeg is op minstens een 3 te krijgen, nu heb je altijd een paar van die kansloze figuren die een 1 of 2 stemmen omdat ze niet willen dat Zany boven Da Tweekaz eindigt ofzo
Gewoon niet meetellen die stemmen.
Hardtraxx Veteran
last seen 33 minutes ago
Chukkels wrote:
Pommer wrote:Eigenlijk zou je 1 & 2 niet mogen stemmen, bij geen een artiest, omdat bij de meeste producers de kwaliteit echt wel goed genoeg is op minstens een 3 te krijgen, nu heb je altijd een paar van die kansloze figuren die een 1 of 2 stemmen omdat ze niet willen dat Zany boven Da Tweekaz eindigt ofzo
Gewoon niet meetellen die stemmen.
1 laagste cijfer en 1 hoogste cijfer niet meerekenen.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
Inderdaad, wie Zany een 1, 2 of 3 geeft als cijfer heeft echt niet goed geluisterd en weet niet waar hij over praat, het is in ieder geval geen objectieve beoordeling
Hardtraxxer
430 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Een 7. Ik ben niet weg van zijn stijl maar verder is het een uitstekende artiest.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
10.

Zany :worship: