Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 9. Vrijwel al zijn producties en setjes zijn goud en daardoor is ie gewoon een eeuwige held. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 12:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Onder het motto niemand is perfect een 9, maar deze man staat bij mij helemaal aan kop wat betreft alles. Oude producties, nieuwe, draaikunsten, setjes. Weet me keer op keer weer te verbazen op een feest (soms ook in negatieve zin door andere mensen uit te nodigen die er niks te zoeken hebben :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik geef nooit 10en, maar Zany verdient het! De koning! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 9

Btw hoe de neuk kan Kodex een hoger cijfer hebben dan Technoboy en Alpha² :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 13:20 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Ik geef nooit 10en, maar Zany verdient het! De koning! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 13:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Een 9

Btw hoe de neuk kan Kodex een hoger cijfer hebben dan Technoboy en Alpha² :huh:


Idd zeg >.< Al ben ik geen groot Tby fan, ik schat hem toch wel wat hoger in dan Kodex
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 13:44 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Een 8. Erg geniale platen gemaakt, met name samen met The Beholder en met de Donkeys. Verder kan ik de experimentele tracks als huwex, fruxaq, frequency en die nieuwe ook erg waarderen. Dan zijn er een hoop tracks die een ruim voldoende scoren en een handje vol bagger tracks (Bleeding, Sound Intense City, Lighters en nog een paar).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een dikke platen heeft die man gemaakt zeg, een welverdiende 9 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Een 8. Erg geniale platen gemaakt, met name samen met The Beholder en met de Donkeys. Verder kan ik de experimentele tracks als huwex, fruxaq, frequency en die nieuwe ook erg waarderen. Dan zijn er een hoop tracks die een ruim voldoende scoren en een handje vol bagger tracks (Bleeding, Sound Intense City, Lighters en nog een paar).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik geef geen 10, omdat niets perfect, dus ik kom dan toch op een 9 :P Zou hem het liefst een 9,9 geven, voor alles wat hij voor de hardstyle heeft betekent
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Ik geef geen 10, omdat niets perfect, dus ik kom dan toch op een 9 :P Zou hem het liefst een 9,9 geven, voor alles wat hij voor de hardstyle heeft betekent


En jammer dat er weer een 1 en een 3 tussen staat zonder enige argumentering. Dat zijn muziek niet jou smaak is ok, maar hoe kan je deze held een 1 of een 3 geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 14:48 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Onder het motto niemand is perfect een 9, maar deze man staat bij mij helemaal aan kop wat betreft alles. Oude producties, nieuwe, draaikunsten, setjes. Weet me keer op keer weer te verbazen op een feest (soms ook in negatieve zin door andere mensen uit te nodigen die er niks te zoeken hebben :P )

Precies, wan held deze man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welke hater heeft deze gast een 1 of een 3 gegeven. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 15:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Volgensmij troll figuurtjes die het niet boeit dus expres maar een 1 geven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

What can I say? Een 9 :) Denk dat iedereen hier wel in kan vullen waarom :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 16:05 
 

8, hij is een helesterke producer en live is die ook erg sterk met zijn setjes! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 16:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

een 7.

sterke producties maar gewoon niet mijn smaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Rawbin schreef:
Ik geef geen 10, omdat niets perfect, dus ik kom dan toch op een 9 :P Zou hem het liefst een 9,9 geven, voor alles wat hij voor de hardstyle heeft betekent


En jammer dat er weer een 1 en een 3 tussen staat zonder enige argumentering. Dat zijn muziek niet jou smaak is ok, maar hoe kan je deze held een 1 of een 3 geven

Haha, jezelf proberen onder uit te schoppen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 16:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Eigenlijk zou je 1 & 2 niet mogen stemmen, bij geen een artiest, omdat bij de meeste producers de kwaliteit echt wel goed genoeg is op minstens een 3 te krijgen, nu heb je altijd een paar van die kansloze figuren die een 1 of 2 stemmen omdat ze niet willen dat Zany boven Da Tweekaz eindigt ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Rawbin schreef:
Rawbin schreef:
Ik geef geen 10, omdat niets perfect, dus ik kom dan toch op een 9 :P Zou hem het liefst een 9,9 geven, voor alles wat hij voor de hardstyle heeft betekent


En jammer dat er weer een 1 en een 3 tussen staat zonder enige argumentering. Dat zijn muziek niet jou smaak is ok, maar hoe kan je deze held een 1 of een 3 geven

Haha, jezelf proberen onder uit te schoppen? :P


Hoezo dat? :P Ja ik had per ongeluk gequote ipv bewerkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Eigenlijk zou je 1 & 2 niet mogen stemmen, bij geen een artiest, omdat bij de meeste producers de kwaliteit echt wel goed genoeg is op minstens een 3 te krijgen, nu heb je altijd een paar van die kansloze figuren die een 1 of 2 stemmen omdat ze niet willen dat Zany boven Da Tweekaz eindigt ofzo

Gewoon niet meetellen die stemmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Pommer schreef:
Eigenlijk zou je 1 & 2 niet mogen stemmen, bij geen een artiest, omdat bij de meeste producers de kwaliteit echt wel goed genoeg is op minstens een 3 te krijgen, nu heb je altijd een paar van die kansloze figuren die een 1 of 2 stemmen omdat ze niet willen dat Zany boven Da Tweekaz eindigt ofzo

Gewoon niet meetellen die stemmen.

1 laagste cijfer en 1 hoogste cijfer niet meerekenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, wie Zany een 1, 2 of 3 geeft als cijfer heeft echt niet goed geluisterd en weet niet waar hij over praat, het is in ieder geval geen objectieve beoordeling
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een 7. Ik ben niet weg van zijn stijl maar verder is het een uitstekende artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 16:45 
 
Hardtraxx Veteran

10.

Zany :worship:
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen