+1wrote:Een 9. Wat deze man allemaal bereikt heeft. Niks dan louter respect voor die man. Pionier van de Italiaanse hardstyle die ervoor heeft gezorgd dat ik hardstyle ben gaan luisteren.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Ik heb een 8 gegeven. Tot 2, 3 jaar geleden maakte hij echt tracks die ik (nog steeds) vet vindt. Daarna maakte hij in mijn ogen alleen maar slappe hap.
Hij sloot zo'n beetje alle feesten van q-dance en b2s af tot 2007 ongeveer en iedereen was in die tijd ook echt aan het wachten tot hij begon met draaien,
want geen dj had zo veel drive en energie in zijn sets.
Pas de laatste jaren zijn mensen gaan vinden dat hij niet kan mixen, maar dat komt vooral denk ik, doordat er dj's zijn
die 25 nummers in een uur flikkeren omdat men daar naar wilt luisteren.
Vind juist dat de drive in intro's en outro's zitten van nummers en die hoor je altijd in tby's sets, vind mixen zo juist vet, omdat continue die bass klinkt
Kortom: alleen maar Hulde voor deze man
want geen dj had zo veel drive en energie in zijn sets.
Pas de laatste jaren zijn mensen gaan vinden dat hij niet kan mixen, maar dat komt vooral denk ik, doordat er dj's zijn
die 25 nummers in een uur flikkeren omdat men daar naar wilt luisteren.
Vind juist dat de drive in intro's en outro's zitten van nummers en die hoor je altijd in tby's sets, vind mixen zo juist vet, omdat continue die bass klinkt
Kortom: alleen maar Hulde voor deze man
Vroeger een 8, nu een 6, dus een 7 
Ik hou ook altijd wel van die drive die hij kan brengen, je merkt het nu ook weer in die intro's en outtros van hem.
-
N
Een 7 gegeven. Een 8 voor zijn producties, al die vette platen die hij vooral vroeger maakte, gecombineerd met een 6 voor het mixwerk. Het is in ieder geval strak.... Daar kunnen nog zo ontzettend veel DJ's een puntje aan zuigen. Dat t tergend traag is, oke, maar in ieder geval strak.
Heb een 8 gegeven. Vroeger geweldig lekkere platen gemaakt en het album van TNT viel me ook reuze goed mee 
Vroeger een held, maar nu kan hij me niet echt meer boeien, een 7.
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Na het TNT album met dat ontzettend slechte mixwerk is mijn mening toch wel ietsje veranderd.
Zoiets doe je niet als je een album produceert en dan ook nog de hoofdprijs vragen (Qua albumverkoop)
Maargoed, als ik los kijk naar de producties en over het algemeen is het gwn prima!
Zoiets doe je niet als je een album produceert en dan ook nog de hoofdprijs vragen (Qua albumverkoop)
Maargoed, als ik los kijk naar de producties en over het algemeen is het gwn prima!
Lolwhut? Het was niet eens een mix cd.wrote:Na het TNT album met dat ontzettend slechte mixwerk is mijn mening toch wel ietsje veranderd.
-
T
Een 7 
Een 5.
Weet mij totaal niet te boeien en zijn tracks ook niet op enkele na.
Weet mij totaal niet te boeien en zijn tracks ook niet op enkele na.
Vroeger een 9,5, nu een 7 (incl TNT-werk), als DJ een mager zesje... kom ik uit op een 7,5 dus afgerond een 7 
Zelfde hier, maar dan vroeger een 8,5.wrote:Vroeger een 9,5, nu een 7 (incl TNT-werk), als DJ een mager zesje... kom ik uit op een 7,5 dus afgerond een 7
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Ik bedoel niet het mixwerk, gwn de afwerking van het geheel.wrote:Lolwhut? Het was niet eens een mix cd.wrote:Na het TNT album met dat ontzettend slechte mixwerk is mijn mening toch wel ietsje veranderd.
Ik heb precies hetzelfde, een 7 dus.wrote:Geef hem een 7 aangezien ik de 'oude' Technoboy nooit heb meegemaakt, en ik de huidige platen/preformances van hem (en Tatanka) helemaal niks vind.
meestal wordt een 7,5 afgerond naar boven..wrote:wrote:Vroeger een 9,5, nu een 7 (incl TNT-werk), als DJ een mager zesje... kom ik uit op een 7,5 dus afgerond een 7
z'n tracks zijn een kleine 8 waard
z'n mixwerk een klein 6je
word een 7
z'n mixwerk een klein 6je
word een 7
Dat zeg je goed "Meestal"wrote:meestal wordt een 7,5 afgerond naar boven..wrote:wrote:Vroeger een 9,5, nu een 7 (incl TNT-werk), als DJ een mager zesje... kom ik uit op een 7,5 dus afgerond een 7
-
N
Ok, duurt lang. Next?
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Toch een dikke 9. hij heeft veel betekend voor de hardstylescene en ook vandaag de dag brengt ie een unieke sound met zich mee. Qua mixwerk zeg ik niks, want dat is bij heel veel artiesten niet optimaal tegenwoordig.
Technoboy is totaal niet mijn ding. Nooit gevonden. 5.
-
A
Een 6, eens met Parvuz
Ok next doe Alphaverb! Dan kan ik double digits geven!