Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan

1
0
No votes
2
0
No votes
3
0
No votes
4
0
No votes
5
0
No votes
6
1
1%
7
10
11%
8
27
28%
9
35
37%
10
22
23%

Total votes: 95

Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 7 days ago
8 voor Crypsis. SOI en Cryptology zijn twee hele dikke albums en mixwerk is :worship:. Tegenwoordig is het wat minder, anders was het een 9 geweest! :)
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 16 hours ago
Indy wrote:8 voor Crypsis. SOI en Cryptology zijn twee hele dikke albums en mixwerk is :worship:. Tegenwoordig is het wat minder, anders was het een 9 geweest! :)
Kan me hier helemaal in vinden, van mijn kant dus ook een 8.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
6.5, word dan een 7. Vind zijn oudere werk vaak wel leuk, maar het is heel erg afwisselend. Zijn mixwerk is wel altijd erg goed, wat de doorslag ook maakt naar een 7. Toch is zijn laatste album echt 1 grote flop, snap ook gewoon echt niet wat daar nou zo vet aan is.
Hardtraxx Veteran
8659 posts member since 2013
last seen 1 day ago
wootum wrote:
Indy wrote:8 voor Crypsis. SOI en Cryptology zijn twee hele dikke albums en mixwerk is :worship:. Tegenwoordig is het wat minder, anders was het een 9 geweest! :)
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
7 vanwege mixwerk. Voor de rest krijg ik altijd pijn aan mijn oren door de overkill aan bass tijdens z'n sets. Partij irritant is dat :thumbdown:
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 10 hours ago
Iemand heeft een 1 gestemd :lol:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Spannend
Redenering is verplicht bij lage en hoge cijfers.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
7. Vroeger vetter dan tegenwoordig. Maar zn setjes kunnen nog steeds leuk zijn incl leuk mixwerk :)
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
corneelwr wrote:
wootum wrote:
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
Broken Balance wrote:Spannend
Redenering is verplicht bij lage en hoge cijfers.
Dus z'n 1 zoals deze en bij de vorige artiest een 2 zonder redenering word niet meegenomen ?
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Een 6. Niet echt fan van Crypsis.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Svbtwee wrote: Dus z'n 1 zoals deze en bij de vorige artiest een 2 zonder redenering word niet meegenomen ?
Nee. Alles met een 2 wordt sowieso bij voorbaat al uitgesloten van deelname aan van alles en nog wat.
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
Broken Balance wrote:
Blazed wrote:
Lyst wrote:Waar gaat het dan om.. Zijn huidige stijl, overall, in zijn beste tijd, djen of produceren? Dat verschilt voor mij nogal behoorlijk.
Producer:
2002-2005/6: 9
2007-2009: 5
2009-2011: 4
DJ: 6
9+5+4+6=24/4=6
Was nog best simpel tog ;) :P
Haalt de woorden uit mn mond. Overall inderdaad en zo als lijst het doet is het best een goeie manier om de gene overall te raten.
Worden alle negens van Zany die puur en alleen gebaseerd zijn op het verleden dan ook niet meegeteld :list:.
TiMOTHYb wrote:
Svbtwee wrote: Dus z'n 1 zoals deze en bij de vorige artiest een 2 zonder redenering word niet meegenomen ?
Nee. Alles met een 2 wordt sowieso bij voorbaat al uitgesloten van deelname aan van alles en nog wat.
Grapjes hihi :aww:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Svbtwee wrote: Worden alle negens van Zany die puur en alleen gebaseerd zijn op het verleden dan ook niet meegeteld :list:.
Dat mag men toch zelf weten, man man wat een gejank weer.

Ik kijk bij 10 en 1/4 gewoon naar comments want iets van een 3/4 verdient een artiest niet zomaar, eveneens zijn artiesten nooit perfect en vind ik 10en ook overdreven. Maar veel mensen zien dat hier gelukkig wel in en beoordelen zodoende.
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
Broken Balance wrote:
Svbtwee wrote: Worden alle negens van Zany die puur en alleen gebaseerd zijn op het verleden dan ook niet meegeteld :list:.

Ik kijk bij 10 en 1/4 gewoon naar comments want iets van een 3/4 verdient een artiest niet zomaar, eveneens zijn artiesten nooit perfect en vind ik 10en ook overdreven. Maar veel mensen zien dat hier gelukkig wel in en beoordelen zodoende.
Was een grapje maat rustaagghhhh
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Svbtwee wrote:
Broken Balance wrote:

Was een grapje maat rustaagghhhh
Je bent zelf een grote grap.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Crypsis een 7,5 nu The Machine
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
7. Heeft heel wat dikke platen uitgebracht (Godcore :drool: ), maar zie hem tegenwoordig niet veel meer
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
Wou eigenlijk een 5 geven, maar aantal platen die ik kan waarderen van hem. Uiteindelijk toch nog een 6 geven omdat hij toch wel echt zijn eigen stijltje had.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Svbtwee wrote:Uiteindelijk toch nog een 6 geven omdat hij toch wel echt zijn eigen stijltje had.
Wat een goed hart heb je toch ook. :$
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
8, zijn oude platen zijn het voorbeeld van kwaliteit en variatie in Hardstyle. Zijn huidige kon ik tot een zeker punt ook nog waarderen tot aan Hit It Up.
Hardtraxx Veteran
8659 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Een 8 voor z'n oudere spul.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 23 hours ago
Een 7, heeft er wel leuke tracks bij zitten, maar qua dj is hij minder.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Krijgt van mij een 7. Aantal jaar geleden qua producties echt een baas. Tegenwoordig zitten er ook nog wel aardige plaatjes bij, maar niet meer dan dat. Daarnaast is het qua mixwerk etc. niet veel soeps.