Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 16 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan

1
0
No votes
2
0
No votes
3
0
No votes
4
0
No votes
5
0
No votes
6
1
1%
7
10
11%
8
27
28%
9
35
37%
10
22
23%

Total votes: 95

Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
RTM93 wrote:Fan vanaf het prille begin. Muziek wordt ook echt steeds beter maar de setjes zijn eigenlijk altijd goed.
10 voor de artiest van de toekomst.

Mijn nergens op gebaseerde voorspellingen is ook dat ze voor 2019 op Qlimax hebben gestaan.
Met jou kan ik praten. SZP hele gekke baasjes, niets anders dan lof voor deze mannen :worship:
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Broken Balance wrote:At the moment een 9.

Was op XQ Ran-D enorm vet, die kicks kwamen goed door op dat geluid en het mixwerk was ook meer dan prima. En met de kicks bedoel ik alles van Funky Shit, Hit The Funk, The Wave (Remix) tot The Project, die andere nieuwe Psy Trance kick plaat en hun nieuwe platen.

Ik kan het stijltje in ieder geval heel erg waarderen.
Zatox - Sunlight (SZP kick edit)
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
6
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Zamble wrote:Een 7. In het begin wat leuke hits maar daarna begon ze ietwat eentonig te worden. Nu komen ze met een paar toffe platen! :thumbup:
Hardtraxxer
107 posts member since 2014
last seen Nov 2018
Deze 2 jongens maken naar mijn mening echt super toffe muziek, heb ze vanaf het begin gevolgd ( ordinary love bootleg). Vind de sfeer in hun platen echt geweldig van de doffe kicks met screeches tot aan de meer euforische platen zoals meltdown, over hun nieuwe grote hit the project ben ik ook erg te spreken, vind het super vet hoe ze die psytrance kick hierin hebben verwerkt, maar ook hun nieuwe bootlegs zoals sunlight kick edit en red lips spreken mij erg aan! Niks anders dan respect en liefde voor deze 2 mannen. Daarom een dikke 9!
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 5 hours ago
Als ik even kijk naar hun producties van afgelopen jaren zijn ze zo stevig gegroeid en weten nu goed balans te vinden tussen eurofisch en raw. Ook die kick van ze ben ik steeds meer gaan waarderen omdat het nu gewoon goed uitgewerkt klinkt.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Laten we met z'n allen niet gelijk overhypen. De laatste tracks (DRKNS & The Project) zijn in mijn ogen bijzonder goed, daarvoor hebben ze mij nooit echt weten te pakken. Van mij krijgen ze een 7.
K
Hardtraxxer
186 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Hét schoolvoorbeeld van hoe je euforisch en raw kunt combineren.. Laatste paar tracks bevallen me érg goed. Enige track ook waarbij ik die psytrance invloeden ook kan waarderen.

Voor nu een 8/10, heel benieuwd waar die jongens dit jaar mee gaan komen.
Hardtraxx Addict
1122 posts member since 2009
last seen 24 days ago
Releases zijn echt vet! Verder nooit echt een volledige "solo" livemix meegemaakt van deze heren.
Hardtraxxer
411 posts member since 2013
last seen Jul 2019
Moet altijd n beetje aan frequencerz denken bij SZP.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Sub Zero Project : 7,4

Nu Adaro, opnieuw.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Vroeger een 8 nu een 4. 6 dan maar.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Een 7. Voor z'n comeback was 't een eindbaas met vette, gevarieerde setjes en puike producties. Tegenwoordig is hij één van de eerste namen waar ik aan denk als ik 13/12 raw zie of hoor.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Helicaze wrote:Vroeger een 8 nu een 4. 6 dan maar.
Dit, erg jammer dat hij na zijn comeback zo achteruit is gegaan
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Vroeger tussen de 8-9. Bijna altijd wel een must-see als ie op de lineup stond. Zowel interessante platenkeuze als eigen producties, en tof mixwerk.

Tegenwoordig is er eigenlijk niks meer van de oude Adaro over. Heeft zich gedistantieerd van alles wat hem als artiest uniek maakte imo, zeer spijtig. Daarom een 5.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Vroeger zou ik een hoog cijfer gegeven hebben, maar kan z'n laatste gave plaat al niet meer herinneren. Een 5 dus.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Heel af en toe nog wel eens een leuk setje, maar ik geef een 5 omdat ik beter verwacht van Adaro.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Een 6. Voldoende nog, omdat ie vroeger een eindbaas was met zijn raw tracks. Niet hoger, voor dezelfde redenen die hierboven zijn gezegd.
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 16 days ago
pim0412 wrote:Vroeger tussen de 8-9. Bijna altijd wel een must-see als ie op de lineup stond. Zowel interessante platenkeuze als eigen producties, en tof mixwerk.

Tegenwoordig is er eigenlijk niks meer van de oude Adaro over. Heeft zich gedistantieerd van alles wat hem als artiest uniek maakte imo, zeer spijtig. Daarom een 5.
Kan me hier (helaas) echt helemaal in vinden!
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Een vijf. Zelfde reden als hierboven
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Zesje omdat alles wat hierboven staat
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Magnetron wrote:Zesje omdat alles wat hierboven staat
Er staat niks boven je moat
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 14 days ago
pim0412 wrote:Vroeger tussen de 8-9. Bijna altijd wel een must-see als ie op de lineup stond. Zowel interessante platenkeuze als eigen producties, en tof mixwerk.

Dit geldt ook voor mij ja, zonde.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Een 6. Als ik de reacties lees denkt iedereen er zo ongeveer wel hetzelfde over. Vandaag de dag is het gewoon drie keer niks vind ik. Ik probeer zijn gigs de laatste tijd ook enigszins te vermijden merk ik, best wel jammer eigenlijk als je ziet wat hij vroeger tot vóór zijn comeback produceerde..
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 8 days ago
6. Eens met alle bovenstaande reacties.