Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 21:28 

Hoe kan je nou een 1 geven xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 21:30 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:

Door het rondje voor de "1" in te drukken en vervolgens op "stem" te drukken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 22:29 

Hardtraxx Veteran

sjobie schreef:
Almighty schreef:

Door het rondje voor de "1" een te drukken en vervolgens op "stem" te drukken. :)

Jaaaaaa, nu heeft tie je tuk jongen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 23:30 

Hardtraxx Veteran

Top platen, top melodieën en daarnaast zet ie zich heerlijk weg achter de draaitafels met een energieke houding!

Ik vind hem zeker een 8 waard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 11:01 

patrickjeb schreef:
sjobie schreef:
Almighty schreef:

Door het rondje voor de "1" een te drukken en vervolgens op "stem" te drukken. :)

Jaaaaaa, nu heeft tie je tuk jongen!

Hè verdikkie
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 13:44 

Donateur

Nuracore schreef:
een 1 :thumbdown: raakt me nooit

Een 1 ging me wat ver, maar ik heb een 2 gegeven.

Producties doen me niets en lijken gemaakt voor de schapenmassa, net zoals G4H, en mixtechnisch... hij mixt vrijwel niet.

Vind het absoluut een 2 waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 13:50 

Hardtraxx Veteran

ramon038 schreef:
Hahahaha wat heb iedereen hier toch tegen The Prophet?

Wat nielstil zegt... Draait puur voor het foute publiek, standaard hitjesparade en heeft zogenaamd het 'beste' label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 13:52 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Nuracore schreef:
een 1 :thumbdown: raakt me nooit

Een 1 ging me wat ver, maar ik heb een 2 gegeven.

Producties doen me niets en lijken gemaakt voor de schapenmassa, net zoals G4H, en mixtechnisch... hij mixt vrijwel niet.

Vind het absoluut een 2 waard.

Ik vraag mij toch serieus af of jullie wel eens op feesten komen en zoja, hoe vaak heb je bovengenoemde dan zien optreden? :P

Daarnaast vraag ik mij af hoeveel van die platen zijn gemaakt voor de ''schapenmassa'' en welke platen je hiermee bedoeld?

Beetje smijten met opmerkingen als mixtechnisch etc. is een kunstje wat wel meer gasten hier uithalen om hun mening te onderbouwen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 14:33 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Beetje smijten met opmerkingen als mixtechnisch etc. is een kunstje wat wel meer gasten hier uithalen om hun mening te onderbouwen. :lol:

Ik heb E-Force nog weinig zien draaien dus zijn mixwerk kan ik niet echt beoordelen. Maar als ik professionele DJ's telfouten, scheve beatmatches hoor maken dan krijg ik echt kromme tenen, en er zijn een hoop DJ's in onze scene die gewoon echt niet kunnen draaien. Daarnaast vind ik dat je als DJ moet nastreven om bij iedere overgang het maximale eruit te halen. Met andere woorden, als 2 platen zich lenen voor een lange overgang of een mid-intro mix dan vind ik dat je daarvoor moet gaan, en niet de makkelijkste weg kiezen door intro-outro te mixen. Wat dat betreft zijn er een hoop DJ's waar nog veel aan te verbeteren valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 14:53 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Olijfboompje schreef:

Ik heb E-Force nog weinig zien draaien dus zijn mixwerk kan ik niet echt beoordelen. Maar als ik professionele DJ's telfouten, scheve beatmatches hoor maken dan krijg ik echt kromme tenen, en er zijn een hoop DJ's in onze scene die gewoon echt niet kunnen draaien. Daarnaast vind ik dat je als DJ moet nastreven om bij iedere overgang het maximale eruit te halen. Met andere woorden, als 2 platen zich lenen voor een lange overgang of een mid-intro mix dan vind ik dat je daarvoor moet gaan, en niet de makkelijkste weg kiezen door intro-outro te mixen. Wat dat betreft zijn er een hoop DJ's waar nog veel aan te verbeteren valt.

Daar heb je helemaal gelijk in!

Alleen ik merk dat sommige mensen hier zonder weinig onderbouwing qua voorbeelden smijten met woorden als mixtechnisch fout en dergelijke.

Ik heb hem een paar keer horen draaien en de laatste keer dat ik hem hoorde maakte hij geen ernstige fouten en heeft hij een aantal keer leuke en gewaagde mixes proberen te doen, die in mijn ogen slaagde. Nu ben ik niet iemand die heel zich stoort aan intro-outro mixen, maar mixfouten erger ik mij dood aan. Eerder maakte hij daar wel fouten in. Als iemand daarmee aankomt, heeft diegene helemaal gelijk.

Een hoop DJ's kunnen inderdaad niet draaien en dat valt mij ook vies tegen. Draaien is een kunst en een kunst moet geperfectioneerd worden in mijn ogen, maar zelfs DJ's moeten ergens beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 15:18 

Maar je maakt mij niet wijs dat zij minder vaak draaien dan sommige amateur DJ's hier. Die dus overduidelijk vaak beter kunnen mixen dan "professionals". E-force komt ook al van de Beat Providers af dus hij zou ervaring zat moeten hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 15:21 

Donateur

Next up : Pithune ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 15:23 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Maar je maakt mij niet wijs dat zij minder vaak draaien dan sommige amateur DJ's hier. Die dus overduidelijk vaak beter kunnen mixen dan "professionals". E-force komt ook al van de Beat Providers af dus hij zou ervaring zat moeten hebben!

Ik probeer je ook niks wijs te maken, maar aan te geven dat er vaak sprake is van mensen die met termen smijten waarvoor ze gaan onderbouwing hebben met adequate voorbeelden. Je kan zoveel vinden, maar zonder goede beargumentatie blijft er weinig over. Dan kan ik ook zeggen dat ik mezelf een excellent DJ vind.

Hij zou ook al ervaring moeten hebben inderdaad, maar ik zie vooralsnog geen voorbeelden waarmee men kan aantonen dat hij mixtechnisch inderdaad zo zwak is als sommige hier zeggen.

Als je voorbeelden hebt en onderbouwing, show them. Een mening komt ergens vandaan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 15:25 

Mee eens. Ik zie dat ik ook niet helemaal op jouw punt in ga, maar er meer iets bij vertel. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 15:31 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Mee eens. Ik zie dat ik ook niet helemaal op jouw punt in ga, maar er meer iets bij vertel. :)

Mooi. :)

Jij en Gangsterdwerg weten wat dat betreft veel meer over mixen dan mij, dus als jullie een accuraat beeld hebben over zijn mixtechnieken ben ik daar wel benieuwd naar! Jullie mening over E-force zelf heb ik vooralsnog niet gelezen of opgemerkt. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 15:49 

Olijfboompje schreef:
Nazale schreef:

Jij en Gangsterdwerg weten wat dat betreft veel meer over mixen dan mij, dus als jullie een accuraat beeld hebben over zijn mixtechnieken ben ik daar wel benieuwd naar! Jullie mening over E-force zelf heb ik vooralsnog niet gelezen of opgemerkt. :D

Zoals G al aangaf hebben we E-Force eigenlijk nog bijna nooit gezien. Heel kort tijdens Loudness, maar toen was ik vooral op Pstilio aan t wachten met zn broodje. Niet actief geluisterd dus! Volgens mij heb ik daar geen fouten gehoord :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 15:52 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Olijfboompje schreef:
Nazale schreef:

Zoals G al aangaf hebben we E-Force eigenlijk nog bijna nooit gezien. Heel kort tijdens Loudness, maar toen was ik vooral op Pstilio aan t wachten met zn broodje. Niet actief geluisterd dus! Volgens mij heb ik daar geen fouten gehoord :)

Oke, duidelijk! :)

Dan ben ik nu verder benieuwd naar de onderbouwing van de mensen die met ''1-en'' en dergelijke hebben lopen smijten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 09:46 

Kraak... Piep...

Eforce een 6

Nu Joshua Hiroshy
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 09:47 

Hardtraxx Veteran

Nooit live meegemaakt en z'n tracks niet echt gevolgd, geen stem van mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 09:58 

Hardtraxx Veteran

eigenlijk wat patrickjeb al zegt.. heb nooit iets van hem gevolgd en ook nooit live gezien dus geen stem van mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 10:05 

Hardtraxx Veteran

Forbidden Phobia schreef:
pratrickjeb

Zoveel praat ik toch niet? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 10:25 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Forbidden Phobia schreef:
pratrickjeb

Zoveel praat ik toch niet? :(

aangepast ^^ typfoutje :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 10:35 

Een 5 als ik het afreken op zijn tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 10:46 

Hardtraxx Veteran

7

heeft leuke platen maar niet heel bijzonder, live nog nooit gezien dus kan daar niet over oordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 10:48 

6 qua tracks
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen