Hoe kan je nou een 1 geven 
Door het rondje voor de "1" in te drukken en vervolgens op "stem" te drukken.wrote:Hoe kan je nou een 1 geven
Door het rondje voor de "1" in te drukken en vervolgens op "stem" te drukken.wrote:Hoe kan je nou een 1 geven
Jaaaaaa, nu heeft tie je tuk jongen!wrote:Door het rondje voor de "1" een te drukken en vervolgens op "stem" te drukken.wrote:Hoe kan je nou een 1 geven
Hè verdikkiewrote:Jaaaaaa, nu heeft tie je tuk jongen!wrote:Door het rondje voor de "1" een te drukken en vervolgens op "stem" te drukken.wrote:Hoe kan je nou een 1 geven
Een 1 ging me wat ver, maar ik heb een 2 gegeven.wrote:een 1raakt me nooit
Wat nielstil zegt... Draait puur voor het foute publiek, standaard hitjesparade en heeft zogenaamd het 'beste' label.wrote:Hahahaha wat heb iedereen hier toch tegen The Prophet?
Ik vraag mij toch serieus af of jullie wel eens op feesten komen en zoja, hoe vaak heb je bovengenoemde dan zien optreden?wrote:Een 1 ging me wat ver, maar ik heb een 2 gegeven.wrote:een 1raakt me nooit
Producties doen me niets en lijken gemaakt voor de schapenmassa, net zoals G4H, en mixtechnisch... hij mixt vrijwel niet.
Vind het absoluut een 2 waard.
Ik heb E-Force nog weinig zien draaien dus zijn mixwerk kan ik niet echt beoordelen. Maar als ik professionele DJ's telfouten, scheve beatmatches hoor maken dan krijg ik echt kromme tenen, en er zijn een hoop DJ's in onze scene die gewoon echt niet kunnen draaien. Daarnaast vind ik dat je als DJ moet nastreven om bij iedere overgang het maximale eruit te halen. Met andere woorden, als 2 platen zich lenen voor een lange overgang of een mid-intro mix dan vind ik dat je daarvoor moet gaan, en niet de makkelijkste weg kiezen door intro-outro te mixen. Wat dat betreft zijn er een hoop DJ's waar nog veel aan te verbeteren valt.wrote: Beetje smijten met opmerkingen als mixtechnisch etc. is een kunstje wat wel meer gasten hier uithalen om hun mening te onderbouwen.
Daar heb je helemaal gelijk in!wrote:Ik heb E-Force nog weinig zien draaien dus zijn mixwerk kan ik niet echt beoordelen. Maar als ik professionele DJ's telfouten, scheve beatmatches hoor maken dan krijg ik echt kromme tenen, en er zijn een hoop DJ's in onze scene die gewoon echt niet kunnen draaien. Daarnaast vind ik dat je als DJ moet nastreven om bij iedere overgang het maximale eruit te halen. Met andere woorden, als 2 platen zich lenen voor een lange overgang of een mid-intro mix dan vind ik dat je daarvoor moet gaan, en niet de makkelijkste weg kiezen door intro-outro te mixen. Wat dat betreft zijn er een hoop DJ's waar nog veel aan te verbeteren valt.wrote: Beetje smijten met opmerkingen als mixtechnisch etc. is een kunstje wat wel meer gasten hier uithalen om hun mening te onderbouwen.
Ik probeer je ook niks wijs te maken, maar aan te geven dat er vaak sprake is van mensen die met termen smijten waarvoor ze gaan onderbouwing hebben met adequate voorbeelden. Je kan zoveel vinden, maar zonder goede beargumentatie blijft er weinig over. Dan kan ik ook zeggen dat ik mezelf een excellent DJ vind.wrote:Maar je maakt mij niet wijs dat zij minder vaak draaien dan sommige amateur DJ's hier. Die dus overduidelijk vaak beter kunnen mixen dan "professionals". E-force komt ook al van de Beat Providers af dus hij zou ervaring zat moeten hebben!
Mooi.wrote:Mee eens. Ik zie dat ik ook niet helemaal op jouw punt in ga, maar er meer iets bij vertel.
Zoals G al aangaf hebben we E-Force eigenlijk nog bijna nooit gezien. Heel kort tijdens Loudness, maar toen was ik vooral op Pstilio aan t wachten met zn broodje. Niet actief geluisterd dus! Volgens mij heb ik daar geen fouten gehoordwrote:Mooi.wrote:Mee eens. Ik zie dat ik ook niet helemaal op jouw punt in ga, maar er meer iets bij vertel.
Jij en Gangsterdwerg weten wat dat betreft veel meer over mixen dan mij, dus als jullie een accuraat beeld hebben over zijn mixtechnieken ben ik daar wel benieuwd naar! Jullie mening over E-force zelf heb ik vooralsnog niet gelezen of opgemerkt.
Oke, duidelijk!wrote:Zoals G al aangaf hebben we E-Force eigenlijk nog bijna nooit gezien. Heel kort tijdens Loudness, maar toen was ik vooral op Pstilio aan t wachten met zn broodje. Niet actief geluisterd dus! Volgens mij heb ik daar geen fouten gehoordwrote:Mooi.wrote:Mee eens. Ik zie dat ik ook niet helemaal op jouw punt in ga, maar er meer iets bij vertel.
Jij en Gangsterdwerg weten wat dat betreft veel meer over mixen dan mij, dus als jullie een accuraat beeld hebben over zijn mixtechnieken ben ik daar wel benieuwd naar! Jullie mening over E-force zelf heb ik vooralsnog niet gelezen of opgemerkt.
Zoveel praat ik toch niet?wrote:pratrickjeb
aangepastwrote:Zoveel praat ik toch niet?wrote:pratrickjeb