Gangsterdwerg schreef:
Olijfboompje schreef:
Beetje smijten met opmerkingen als mixtechnisch etc. is een kunstje wat wel meer gasten hier uithalen om hun mening te onderbouwen.

Ik heb E-Force nog weinig zien draaien dus zijn mixwerk kan ik niet echt beoordelen. Maar als ik professionele DJ's telfouten, scheve beatmatches hoor maken dan krijg ik echt kromme tenen, en er zijn een hoop DJ's in onze scene die gewoon echt niet kunnen draaien. Daarnaast vind ik dat je als DJ moet nastreven om bij iedere overgang het maximale eruit te halen. Met andere woorden, als 2 platen zich lenen voor een lange overgang of een mid-intro mix dan vind ik dat je daarvoor moet gaan, en niet de makkelijkste weg kiezen door intro-outro te mixen. Wat dat betreft zijn er een hoop DJ's waar nog veel aan te verbeteren valt.
Daar heb je helemaal gelijk in!
Alleen ik merk dat sommige mensen hier zonder weinig onderbouwing qua voorbeelden smijten met woorden als mixtechnisch fout en dergelijke.
Ik heb hem een paar keer horen draaien en de laatste keer dat ik hem hoorde maakte hij geen ernstige fouten en heeft hij een aantal keer leuke en gewaagde mixes proberen te doen, die in mijn ogen slaagde. Nu ben ik niet iemand die heel zich stoort aan intro-outro mixen, maar mixfouten erger ik mij dood aan. Eerder maakte hij daar wel fouten in. Als iemand daarmee aankomt, heeft diegene helemaal gelijk.
Een hoop DJ's kunnen inderdaad niet draaien en dat valt mij ook vies tegen. Draaien is een kunst en een kunst moet geperfectioneerd worden in mijn ogen, maar zelfs DJ's moeten ergens beginnen.