Gangsterdwerg schreef:
Daveytl schreef:
En nu ben ik alweer aan het twijfelen tussen een 8 en een 9.
Had gelukkig nog niet gestemd. Ga toch voor een 9, was ff vergeten dat Attention/ The Resistance/ Lord of Shadows ook (onder andere) van hem is.
serieus een 9 voor een hardstyle producer die keer op keer faalt in het belangrijkste namelijk de kick? Lol jij geeft DJ Hardstyle zeker ook een 8?
Dark Emotions/ Brutality/ Attention/ Lord of Shadows/ The Resistance/ The System 2.0/ vind ik persoonlijk allemaal wel prima kicks hebben (alsnog niet fantastisch, maar kan er mee door).
De drive in zijn platen vind ik ook altijd ontzettend vet. Shade of the Night heeft gewoon ontzettend veel drive in de climax, dan neem ik die kicks maar, met pijn en moeite, voor lief.
Dakpan schreef:
Een 9!? Kom op man.

Tja, ik vind hem als DJ ook gewoon supertof. Bij XXlerator 10 years draaide hij samen met Alpha Twins de vetste set vóórdat de Theracords crew op kwam.
Ook bij Qbase draaide hij gewoon een bazenset met een paar harde knallers (Dark Symphony/ Psycho/ Outrageous Remix onder andere).
En bij Penoze draaide hij voor mij ook de set van de avond, hij draaide als enige tenminste een beetje hard (Virus/ Distorted Remix/ Psycho/ Brutality/ Attention onder andere). En dan vergeet ik bijna zijn performance bij Bass Academy die ook gewoon geweldig was!
Die feesten heeft hij voor mij gewoon heel veel goed gedaan. Inderdaad jammer van de kicks in zijn nummers, maar soms is dat enigszins voor lief te nemen als de rest mij echt heel erg aan staat.