Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 14:50 

Hardtraxx Addict

6.0

Vette sounds in combinatie met lelijke kick's.
Stuk voor stuk sterke tracks die hij produceert maar de kick's maken de track helaas stuk minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 15:50 

Hardtraxxer

Een 6. Zoals al eerder gezegd zijn de melodieën vaak wel goed zoals in remote control. Maar de kicks zijn vaak niet al te best. Zn mixwerk heb ik dit weekend voor het eerst gehoord en ik vond het prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 15:54 

Hardtraxx Veteran

Een 8, naast verschrikkelijk goede producties (i.m.o.) Passion 4 life, Blacklight, Shade Of The Night. En daarnaast ook een toffe persoonlijkheid om mee te praten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 16:18 

Hardtraxx Veteran

Een 8,5. Die ik helaas af ga ronden naar een 8.

Producties als Dark Arts/ Dark Emotions/ Brutality/ Blacklight/ Attention/ Lord of Shadows/ The Resistance Who the hell are You/ Evolve/ Shade of the Night/ The System/ Passion for Life vind ik gewoon ontzettend lekker.

Ook zijn setjes zijn vrijwel altijd heerlijk (met uitzondering van Loudness, waar ik erge koppijn kreeg). Draait altijd wel een Tillt plaatje, en daar bovenop meestal nog een paar harde A² platen en een paar harde Fusion platen :loving:

En het is ook gewoon een baas.

Enige minpuntje zijn de kicks nog. In bijvoorbeeld Brutality/ Dark Emotions vind ik die dan wel weer vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 16:19 

Hardtraxx Veteran

Ik geef een 7, aangezien ik de kicks niet echt je van het vind. Verder vind ik z'n nummers meestal wel vet klinken, maar de kicks vind ik erg slap, jammer ! Hopelijk vaker nummers als Attention :drool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 16:19 

Hardtraxx Veteran

E-force heeft mij niet echt weten te pakken.
Ik vind dat hij matige platen maakt met afentoe een uitschietertje
een 6je
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 16:35 

Hardtraxx Veteran

En nu ben ik alweer aan het twijfelen tussen een 8 en een 9.

Had gelukkig nog niet gestemd. Ga toch voor een 9, was ff vergeten dat Attention/ The Resistance/ Lord of Shadows ook (onder andere) van hem is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 17:02 

Hardtraxx Veteran

Als producer een 5. moeilijk lelijke kicks die in elk nummer terugkomen terwijl al 1000 keer gezegd is dat ze lelijk zijn.
als dj ook een 5, geen bijzonder mixwerk en tijdens zijn 'liveact' staat hij 30 minuten te klappen zonder iets te doen.
maakt dus een 5. ben nog lang niet overtuigd van deze gozer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 17:04 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Had gelukkig nog niet gestemd. Ga toch voor een 9, was ff vergeten dat Attention/ The Resistance/ Lord of Shadows ook (onder andere) van hem is.

Een 9!? Kom op man. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 17:04 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

serieus een 9 voor een hardstyle producer die keer op keer faalt in het belangrijkste namelijk de kick? Lol jij geeft DJ Hardstyle zeker ook een 8?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 17:07 

Hardtraxx Veteran

5. Van E-Force heb ik nog nooit iets vets gehoord. Enkel wat samenwerkingen die me wel boeien, maar daar gok ik er op dat de tegenpartij het goede werk heeft verricht..
Maar, wat niet is kan nog komen natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 17:07 

Hardtraxx Veteran

7
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 17:10 

Hardtraxx Veteran

Een 5, E-Force heeft me nooit geboeid -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 17:24 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Daveytl schreef:

serieus een 9 voor een hardstyle producer die keer op keer faalt in het belangrijkste namelijk de kick? Lol jij geeft DJ Hardstyle zeker ook een 8?

Dark Emotions/ Brutality/ Attention/ Lord of Shadows/ The Resistance/ The System 2.0/ vind ik persoonlijk allemaal wel prima kicks hebben (alsnog niet fantastisch, maar kan er mee door).

De drive in zijn platen vind ik ook altijd ontzettend vet. Shade of the Night heeft gewoon ontzettend veel drive in de climax, dan neem ik die kicks maar, met pijn en moeite, voor lief.

Dakpan schreef:
Een 9!? Kom op man. :P

Tja, ik vind hem als DJ ook gewoon supertof. Bij XXlerator 10 years draaide hij samen met Alpha Twins de vetste set vóórdat de Theracords crew op kwam.
Ook bij Qbase draaide hij gewoon een bazenset met een paar harde knallers (Dark Symphony/ Psycho/ Outrageous Remix onder andere).
En bij Penoze draaide hij voor mij ook de set van de avond, hij draaide als enige tenminste een beetje hard (Virus/ Distorted Remix/ Psycho/ Brutality/ Attention onder andere). En dan vergeet ik bijna zijn performance bij Bass Academy die ook gewoon geweldig was!

Die feesten heeft hij voor mij gewoon heel veel goed gedaan. Inderdaad jammer van de kicks in zijn nummers, maar soms is dat enigszins voor lief te nemen als de rest mij echt heel erg aan staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 17:26 

Hardtraxx Crew

Ik vind zijn kicks zooooo matig, van die schelle holle kicks. Totaal niks voor mij en laat ik een kick nou net het belangrijkste in een hardstyle track vinden. De rest er omheen is het ook vaak net niet. Enige gave soloplaat is Dreamcatchers. Hij krijgt daardoor een 5 van mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 17:39 

Hardtraxx Veteran

Kicks verpesten zo goed als elke track die hij heeft, dus een 6je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 18:19 

Bierkoning

Daveytl schreef:
En dan vergeet ik bijna zijn performance bij Bass Academy die ook gewoon geweldig was!

Hij was juist de enige die uit de toon viel daar, terwijl iedereen hard en soms redelijk origineel draaide kwam hij met al die half harde A2R platen aan (Breathe bijv.) Vond dat nou niet echt een goeie set.

Ik geef hem een 6, ik kan wel luisteren naar z'n platen maar er zit er geen één tussen die ik écht vet vind, alleen Attention (en Remote Control in iets mindere mate).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 18:22 

Hardtraxx Addict

6'je boeit me niet zo veel, maar als zn tracks langskomen op door de itunes shuffle druk ik ze niet door..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 18:40 

Hardtraxx Veteran

Een 6, vind eigenlijk niet 1 plaat heel vel vet van hem behalve attention :loving:
Heb hem verder nog nooit live meegemaakt dus ga daar niet over oordelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 18:43 

Hardtraxxer

Mager vijfje, hoewel ik eerder Beat Providers ontzettend vet vond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 18:51 

Hardtraxx Addict

Een 8, de meeste van zijn tracks zijn anders in vergelijking met veel andere artiesten, en heb al 2 sets van hem live gezien en heb me altijd zeer goed vermaakt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 19:06 

Voor mij 8! Vind zn producties bijna altijd fijn aanhoren en live geniet ik altijd van zn setjes :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 19:07 

Donateur

Een 5, afgaande op zijn producties :) Live heb ik hem nog niet bezig gehoord, dus daar kan ik niet over oordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 19:40 

Hardtraxx Elite

7.5, sommige tracks zijn heerlijk, oa brutality _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 19:42 

Hardtraxx Addict

Danny H schreef:
7.5, sommige tracks zijn heerlijk, oa brutality _O_

Heb je dan een 7 of een 8 gestemd?
Vind namelijk zelf dat er nog wel een wezenlijk verschil tussen een 7 en een 8 zit...
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen