Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 15:42 

Hardtraxx Addict

Kwisniks schreef:
Lyst schreef:
De kicks passen niet bij de tracks.
De vocals zijn altijd zo wannabe-stoer/gangster
En het is allemaal meer van hetzelfde.

Die mening deel ik. Zoals Wootum al zei, jammer dat je Under Attack dan weer niet mee mag rekenen. Dat vind ik dan wel weer echt heldenwerk. Ook Sorrow vind ik nog aardig klinken. Maar het lijkt allemaal teveel op elkaar. Toch heb ik nog hoge verwachtingen van deze jongens, een 6. :)

Akkoord, in het begin vond ik het wel superleuk, maar tegenwoordig is het niet meer zo leuk, ik zie liever hun solo releases dan G4H. Screeches vind ik wel geinig, maar de kicks lijken ook teveel op elkaar, dus ik geef ook een 6.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 15:49 

Hardtraxx Elite

Jammer dat Under Attack & Struggle For Excistence niet mogen worden meegerekend. Die tracks zijn opzich een 10 waard. Maar de sounds onder de G4H alias zijn allemaal wat van hetzelfde, ik ga voor een 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 15:51 

Hardtraxxer

Van mij krijgen ze een 9. Ik vind bijna alle producties super. :thumbsup: Ik heb ze nu 3 keer zien draaien en ik blijf het altijd weer een feest vinden. Hun set op Decibel vond ik de vetste set die ik in 2011 gezien heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 16:04 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Geef ze heel toepasselijk, een 4. Nummers kunnen me gewoon niet boeien, mede door de nutteloze vocals en slappe kicks

Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 16:27 

Hardtraxx Veteran

Een 5, vind alleen Put It On en Sorrow echt heel vet. Rest vind ik het allemaal net niet, heb ze nog nooit live meegemaakt dus daar kan ik geen oordeel over vellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 16:28 

Helemaal mijn ding, 8,5!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 16:43 

Hardtraxx Veteran

een 5,, KOTU vond ik leuk nu niet echt meer alleen Sorrow weet me nog echt te boeien. heb hun live-act nog niet meegemaakt alleen Ran-D & Adaro op TBYD..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 17:10 

Hardtraxxer

Een keer meegemaakt op Decibel. Dat was echt heerlijk toen! verder leuke nummers een: 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 17:36 

Hardtraxx Veteran

7.
Vind de tracks best vet. Alleen vind ik wel dat het zonde is dat ze de live act niet speciaal hebben gehouden. Nu kun je ze in iedere locale kroeg ze live zien. Beetje jammer. Beter hadden ze het als de Donkey Rollers aangepakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 17:48 

Hardtraxx Veteran

8, Put It On was echt een kippevel plaat voor mij. Nu luister ik eigenlijk al hun nummers wat minder omdat ze al wat vaker tegenkom. Nog nooit echt een slechte productie van hun gehoord, altijd wel wat leuks (op Sorrow na dan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 17:59 

Hardtraxxer

9, g4h :love: op Decibel en Qlimax live gehoord wat een sets !
En verder vind ik al hun nummers echt lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 18:01 

Hardtraxxer

7

Tracks :zitten goede tussen, maar om een of andere rede gaan hun tracks mij zo snel vervelen denk omdat iedereen ze draait of zo?

Live act: gewoon nee je hebt een laptop die er aub meer mee dan dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 20:04 

Hardtraxx Veteran

vind hun zeker een 8 waard :worship: sorrow, kuto, cycle, dopeman, weg kwijt, put it on, gdd, evolution complete :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 20:14 

Hardtraxxer

Dragenser schreef:
Een 4: Heb ze ene paar x meegemaakt en vind het niks aan.
Sorrow en the cycle zijn zeer goed te doen.
Maar hun kicks zijn eingelijk niet hardstyle waardig....
Vooral op hardbass voelde ik niks ik moest bijna janken......
Zoals er al werd gezegt te stoer, kinderachtig etc, De k3(2) van hardstyle xD

Als G4H de K3 van de hardstyle zijn, wie moeten Brennan heart en consorten dan voorstellen?

Vind dat sommigen hier aardig overdrijven over de lyrics, het past gewoon bij hun live-act.

Ik geef ze zelf een 8, de meeste van hun platen vindt ik heerlijk, en hun live-act is keer op keer geniaal vanwege de sfeer die ze weten neer te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 20:54 

Hardtraxx Veteran

Een 7, leuke nummertjes, leuke live act, maar daar blijft het bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 21:02 

Hardtraxx Veteran

6'je. Vind ze erg voorspelbaar, zowel qua platen als qua liveshow, en het stijltje spreekt me niet echt aan. Pluspunt is dat ze er wel een feestje van maken imo, ik loop niet weg voor een halfuurtje g4h, maar kijk er ook niet echt naar uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 21:05 

Hardtraxx Addict

een 5, denk dat 'saai' en 'voorspelbaar' de sleutel woorden zijn als omschrijving voor deze act. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 21:06 

Hardtraxxer

Dikke 10! Vind hun stijl echt top, garant voor hits! Vette lyrics en goede kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 21:11 

Hardtraxx Veteran

Qnaller schreef:
Dikke 10! Vind hun stijl echt top, garant voor hits! Vette lyrics en goede kicks.

Haahaha vette lyrics :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 21:21 

Wout1997 schreef:
Qnaller schreef:

Haahaha vette lyrics :lol:

:L:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 21:32 

Hardtraxx Veteran

Ik geef ze een 8. Hun producties zijn ook voor mij niet altijd even vet maar de live-act zelf vind ik wel heel erg dik! Heb de live act nu 2 x meegemaakt, en beide kerel ging het dak er compleet af. Zo zie je vaak nog mensen stil staan bij Zany, Chris One & ik noem maar wat; Thera, zo gaat iedereen compleet los op G4H bij de live-act. Dat het komt omdat ze zo ''commercieƫl'' zijn zou me een worst wezen op dit moment, hun live-act is gewoon ijzersterk waar ik een hele dosis energie van krijg! De maskers zijn vet en leuk bedacht en vind hun nummers over 't algemeen ook erg goed :) . De nadelen zijn dat hun track nu toch teveel op elkaar beginnen te lijken, de naam (G4H) ook niet echt geweldig is en hun lyrics (zoals velen al hebben gezegd) te gangster/kinderachtig zijn.

Desalnietemin gewoon een 8, prima live-act!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 21:39 

Hardtraxxer

7, liveset nu een paar keer meegemaakt, maar altijd wel van genieten. Ook al weet je inderdaad wel van te voor wat er gedraait gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 22:38 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Ik geef ze een 8. Hun producties zijn ook voor mij niet altijd even vet maar de live-act zelf vind ik wel heel erg dik! Heb de live act nu 2 x meegemaakt, en beide kerel ging het dak er compleet af. Zo zie je vaak nog mensen stil staan bij Zany, Chris One & ik noem maar wat; Thera, zo gaat iedereen compleet los op G4H bij de live-act. Dat het komt omdat ze zo ''commercieƫl'' zijn zou me een worst wezen op dit moment, hun live-act is gewoon ijzersterk waar ik een hele dosis energie van krijg! De maskers zijn vet en leuk bedacht en vind hun nummers over 't algemeen ook erg goed :) . De nadelen zijn dat hun track nu toch teveel op elkaar beginnen te lijken, de naam (G4H) ook niet echt geweldig is en hun lyrics (zoals velen al hebben gezegd) te gangster/kinderachtig zijn.

Desalnietemin gewoon een 8, prima live-act!

Sowieso heb ik het idee dat het opeens een trend is nummers vol te pleuren met van die klote lyrics aan de lopende band.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 00:55 

Hardtraxx Veteran

Zijn veels te hard opgekomen en tot een ongelooflijke hype gemaakt, voor mij was de pret er al gauw van af. Maar kan de producties over het algemeen nog wel redelijk waarderen, de act ontloop ik echter liever op feesten als ik de keuze heb om ergens anders te staan. :)

Op Thrillogy echt dood verveelt nadat ik ze op Decibel al had gezien.. Sorrow is wel meesterwerk, ze krijgen een 7 op de kop af van mij. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 01:03 

Hardtraxx Veteran

Ik heb ze een 8 gegeven. Helaas nog nooit een optreden van ze meegemaakt, maar de track bevallen me tot nu toe allemaal wel, alleen KOTU vind ik wat minder. :)
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen