Denk t niet. Ophidian maakt ook goeie mainstream.wrote:Die 1 is een troll, maar ik vind het wel jammer dat niemand van de 6 of 7 zich uitspreekt. Sjorsje is er vast 1 van
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ik zou hem een 5 geven maar ik stem maar niet!wrote:Die 1 is een troll, maar ik vind het wel jammer dat niemand van de 6 of 7 zich uitspreekt. Sjorsje is er vast 1 van
Sorry maar ik begrijp niet hoe een hardcore luisteraar uberhaupt een 5 aan Ophidian kan geven. Ik weet dat je 110%-anti-Industrial-Shizzle bent enz0www maar Ophidian heeft ook gewoon tracks met lange breaks en leuke melodietjes.wrote:Ik zou hem een 5 geven maar ik stem maar niet!wrote:Die 1 is een troll, maar ik vind het wel jammer dat niemand van de 6 of 7 zich uitspreekt. Sjorsje is er vast 1 van
-
T
Ik heb 'm een 10 gegeven.
De kicks die hij maakt + die melodiën wat een einbaas is het
De kicks die hij maakt + die melodiën wat een einbaas is het
Ik neem aan dat die 1 en die 3 niet meegeteld worden bij het gemiddelde? Trolling gayfags
Ik vind wel dat sjors moet stemmen daarintegen. 1 en 3 moeten sowieso wegwrote:Ik neem aan dat die 1 en die 3 niet meegeteld worden bij het gemiddelde? Trolling gayfags
zie begin topic, lage cijfers wordden zonder redenering niet meegeteld 4+lager
-
D
Welke?wrote:Ik weet dat je 110%-anti-Industrial-Shizzle bent enz0www maar Ophidian heeft ook gewoon tracks met lange breaks en leuke melodietjes.
View on YouTubewrote:Welke?wrote:Ik weet dat je 110%-anti-Industrial-Shizzle bent enz0www maar Ophidian heeft ook gewoon tracks met lange breaks en leuke melodietjes.
Ophidian - Angelwrote:Welke?wrote:Ik weet dat je 110%-anti-Industrial-Shizzle bent enz0www maar Ophidian heeft ook gewoon tracks met lange breaks en leuke melodietjes.
Om maar wat tracks te noemen:wrote:Welke?wrote:Ik weet dat je 110%-anti-Industrial-Shizzle bent enz0www maar Ophidian heeft ook gewoon tracks met lange breaks en leuke melodietjes.
Lenny Dee - Forgotten Moments (Ophidian Remix)
Ophidian & Ruffneck - So Many Sacrifices
Epische tracks met epische melodiën
-
D
Mooiste (minst erge) van alle opgenoemde nummers hier vind ik dan toch wel 'Lenny Dee - Forgotten Moments (Ophidian Remix)'. 
Dat is ook gewoon de mooiste track aller tijde. Period.wrote:Mooiste (minst erge) van alle opgenoemde nummers hier vind ik dan toch wel 'Lenny Dee - Forgotten Moments (Ophidian Remix)'.
Edit: Om nog even één track te noemen, Butterfly (VIP) is zeker ook noemenswaardig
Luister niet veel Hardcore maar als ik dan toch wat opzet is het vaak Ophidian
Alles klopt in die tracks. Geef hem een 9.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
wrote: hardstyleflikkertjes
Ophidian een 9,3 (Jezus)
En nu Nitrogenetics
En nu Nitrogenetics
Nou, we weten nu ook wie eerste is en blijft 
Voor Nitrogenetics een 8, zat nog te twijfelen over een 9, maar daarvoor hebben ze net teveel "net-niets" ertussen zitten. Maar zijn zeker helden.
Voor Nitrogenetics een 8, zat nog te twijfelen over een 9, maar daarvoor hebben ze net teveel "net-niets" ertussen zitten. Maar zijn zeker helden.
een 9
Wat een pareltjes hebben die op hun naam staan 
8
deze lui hebben echt hele dikke mainstream platen gemaakt waaronder een van mijn all time favorieten(Pledge Of Resistance
heb ze paar keer live mogen meemaken en dat was niet altijd even vermakelijk maar zeker niet de minste dus vandaar dit cijfer en dat is dan vooral voor hun producties
deze lui hebben echt hele dikke mainstream platen gemaakt waaronder een van mijn all time favorieten(Pledge Of Resistance
heb ze paar keer live mogen meemaken en dat was niet altijd even vermakelijk maar zeker niet de minste dus vandaar dit cijfer en dat is dan vooral voor hun producties
Een 7, paar leuke plaatjes maar vaak geen tracks die er echt uit springen. 
Mu-Sick
ik heb een 9 gegeven, 1 van mijn hardcore favorieten!
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
8
mede door Mu-sick & pledge of resistance