Ik heb dat vooral andersom 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
Een 8 gegeven 
You're kidding, right?wrote:Vind zijn producties teveel op elkaar lijken. daarom een 7
Of moet ik serieus geloven dat bijvoorbeeld "My Misery", "Walking The Line" en "Dicks, Pussys (nee geen typo) and Assholes" op elkaar lijken?
-
CHardtraxxer
- 233 posts member since 2011
- last seen Dec 2019
Hard werken en goeie muziek producen. Dat is wat Tha Playah doet. Ik neem mijn petje keer op keer weer af 
Laatste tijd vind ik t wel opelkaar lijken. Op On The Edge na. kijk maar naar Clockwork, Snitcher, Live & Loud. Zijn allemaal zonbeetje standaard nummers. En Clockwork is heel letterlijk gerippt.wrote:You're kidding, right?wrote:Vind zijn producties teveel op elkaar lijken. daarom een 7
Of moet ik serieus geloven dat bijvoorbeeld "My Misery", "Walking The Line" en "Dicks, Pussys (nee geen typo) and Assholes" op elkaar lijken?
7, vroeger al platen als living the hard life, nu nog steeds niet slecht
Ik vind die MoH sound niet erg!
Ik vind die MoH sound niet erg!
Een 6. Kan het beargumenteren met één woord:
Mwah.
Mwah.
the voice of power een van de eerste hardcore tracks die ik echt kon waarderen... tegenwoordig ook prima plaatjes
Heeft een hele vette energieke stijl en altijd goed afgewerkte kicks! I Declare War, Postcard From Hell en nog een zooi samenwerkingen met Angerfist die erg de moeite waard zijn. Niet de meest originele artiest, maar kwalitatief altijd goed te doen. Een 7,5!
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
7
vind zijn collabs heel erg vet. en zijn solos platen opzich ook alleen minder
Amen to that.wrote:Heeft een hele vette energieke stijl en altijd goed afgewerkte kicks! I Declare War, Postcard From Hell en nog een zooi samenwerkingen met Angerfist die erg de moeite waard zijn. Niet de meest originele artiest, maar kwalitatief altijd goed te doen. Een 7,5!
7
Tegenwoordig geen drol meer aan maar vroeger op T3DM een held.
Tegenwoordig geen drol meer aan maar vroeger op T3DM een held.
Voor onze kwaaie hond 8. Gewoon lekkere mainstream, klaar. Zowel qua tracks als wat hij draait. Valt zelden tegen, maar verrast ook weinig.
7,5. altijd prima platen.
live nooit meegemaakt.
live nooit meegemaakt.
Een 9. Mijn favoriete Italiaan, wanne held zeg! 
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
8
Mad Dog is een erg sterke mainstream producer maar mag toch wel qua sounds iets gaan uitbreiden
Mad Dog is een erg sterke mainstream producer maar mag toch wel qua sounds iets gaan uitbreiden
Hier kan ik mij wel in vinden.wrote:8![]()
-
WHardtraxx Newbie
- 34 posts member since 2012
- last seen Feb 2012
een 7. af en toe heeft hij wel een goeie plaat maar daar blijft het ook bij
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
8 vond zijn album a nigt of madness wel heel dik hoor!
Mad Dog een 8,1.
Nu eindelijk ophidian
Nu eindelijk ophidian
10
Simpel zat, meester van hardcore deze kerel.
Simpel zat, meester van hardcore deze kerel.