8, maakt dikke tracks, maar hij heeft nu al een tijdje niets gemaakt helaas...
Criminal
Criminal
Gaan geruchten rond dat hij bezig is met een albumwrote:8, maakt dikke tracks, maar hij heeft nu al een tijdje niets gemaakt helaas...
Criminal
Ik heb gehoord ja, maar Traxtorm kennende zal die rond de zomer van 2014 uit zijn...en al komt hij direct na TRAX0097 komen (Maart dan), nog nog zou het anderhalf jaar stil (ok, buiten paar collabjes) zijn geweest rondom TK, en dat is zondewrote:Gaan geruchten rond dat hij bezig is met een albumwrote:8, maakt dikke tracks, maar hij heeft nu al een tijdje niets gemaakt helaas...
Criminal
wrote:Een 8 van mij, hij is zeker een goede dj met dikke platen, hoewel die toch ook zijn mindere tracks heeft.
Tis volgensmij ook niet voor jou stijl weggelegdwrote:Ik geef em een 6, vond platen als Power of Fear en Power to the People wel lekker, maar hij heeft ook z'n mindere vind ik, en zijn platen die ik ken zijn vaak minder dan goed!
Daarom een matig 6je
nee precies!wrote:Tis volgensmij ook niet voor jou stijl weggelegdwrote:Ik geef em een 6, vond platen als Power of Fear en Power to the People wel lekker, maar hij heeft ook z'n mindere vind ik, en zijn platen die ik ken zijn vaak minder dan goed!
Daarom een matig 6je![]()
Screech en overdistortion.