I know. Ken alleen oude klassiekers en de hardcore van 2010-nuwrote:Je hebt nog veel opvoeding nodig qua hardcore merk ik tante Chukkelien
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Niet slecht maar niet echt mijn ding, heb dacht ik 3 releases van hem en bevallen me prima maar zet ze niet uit me zelf op, dus een 6,5->7
Beste platen zijn collabs met Kristoff en s'Aphira. Fade Out EP was nog wel leuk, laatste met Headbanger was ruk. Ik geef een 7.
9
altijd vette shit die ie maakt
+ ze dubstep tracks
altijd vette shit die ie maakt
+ ze dubstep tracks
Die remix van Arise
Ready To Die (Remake), Enemy en Inexpugnabilis zijn ook vet. Voor de rest, niet echt platen die er zo bovenuit springen. Een 7 
4, vind dit dus echt niet boeiend!
Ik moet echt meer kennis vergaren in de hardcore scene merk ik, deze ken ik ook al niet. 
schaam je hardwrote:Ik moet echt meer kennis vergaren in de hardcore scene merk ik, deze ken ik ook al niet.
Jezus dit kan echt nietwrote:Ik moet echt meer kennis vergaren in de hardcore scene merk ik, deze ken ik ook al niet.
Duidelijk een 9 dit gewoon al voor de collabs met Saphira
Zijn vriendin kwam geloof ik uit Zoetermeer die heb ik nog wel is gezien
wrote:Jezus dit kan echt nietwrote:Ik moet echt meer kennis vergaren in de hardcore scene merk ik, deze ken ik ook al niet.![]()
Duidelijk een 9 dit gewoon al voor de collabs met SaphiraHomocida
![]()
Zijn vriendin kwam geloof ik uit Zoetermeer die heb ik nog wel is gezien
yups mikky:P
geeft nietwrote:Nooit van gehoord.
andersom geld t zelfde
9
Alleen al om die kicks
The Ultimate blijft een van mn favoriete platen
Alleen al om die kicks
The Ultimate blijft een van mn favoriete platen
wrote:geeft nietwrote:Nooit van gehoord.
andersom geld t zelfde
-
D
9
Solo platen als, Enemy zijn echt goud waard
en Collabs zoals Homocida, Create The Future zijn allemaal snoei hard 
paar mega vette platen tussen ook mindere dus een 7
7,3 Voor Na-Goyah
nu de oprichters van Traxtorm : The Stunned Guys
nu de oprichters van Traxtorm : The Stunned Guys
Altijd wel goed gevonden al volg ik ze de laatste tijd niet echt meer, 7,5: afgerond 8
9, deels mee opgegroeid in de hardcore. Al hun oude spul is vet en hun nieuwe ook, ookal doen ze (hij dus nu) niet meer zo veel.
-
D
7, ze hebben eerder vette platen gemaakt maar nu producert hij niet bijna niks meer, erg jammer