Dat het een mooi aangeklede show is, betekend nog niet dat het goede artiesten zijn he. Anders kunnen zelfs de kutste genres hoge cijfers halen. Qua producties is het de laatste 2 jaar gewoon huilen met de pet op, en hun draaiskills zelf vind ik ook niet bijzonder.wrote:@stefnov, nog nooit zien optreden?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
producties zijn idd wat minder geworden, maar ik vind hun setjes echt wel bruut hoor haha!wrote:Dat het een mooi aangeklede show is, betekend nog niet dat het goede artiesten zijn he. Anders kunnen zelfs de kutste genres hoge cijfers halen. Qua producties is het de laatste 2 jaar gewoon huilen met de pet op, en hun draaiskills zelf vind ik ook niet bijzonder.wrote:@stefnov, nog nooit zien optreden?
meningen verschillen!
Vind heel offensive tegenwoordig niks meer aan, ze kunnen niet echt met wat komen wat een beetje anders is.
-
T
4 Heb er nooit wat aangevonden.
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
een 6, maar als ze zo doorgaan kan dat heel gauw zakken.
redelijk saaie producties, setjes kan ik niet over oordelen
Nee rtc heeft me nog niet echt kunnen boeien.. Een 5je..
Next; ophidian?
Wil een keer een 10 geven haha
Next; ophidian?
-
T
+1wrote:Nee rtc heeft me nog niet echt kunnen boeien.. Een 5je..
Next; ophidian?Wil een keer een 10 geven haha
dat anthem van Qorewrote:Nee rtc heeft me nog niet echt kunnen boeien.. Een 5je..
Next; ophidian?Wil een keer een 10 geven haha
fucking kippenvel fucking epic echt fucking vet( beschrijving voldoet nog niet eens)
Ken niet zo veel platen, ik stem dus niet. 
Aparte keus, aangezien het altijd om andere artiesten gaat. Maar voor de overal producties een 9, vind het toch echt vette tracks die op de naam uitkomen.
-
T
Erg vette producties vooral van paar jaar terug maar nu ook nog!wrote:Enzyme: 8
wrote:Ken niet zo veel platen, ik stem dus niet.
Raar, want je stemt niet op één artiest.. Ik ga voor een 7,5 -> 8 
kvind de platen onder Enzyme X altijd erg vet
...laatste release dan wat minder.
-
D
8
vaak dikke producties 
-
D
Kasparov een 6, heeft leuke producties maar de laatste tijd alleen maar blije hardcore,, 
Ik geef hem een 9,
Is echt een held voor mij!
Hij producet precies de mainstream waar ik van hou!
Is echt een held voor mij!
Hij producet precies de mainstream waar ik van hou!