Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 18:11 

Hardtraxx Addict

Fear FM heeft me nooit zoveel geboeit eigenlijk, in de periode 2008 - 2009 heb ik wel eens de maandelijkse top 40 opgezocht en die tracks gedownload. In die tijd was ook nog alles wat uitkwam geniaal. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 18:33 

Hardtraxx Addict

wat henk-jan zegt over wat gill zegt. luisterde af en toe alleen de TC radioshow
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 20:11 

Aan het typen...

Eerste paar maand na de opening van de Hardstream nog wel naar die stream geluisterd, maar de laatste tijd is het meer hardtrance en dan vooral de hardtrance die ik niet zo heel boeiend vind. Harderstream luister ik alleen met Theracords radioshow.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 23:57 

Hardtraxxer

jammer dit!! hoop dat gearbox wel blijf door gaan op andere radio zender! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 22:54 

Hardtraxx Newbie

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 22:56 

Hardtraxx Veteran

Kom op zeg gewoon meteen wie Fear FM gaat overnemen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 23:12 

Hardtraxxer

thehardstyleholland schreef:
jammer dit!! hoop dat gearbox wel blijf door gaan op andere radio zender! :/

Ja gearboxx is altijd !!! knallen! !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 23:57 

Hardtraxxer

Fusionmania schreef:
Kom op zeg gewoon meteen wie Fear FM gaat overnemen!

Niemand, want dit komt niet bij ons vandaan maar is iemand die er handig op inspeelt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 11:21 

BvG50 schreef:
Fear FM heeft me nooit zoveel geboeit eigenlijk, in de periode 2008 - 2009 heb ik wel eens de maandelijkse top 40 opgezocht en die tracks gedownload. In die tijd was ook nog alles wat uitkwam geniaal. :P

Echt waar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 04:25 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
BvG50 schreef:

Echt waar!

ik denk niet dat alles geniaal was maar dat alles wat geniaal was aan het licht kwam, de rest kwam je nooit ergens tegen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 17:07 

Hardtraxx Newbie

[b]Echt super kút! Nu moet ik naar dat verlepte slam hardstyle luisteren, das kut want daar ken ik alle nummers die ik hoor al, dat vond ik altijd zo mooi op FEAR daar hoorde ik altijd liedjes die ik nog niet kon, dus het is súper kut!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 17:23 

Hardtraxxer

www.hardbase.fm
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 19:28 

Hardtraxx Elite

iHARDERSTYLEZ schreef:
[b]Echt super kút! Nu moet ik naar dat verlepte slam hardstyle luisteren, das kut want daar ken ik alle nummers die ik hoor al, dat vond ik altijd zo mooi op FEAR daar hoorde ik altijd liedjes die ik nog niet kon, dus het is súper kut!

haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 20:06 

Hardtraxx Veteran

Rampestamper schreef:
Door Fear FM ben ik een beetje het wereldje ingerold, in de vorm van de maandelijkse Fear FM top 40. Tegenwoordig ben ik Fear FM eigenlijk een soort van vergeten, dus kan er niet om rouwen. Wel jammer voor de mensen die er wel veel voor hebben gedaan of er vaak naar luisterde...

Heb echt precies het zelfde.

Jammer voor de genen die betrokken waren met Fear FM, maar ik lig er geen seconde wakker van. :P
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen