Fear FM heeft me nooit zoveel geboeit eigenlijk, in de periode 2008 - 2009 heb ik wel eens de maandelijkse top 40 opgezocht en die tracks gedownload. In die tijd was ook nog alles wat uitkwam geniaal. 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
wat henk-jan zegt over wat gill zegt. luisterde af en toe alleen de TC radioshow
Eerste paar maand na de opening van de Hardstream nog wel naar die stream geluisterd, maar de laatste tijd is het meer hardtrance en dan vooral de hardtrance die ik niet zo heel boeiend vind. Harderstream luister ik alleen met Theracords radioshow.
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
jammer dit!! hoop dat gearbox wel blijf door gaan op andere radio zender! 
Kom op zeg gewoon meteen wie Fear FM gaat overnemen!
-
HHardtraxxer
- 115 posts member since 2012
- last seen Dec 2012
Ja gearboxx is altijd !!! knallen! !wrote:jammer dit!! hoop dat gearbox wel blijf door gaan op andere radio zender!
-
MHardtraxxer
- 608 posts member since 2010
- last seen Jul 2015
Niemand, want dit komt niet bij ons vandaan maar is iemand die er handig op inspeelt...wrote:Kom op zeg gewoon meteen wie Fear FM gaat overnemen!
-
S
Echt waar!wrote:Fear FM heeft me nooit zoveel geboeit eigenlijk, in de periode 2008 - 2009 heb ik wel eens de maandelijkse top 40 opgezocht en die tracks gedownload. In die tijd was ook nog alles wat uitkwam geniaal.
ik denk niet dat alles geniaal was maar dat alles wat geniaal was aan het licht kwam, de rest kwam je nooit ergens tegen...wrote:Echt waar!wrote:Fear FM heeft me nooit zoveel geboeit eigenlijk, in de periode 2008 - 2009 heb ik wel eens de maandelijkse top 40 opgezocht en die tracks gedownload. In die tijd was ook nog alles wat uitkwam geniaal.
-
I
- 1 posts member since 2013
- last seen Jan 2013
Echt super kút! Nu moet ik naar dat verlepte slam hardstyle luisteren, das kut want daar ken ik alle nummers die ik hoor al, dat vond ik altijd zo mooi op FEAR daar hoorde ik altijd liedjes die ik nog niet kon, dus het is súper kut!
-
SHardtraxxer
- 596 posts member since 2012
- last seen Jul 2023
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
wrote:Echt super kút! Nu moet ik naar dat verlepte slam hardstyle luisteren, das kut want daar ken ik alle nummers die ik hoor al, dat vond ik altijd zo mooi op FEAR daar hoorde ik altijd liedjes die ik nog niet kon, dus het is súper kut!
haha
Heb echt precies het zelfde.wrote:Door Fear FM ben ik een beetje het wereldje ingerold, in de vorm van de maandelijkse Fear FM top 40. Tegenwoordig ben ik Fear FM eigenlijk een soort van vergeten, dus kan er niet om rouwen. Wel jammer voor de mensen die er wel veel voor hebben gedaan of er vaak naar luisterde...
Jammer voor de genen die betrokken waren met Fear FM, maar ik lig er geen seconde wakker van.