Da Tweekaz die het anthem gaan maken
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Praat ff voor jezelf. Op wie slaat dat 'wij' trouwens?wrote:Wij niet, dus doe maar nietwrote:Eeuwige discussies idd . Geef nc het anthem dan ben ik blij.
Op patrickjeb's rebellengroepering.
Je kan er in komen door een the prophet track te posten op welke site dan ook en sacastisch positief te zijn.
Je kan er in komen door een the prophet track te posten op welke site dan ook en sacastisch positief te zijn.
Wat een rebel is het tochwrote:Op patrickjeb's rebellengroepering.
Misschien wel adrenalize, zou geweldig voor hem zijn , op 14/15 jaar al zulke events gedaan te hebbe
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 20 hours ago
Rot op met je adrenalize, dat jong heeft nog niks bewezen.
Mensen die het niet willen..wrote:Praat ff voor jezelf. Op wie slaat dat 'wij' trouwens?wrote:Wij niet, dus doe maar nietwrote:Eeuwige discussies idd . Geef nc het anthem dan ben ik blij.
wrote:Op patrickjeb's rebellengroepering.
Wij willen niet meer dat je zulke opmerkingen maakt.wrote:Mensen die het niet willen..wrote: Praat ff voor jezelf. Op wie slaat dat 'wij' trouwens?
Om het duidelijk te maken maar een dubbelpost.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
wrote:Om het duidelijk te maken maar een dubbelpost.
Ik zal niet meer zulke opmerkingen makenwrote:Wij willen niet meer dat je zulke opmerkingen maakt.
echt, wat verschrikkelijk zou dat zijn zeg. maar dat gebeurt nooit, q-dance is godzijdank niet zo achtelijk.wrote:Misschien wel adrenalize, zou geweldig voor hem zijn , op 14/15 jaar al zulke events gedaan te hebbe
ik heb t al eerder aangegeven, t wordt radical
Ik denk Headhunterz en dat hij het anthem draait op zijn feest in het ziggo dome
Kutski
Psyko Punkz
Technoboy
Noisecontrollers (anthem?)
Wildstylez
Frontliner (anthem?)
Zany
Adaro
B-front
Tha Playah/Nosferatu.. ik hoop Mad Dog
we zullen binnen nu en 1,5 week wel weten i guess
Psyko Punkz
Technoboy
Noisecontrollers (anthem?)
Wildstylez
Frontliner (anthem?)
Zany
Adaro
B-front
Tha Playah/Nosferatu.. ik hoop Mad Dog
we zullen binnen nu en 1,5 week wel weten i guess
-
PHardtraxxer
- 339 posts member since 2012
- last seen Nov 2014
hoop Frontliner 
Las net dat het anthem gemaakt is door Psyko Punkz!! 
Geopend op QDP Headhunterz ermeewrote:Bron?
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Dan is bij deze mijn verwachting voor het anthem naar beneden bijgesteld.wrote:Las net dat het anthem gemaakt is door Psyko Punkz!!
*edit
Net LQ filmpje gezien van gisteren, toch nog enigzins hoopvol. Melodie klinkt op eerste gehoor wel lekker.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
anthem van vorig jaar was vele malen beter zeg 
-
HHardtraxxer
- 191 posts member since 2011
- last seen Jul 2013
Wat een teleurstelling
. En dan nog niet eens een evengoed anthem als van Reverze...