Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 okt 2012 09:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Da Tweekaz die het anthem gaan maken
Bericht Geplaatst op 09 okt 2012 09:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Flostradamus vs Patrick Jumpeng.
Bericht Geplaatst op 09 okt 2012 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
emmerick schreef:
Eeuwige discussies idd . Geef nc het anthem dan ben ik blij.

Wij niet, dus doe maar niet

Praat ff voor jezelf. Op wie slaat dat 'wij' trouwens?
Bericht Geplaatst op 09 okt 2012 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op patrickjeb's rebellengroepering.
Je kan er in komen door een the prophet track te posten op welke site dan ook en sacastisch positief te zijn.
Bericht Geplaatst op 09 okt 2012 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Bericht Geplaatst op 09 okt 2012 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Op patrickjeb's rebellengroepering.
Je kan er in komen door een the prophet track te posten op welke site dan ook en sacastisch positief te zijn.

Wat een rebel is het toch :loving:
Bericht Geplaatst op 09 okt 2012 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien wel adrenalize, zou geweldig voor hem zijn , op 14/15 jaar al zulke events gedaan te hebbe
Bericht Geplaatst op 09 okt 2012 18:57 
 
Hardtraxx Veteran

Rot op met je adrenalize, dat jong heeft nog niks bewezen.
Bericht Geplaatst op 09 okt 2012 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
patrickjeb schreef:
emmerick schreef:
Eeuwige discussies idd . Geef nc het anthem dan ben ik blij.

Wij niet, dus doe maar niet

Praat ff voor jezelf. Op wie slaat dat 'wij' trouwens?

Mensen die het niet willen..

tommetjeuh schreef:
Op patrickjeb's rebellengroepering.
Je kan er in komen door een the prophet track te posten op welke site dan ook en sacastisch positief te zijn.

:D
Bericht Geplaatst op 09 okt 2012 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Daveytl schreef:
Praat ff voor jezelf. Op wie slaat dat 'wij' trouwens?

Mensen die het niet willen..

Wij willen niet meer dat je zulke opmerkingen maakt.
Bericht Geplaatst op 09 okt 2012 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om het duidelijk te maken maar een dubbelpost.
Bericht Geplaatst op 09 okt 2012 23:26 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:
Bericht Geplaatst op 10 okt 2012 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Om het duidelijk te maken maar een dubbelpost.

:lol:

Daveytl schreef:
Wij willen niet meer dat je zulke opmerkingen maakt.

Ik zal niet meer zulke opmerkingen maken :(
Bericht Geplaatst op 10 okt 2012 11:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Misschien wel adrenalize, zou geweldig voor hem zijn , op 14/15 jaar al zulke events gedaan te hebbe

echt, wat verschrikkelijk zou dat zijn zeg. maar dat gebeurt nooit, q-dance is godzijdank niet zo achtelijk.

ik heb t al eerder aangegeven, t wordt radical :)
Bericht Geplaatst op 10 okt 2012 21:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk Headhunterz en dat hij het anthem draait op zijn feest in het ziggo dome
Bericht Geplaatst op 17 okt 2012 11:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kutski
Psyko Punkz
Technoboy
Noisecontrollers (anthem?)
Wildstylez
Frontliner (anthem?)
Zany
Adaro
B-front
Tha Playah/Nosferatu.. ik hoop Mad Dog ;)

we zullen binnen nu en 1,5 week wel weten i guess
Bericht Geplaatst op 18 okt 2012 18:38 
 
Hardtraxxer

hoop Frontliner :love:
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 03:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Las net dat het anthem gemaakt is door Psyko Punkz!! :D
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 08:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bron?
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 08:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Bron?

Geopend op QDP Headhunterz ermee :).
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol psyko punkz..
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 09:35 
 
Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Las net dat het anthem gemaakt is door Psyko Punkz!! :D

Dan is bij deze mijn verwachting voor het anthem naar beneden bijgesteld.

*edit

Net LQ filmpje gezien van gisteren, toch nog enigzins hoopvol. Melodie klinkt op eerste gehoor wel lekker. :)
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 11:32 
 
Hardtraxx Veteran

anthem van vorig jaar was vele malen beter zeg :/
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 12:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Psyko Punkz :(?


Klinkt echter bagger hier hoor...
:(
:cry:
:thumbdown:
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 12:38 
 
Hardtraxxer

Wat een teleurstelling :(. En dan nog niet eens een evengoed anthem als van Reverze...
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen