Mensen die denken dat het een hard anthem gaat worden :')
Hardcore DJ's retweeten het...wrote:bron a.u.b.
oh wacht, verkeerde topic..
Ik denk dat we tot de line-up release blijven gissen
Hardcore DJ's retweeten het...wrote:bron a.u.b.
wrote:Hardcore DJ's retweeten het...
oh wacht, verkeerde topic..
Inderdaad..wrote:Vond het zatox anthem ook niet al te best (eigenlijk alle nieuwe zatox platen niet zo).
Zou best wel eens kunnen.. Mjah, voor jou is hard weel anders dan wat hard voor 90% van de hardstyle luisteraars is.wrote:Mensen die denken dat het een hard anthem gaat worden :')
Hoop ik ook, maar dat zal zeker niet gebeuren... wanneer gebeurde dat voor het laatst? Qlimax 2005 ofzo? Of was hij toen ook al vantevoren te beluisteren...wrote:khoop dat ze het anthem pas op het feest zelf laten horen
anders komt ie me strot al uit en dan moet het feest nog komen
geld trouwens voor elke anthem
Maar het blijft speculeren, ik wacht gewoon geduldig af tot eind oktober. Normaal komen dan de Qlimax anthems onlinewrote: ONE more coffee and then I will hit the studio with Arjan. Pretty phat riff already there :-)
wrote:khoop dat ze het anthem pas op het feest zelf laten horen
anders komt ie me strot al uit en dan moet het feest nog komen
geld trouwens voor elke anthem
Nee niet eens. Next Dimensional World, Nature of Our Mind, Alternate Reality en No Way Back waren ook verre van hard. En dan geef ik je Power of the Mind nog...daarvoor was het wel anders. Maar denk je echt dat de huidige trend, in de huidige scene, zo extreem gaat veranderen?wrote:Zou best wel eens kunnen.. Mjah, voor jou is hard weel anders dan wat hard voor 90% van de hardstyle luisteraars is.wrote:Mensen die denken dat het een hard anthem gaat worden :')
Wat is hard he, dat is voor iedereen ook weer anders. Vraag je dat aan de gemiddelde persoon van 80 jaar dan zullen ze waarschijnlijk house platen al hard vinden. Vraag je het aan een terror liefhebber dan vindt die hardstyle waarschijnlijk maar soft.wrote:Dus hardstyle, als het geen rawstyle is, hoeft niet hard te zijn, goed weten we dat ook weer.
Wij niet, dus doe maar nietwrote:Eeuwige discussies idd . Geef nc het anthem dan ben ik blij.
misschien handiger om voor jezelf te praten ik denk dat er genoeg mensen blij zullen zijn met een nc anthem.wrote:Wij niet, dus doe maar nietwrote:Eeuwige discussies idd . Geef nc het anthem dan ben ik blij.
Er zullen genoeg mensen zijn die het niet willen, dus die bedoel ik met 'wij'wrote:misschien handiger om voor jezelf te praten ik denk dat er genoeg mensen blij zullen zijn met een nc anthem.
+1, als er maar sfeer in zit.wrote:Ik distantieer me van 'wij' en ga mee met emmerick.