is niet langer khad
hij stopt na 1 minuut nog wat gewoon met afspelen
en dan is het stil
hij stopt na 1 minuut nog wat gewoon met afspelen
Ik kan wel gewoon nummer beluisteren van 3 min ofzo op de site bij anthem-dan nog is anthem en dan die cd aanklikken!wrote:is niet langer khad
hij stopt na 1 minuut nog wat gewoon met afspelenen dan is het stil
Hoe meer je er naar luistert, hoe beter ie wordt!wrote:Alleen is die van DBSTF wat diker, ga hem steeds beter vinden die anthemwrote:http://events.q-dance.nl/2009-11_21-november_qlimax/
Melodie van de climax is bijna een letterlijke kopie van Project 1 - Fantasy or Reality. De intro is best tof.
Ik krijg er nog steeds maar 1.5 minuut uit. Nouja het zal wel.wrote:Ik kan wel gewoon nummer beluisteren van 3 min ofzo op de site bij anthem-dan nog is anthem en dan die cd aanklikken!wrote:is niet langer khad
hij stopt na 1 minuut nog wat gewoon met afspelenen dan is het stil
Dat zou idd wel bom zijn, maar wat niet is kan nog komen he.. (misschien weten wij nog van niks)wrote:Waarom geen Noize Supressor remix erbij, net als bij InQontrol? Dat zou toch fantastisch zijn?!
Daar komt nog bij dat ze het anthem exclusief moeten houden (naar mijn mening). Zo een maand voor het feest de lange versie al vrijgeven is zo jammer.. Beter kom je gewoon met een dik beukende verrassing en gaat iedereen nog 10x harder los!wrote:Kijk daar hebben we wat aan..
Intro bleef niet zoveel. Verplichte break is ook weer bijzonder lang, ik tel 2 volle minuten en 20 seconden, maar daar kunnen de heren weinig aan doen, echter wel storend.
Die melodie is wel tof uitgewerkt met die synths.
Na al dat gebreak verwacht ik een HELE dikke bass, zeker met zo'n synth.. En dan komt er zo'n zacht DBSTF bassje opzetten.. Waarom toch?
Tweede stuk is wel heel vet opgezet met die offbeat stukjes!
Ik blijf erbij. De sound past niet bij DBSTF, die zijn hier niet voor weggelegd. Sorry.
Heb 'm vanavond live gehoord, maar werd niet eens door the Prophet gedraaid, of Frontliner, maar door Brumowrote:Vanavond draait the Prophet 1.5 uur in oscars, en die houdt wel van promootjes, dus mss hoor ik 'm daar nog live
Hij staat er ook nog niet echt in hoge kwaliteit op...Veel mensen zeuren om dat anthem maar het is echt geweldig!!
Gevolg; Iedereen vind hem nu minder vet .. Maar luistert men deze op Qlimax zelf dan vinden ze het Een dikke plaat!wrote:Dit doen ze zodat iedereen m kent tijdens qlimax ... en dus meer mensen losgaan want mensen gaan altijd meer los op nummers die ze kennen en vet vinden.
Kijk hij snapt het!wrote:Ik durf te wedden dat als ze geen preview zoude geve, en 'm pas liete horen op Qlimax zelf, dat ie veel meer gewaardeerd zou worden. Ik vind 'm zeker niet slecht!
Je presenteert je mening echt alsof het een feit is..wrote:Anthemrace van dit jaar heeft 2 uitstekers die ECHT goed waren.. In Qontrol en Hard Bass.
Voor de rest moet ik zeggen dat het wel een schraal jaar was voor anthems.
Haha het is ook een feit als je het mij vraagt.wrote:Je presenteert je mening echt alsof het een feit is..wrote:Anthemrace van dit jaar heeft 2 uitstekers die ECHT goed waren.. In Qontrol en Hard Bass.
Voor de rest moet ik zeggen dat het wel een schraal jaar was voor anthems.
Vond zelf Hard Bass en Defqon 1 Australia (Nitrouz Remix) de beste. Inferno van Da Tweekaz voor Summer Angel ook zeker niet slecht.
Gaaaaaaaaast, als je slim genoeg bent weet je vanzelf wat een mening is en wat een feit.wrote:Voor de rest moet ik zeggen dat het wel een schraal jaar was voor anthems.