Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2009 14:24 
 
Donateur

is niet langer khad
hij stopt na 1 minuut nog wat gewoon met afspelen :P en dan is het stil
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2009 14:29 
 
Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
is niet langer khad
hij stopt na 1 minuut nog wat gewoon met afspelen :P en dan is het stil


Ik kan wel gewoon nummer beluisteren van 3 min ofzo op de site bij anthem-dan nog is anthem en dan die cd aanklikken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2009 14:30 
 
Hardtraxx Newbie

Dakpan schreef:
dawasiknie schreef:
http://events.q-dance.nl/2009-11_21-november_qlimax/

Melodie van de climax is bijna een letterlijke kopie van Project 1 - Fantasy or Reality :nono: . De intro is best tof.


Alleen is die van DBSTF wat diker, ga hem steeds beter vinden die anthem :yay:


Hoe meer je er naar luistert, hoe beter ie wordt! :thumbup:
Het heeft zeker wel wat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2009 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
frankhardenberg schreef:
is niet langer khad
hij stopt na 1 minuut nog wat gewoon met afspelen :P en dan is het stil


Ik kan wel gewoon nummer beluisteren van 3 min ofzo op de site bij anthem-dan nog is anthem en dan die cd aanklikken!

Ik krijg er nog steeds maar 1.5 minuut uit. Nouja het zal wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2009 14:45 
 
Hardtraxx Veteran

6minuten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2009 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk daar hebben we wat aan..

Intro bleef niet zoveel. Verplichte break is ook weer bijzonder lang, ik tel 2 volle minuten en 20 seconden, maar daar kunnen de heren weinig aan doen, echter wel storend.
Die melodie is wel tof uitgewerkt met die synths.
Na al dat gebreak verwacht ik een HELE dikke bass, zeker met zo'n synth.. En dan komt er zo'n zacht DBSTF bassje opzetten.. Waarom toch?

Tweede stuk is wel heel vet opgezet met die offbeat stukjes!

Ik blijf erbij. De sound past niet bij DBSTF, die zijn hier niet voor weggelegd. Sorry.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2009 17:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarom geen Noize Supressor remix erbij, net als bij InQontrol? Dat zou toch fantastisch zijn?! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2009 17:32 
 
Hardtraxx Veteran

Atraxisz schreef:
Waarom geen Noize Supressor remix erbij, net als bij InQontrol? Dat zou toch fantastisch zijn?! :bomb:


Dat zou idd wel bom zijn, maar wat niet is kan nog komen he.. (misschien weten wij nog van niks)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2009 17:36 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Kijk daar hebben we wat aan..

Intro bleef niet zoveel. Verplichte break is ook weer bijzonder lang, ik tel 2 volle minuten en 20 seconden, maar daar kunnen de heren weinig aan doen, echter wel storend.
Die melodie is wel tof uitgewerkt met die synths.
Na al dat gebreak verwacht ik een HELE dikke bass, zeker met zo'n synth.. En dan komt er zo'n zacht DBSTF bassje opzetten.. Waarom toch?

Tweede stuk is wel heel vet opgezet met die offbeat stukjes!

Ik blijf erbij. De sound past niet bij DBSTF, die zijn hier niet voor weggelegd. Sorry.


Daar komt nog bij dat ze het anthem exclusief moeten houden (naar mijn mening). Zo een maand voor het feest de lange versie al vrijgeven is zo jammer.. Beter kom je gewoon met een dik beukende verrassing en gaat iedereen nog 10x harder los!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2009 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project One - Fantasy or Reality (D-Block & S-Te-Fan Qlimax Anthem 2009 Remix) :P

Maar wel lekker ;) Vond de kicks ook wel beter klinken dan normaal toen ik net luisterde, dus ik snap die commentaar niet. Vanavond draait the Prophet 1.5 uur in oscars, en die houdt wel van promootjes, dus mss hoor ik 'm daar nog live :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2009 19:01 
 
Hardtraxx Veteran

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2009 04:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Vanavond draait the Prophet 1.5 uur in oscars, en die houdt wel van promootjes, dus mss hoor ik 'm daar nog live :)


Heb 'm vanavond live gehoord, maar werd niet eens door the Prophet gedraaid, of Frontliner, maar door Brumo :P Wel een vette track. Zeker anthem-waardig. Zin om m volgende week bij thrillogy nog n keer te horen :) (Y)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2009 10:37 
 
Hardtraxx Veteran

Veel mensen zeuren om dat anthem maar het is echt geweldig!! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2009 10:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kans op een Noize Suppressor-remix is wel erg groot. Dit nummer leent zich perfect voor een hardcore-remix.
Citaat:
Veel mensen zeuren om dat anthem maar het is echt geweldig!!

Hij staat er ook nog niet echt in hoge kwaliteit op...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2009 14:55 
 
Hardtraxx Elite

Het gaat er niet alleen om of het een goed plaatje is of niet, maar ook of hij bij de qlimax sfeer past en dat doet het dus echt niet met zo'n kick + bass naar mijn mening
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2009 17:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

vind ze eerlijk gezegd met het jaar slechter worden.
vond die van de alpha twins de laatste die echt goed was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 15:30 
 
Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
Dit doen ze zodat iedereen m kent tijdens qlimax ... en dus meer mensen losgaan want mensen gaan altijd meer los op nummers die ze kennen en vet vinden :P.


Gevolg; Iedereen vind hem nu minder vet .. Maar luistert men deze op Qlimax zelf dan vinden ze het Een dikke plaat!
Sorry maar luister hem dan eerst op een feest vooraleer je gaat oordelen over een track die je nu niks vind en daar wel ..
Zelfde geld voor de track Down with the Hardstyle .. Haters, Haters & Haters en dan op een feesje Yeaaaaaahhhh .. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 20:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik durf te wedden dat als ze geen preview zoude geve, en 'm pas liete horen op Qlimax zelf, dat ie veel meer gewaardeerd zou worden. Ik vind 'm zeker niet slecht! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 21:46 
 
Hardtraxx Veteran

A2BNixke schreef:
Ik durf te wedden dat als ze geen preview zoude geve, en 'm pas liete horen op Qlimax zelf, dat ie veel meer gewaardeerd zou worden. Ik vind 'm zeker niet slecht! :thumbup:

Kijk hij snapt het! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 21:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind het anthem vrij weinig. Waarom? Luister naar de ouwe anthems.

EDIT: plus hij lijkt veel te veel op die van vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 22:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Anthemrace van dit jaar heeft 2 uitstekers die ECHT goed waren.. In Qontrol en Hard Bass.

Voor de rest moet ik zeggen dat het wel een schraal jaar was voor anthems.


Je presenteert je mening echt alsof het een feit is..

Vond zelf Hard Bass en Defqon 1 Australia (Nitrouz Remix) de beste. Inferno van Da Tweekaz voor Summer Angel ook zeker niet slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 22:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Khadber schreef:
Anthemrace van dit jaar heeft 2 uitstekers die ECHT goed waren.. In Qontrol en Hard Bass.

Voor de rest moet ik zeggen dat het wel een schraal jaar was voor anthems.


Je presenteert je mening echt alsof het een feit is..

Vond zelf Hard Bass en Defqon 1 Australia (Nitrouz Remix) de beste. Inferno van Da Tweekaz voor Summer Angel ook zeker niet slecht.


Haha het is ook een feit als je het mij vraagt.

Disclaimer: natuurlijk is het geen feit want het is een mening.. (ik denk ben de burn ff voor)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 22:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Voor de rest moet ik zeggen dat het wel een schraal jaar was voor anthems.


Gaaaaaaaaast, als je slim genoeg bent weet je vanzelf wat een mening is en wat een feit.

En wat betreft de anthems: ik weet nog dat ik voor het eerst City of Intensity hoorde, en ik dacht dat het wel een redelijk nummer was met kutvocals. En daar sta je dan, na een paar luisterbeurten op het feest zelf, en wordt dat nummer gedraaid en bler jij het hardste mee op de vocals terwijl het vuurwerk wordt afgestoken en je een meter diep kippenvel hebt als de climax erin komt. En iedere keer als ik City of Intensity weer hoor krijg ik kippenvel. En dat heb ik eigenlijk bij haast geen enkele anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2009 00:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

t probleem is gwn dat bijna iedereen zit te zeiken dat ze wat nieuws willen horen en niet alleen maar al die standaard tracks. En dan doen ze een keer wat nieuws en dan zit iedereen te zeiken van wat een rotzooi dit klinkt nergens naar. De meesten weten volgens mij geloof ik niet helemaal wat ze nou precies willen. Als het anthem lijkt op een oude dan wast van, verzin eens wat orgineels, en nu ist orgineel en dan kraakt iedereen het af. T blijft gwn hardstyle en los ga je toch wel als die tracks gedraaid worden op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2009 00:20 
 
Hardtraxxer

ik vind het zeker geen slechte track, maar ik had liever toch een andere artiest het anthem zien maken, maar nogmaals, ik vind hem zeker niet slecht zoals ie nu is, maar het kan naar mijn mening beter..
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen