D-Block & S-Te-Fan - Nature of Mind
D-Block & S-Te-Fan hebben veel te softe nummers voor een Qlimax anthem, t zijn meer melodieuze.
ik blijf nog steeds bij:
Deepack vs Frontliner.
JDX - Shamanwrote:D-Block & S-Te-Fan - Nature of Mind
Mee eens maar het zou wel lachen zijn als ze me het tegendeel bewijzenwrote:D-Block & S-Te-Fan hebben veel te softe nummers voor een Qlimax anthem
wrote:D-Block & S-Te-Fan hebben veel te softe nummers voor een Qlimax anthem, t zijn meer melodieuze.
ik blijf nog steeds bij:
Deepack vs Frontliner.
Op de naam op het plaatje na heeftie daar vrij weinig mee te maken gehad hoorwrote:Pavo is nog niet genoemd.
Maarja, die is nog niet terug aan de top waar hij ooit was, al is hij wel goed op weg met zijn vorige vinyl.
Ik heb het ff opgezocht maar Bas Oskam aka Kasparov aka SMD aka 0,5Noisecontrollers heeft die plaat dus gemaakt.wrote:Op de naam op het plaatje na heeftie daar vrij weinig mee te maken gehad hoorwrote:Pavo is nog niet genoemd.
Maarja, die is nog niet terug aan de top waar hij ooit was, al is hij wel goed op weg met zijn vorige vinyl.
En Technoboy met Tuneboy en die hele SAIFAM kliek (Bruno Power, Ivan Carsten, Stephanie, alle aliasses)wrote:Ik heb het ff opgezocht maar Bas Oskam aka Kasparov aka SMD aka 0,5Noisecontrollers heeft die plaat dus gemaakt.wrote:Op de naam op het plaatje na heeftie daar vrij weinig mee te maken gehad hoorwrote:Pavo is nog niet genoemd.
Maarja, die is nog niet terug aan de top waar hij ooit was, al is hij wel goed op weg met zijn vorige vinyl.Dat wist ik niet.
Wat vind ik dat toch altijd gay zeg, dat produceren op iemand anders naam.Net als Gostosa en HHZ...
yes patrick jumpen mix, precies waar ik op hoopte !wrote:jongens ik ben eruit Q-dance heeft het bekend gemaakt aan mij persoonlijk
het anthem wordt
jecckel & hyde feat angerfist & noisekick vs dj jean presents hardcore hooligan - j'adore Qlimax (happy hardstyle mix by patrick jumpen)
en denk eraan rustig met die kritiek want dit zijn hele goeie dj's
Woow echt vet!wrote:jongens ik ben eruit Q-dance heeft het bekend gemaakt aan mij persoonlijk
het anthem wordt
jecckel & hyde feat angerfist & noisekick vs dj jean presents hardcore hooligan - j'adore Qlimax (happy hardstyle mix by patrick jumpen)
patrick jumpen heeft de remix niet gemaaktwrote:jongens ik ben eruit Q-dance heeft het bekend gemaakt aan mij persoonlijk
het anthem wordt
wrote:jongens ik ben eruit Q-dance heeft het bekend gemaakt aan mij persoonlijk
het anthem wordt
ik mis mc teletubbie, die heeft er toch ook aan meegewerktwrote:jongens ik ben eruit Q-dance heeft het bekend gemaakt aan mij persoonlijk
het anthem wordt
was dat mc teletubbie? ik dacht MC donalds ?..wrote:ik mis mc teletubbie, die heeft er toch ook aan meegewerktwrote:jongens ik ben eruit Q-dance heeft het bekend gemaakt aan mij persoonlijk
het anthem wordt
ohja dat klopt, ja een mens kan fouten maken hewrote:was dat mc teletubbie? ik dacht MC donalds ?..wrote:ik mis mc teletubbie, die heeft er toch ook aan meegewerktwrote:jongens ik ben eruit Q-dance heeft het bekend gemaakt aan mij persoonlijk
het anthem wordt
van ansarat naar dit forum en weer terug en weer terug en weer terug,,,wrote:True hahahahaha
nu maar weer ontopic doen