Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 40  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Het is een lijst van populariteit, niet per se de best geproduceerde of de meest originele plaat.

Dat mensen nog steeds verrast worden van een hoogstaande Brutalized, Brutal 7.0, Jägermeister e.d. snap ik dan weer niet.


Ik ook niet, wat valt hier nou weer niet aan te snappen? Bella Ciao kon je niet onderuit komen dit jaar, logisch dat ie zo hoog staat. Vind Brutal 7.0 zelfs wat aan de lage kant. Ik dacht dat de plaat veel populairder was onder de RR fans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 16:54 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind het eerder bijzonder dat The Blackbird van Jay Reeve ontbreekt, dacht dat dat best wel een hitje was afgelopen zomer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Delt-A schreef:
Testarossa nu net, nog kutter :P


Terecht, super vette plaat. Top 30 plaat voor mij.


Klinkt in mijn oren als zo'n earrape meme video :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 17:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Het is een lijst van populariteit, niet per se de best geproduceerde of de meest originele plaat.

Dat mensen nog steeds verrast worden van een hoogstaande Brutalized, Brutal 7.0, Jägermeister e.d. snap ik dan weer niet.


Ik had het idd wat beter kunnen verwoorden, bedoelde meer dat ik het meerendeel van de lijst wel tof vind, alleen die genoemde tracks persoonlijk niks vind
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 22:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sterke lijst, ik had zoveel nummers die langskwamen waarvan ik dacht "in 2015 was dit de nummer 1 geweest" die dan ergens op plek 60 ofzo stonden.

G1LL schreef:
Er staan echt een hele hoop platen in die top 100 waarbij ik het haast niet geloof dat ze er überhaupt in staan.. Testarossa bijv.. hoe zo'n plaat al in je top 5 komt :lol: . Ach ja, 't zal ook allemaal wel.


Vond ik een best sterk plaatje, stond bij mij ook zeker wel top 20/30.]Pijnlijk om te zien hoe erg Radical ook bij het grote publiek is afgezakt, afgelopen jaren altijd wel 10-15 nummertjes in de lijst maar zwakke pot dit jaar voor hem. Hopen dat hij het weer een beetje kan vinden de komende jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Niet in m'n top 5, maar top 10 komt ie zeker! Dat jouw smaak niet aansluit bij algemene hardstyle publiek moet je toch niet écht meer van opkijken lijkt me...


Tja smaak smaak smaak.. ik weet 't niet. Het feit dat bij jou Testarossa in je top 10 komt en ik de track liever nooit gehoord had is zo'n grote kloof. En dat is iets wat volgens mij de hardstyle scene nu goed omschrijft. Het is de laatste tijd een scene van uitersten. Qua sounds, qua kicks, qua screeches, punch en weet ik veel wat. Zo'n grote kloof heb ik zover ik weet nog niet eerder meegemaakt. Dat de muziek wat veranderd dat klopt vaak wel, we zijn inmiddels van 138 BPM naar 160 (!!) BPM gegaan, maar daar is nog een kleine 20 jaar over gedaan :P .

En wat is het algemene hardstyle publiek? Zo algemeen is het helemaal niet meer, verre van zelfs. Ik dwaal alweer af hier. Feit is voor mij dat deze hele top 100 lijst over 't algemeen helemaal niet zo goed is. Er staan een paar prachtige platen in, maar die zie ik bijna niet eens in de top 10. Wellicht was vroeger toch echt alles beter. Ik hoop dat 2019 elke artiest weer een beetje ''normaal'' gaat doen in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uit mijn persoonlijke top 10 mis ik:
E-Force & Adaro Long Hard Summer
E-Force - War Machine
MYST - Find My Way
B-Freqz Ft. Jonjo - Lights
Clockartz & Chris One - The Inner Circle
Warface - Failure
Delete - V1P
Delete & Chris One - W4RR10R

Niet om te zeuren, maar het viel me net op, wel opmerkelijk.

Heb altijd wel dat ik 1 of 2 bepaalde tracks mis in de top 100, maar 8 van mijn top 10 is veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Rickzel schreef:
Niet in m'n top 5, maar top 10 komt ie zeker! Dat jouw smaak niet aansluit bij algemene hardstyle publiek moet je toch niet écht meer van opkijken lijkt me...


Tja smaak smaak smaak.. ik weet 't niet. Het feit dat bij jou Testarossa in je top 10 komt en ik de track liever nooit gehoord had is zo'n grote kloof. En dat is iets wat volgens mij de hardstyle scene nu goed omschrijft. Het is de laatste tijd een scene van uitersten. Qua sounds, qua kicks, qua screeches, punch en weet ik veel wat. Zo'n grote kloof heb ik zover ik weet nog niet eerder meegemaakt. Dat de muziek wat veranderd dat klopt vaak wel, we zijn inmiddels van 138 BPM naar 160 (!!) BPM gegaan, maar daar is nog een kleine 20 jaar over gedaan :P .

En wat is het algemene hardstyle publiek? Zo algemeen is het helemaal niet meer, verre van zelfs. Ik dwaal alweer af hier. Feit is voor mij dat deze hele top 100 lijst over 't algemeen helemaal niet zo goed is. Er staan een paar prachtige platen in, maar die zie ik bijna niet eens in de top 10. Wellicht was vroeger toch echt alles beter. Ik hoop dat 2019 elke artiest weer een beetje ''normaal'' gaat doen in ieder geval.


Ik weet het wel. Het is gewoon smaak en generatie verschil. En niet iedereen is blijven hangen in de muziek van vroeger. Ik groeide rond 2008/2009 ook op met onder andere hhz, wsz en dbstf. Maar vind de muziek van nu nog altijd geweldig. Ja soms mis ik die tijden ook wel en ja ook ik de oude hhz veel vetter dan die van nu. Maar so be it, kunt niet altijd terug kijken :P Het is vooral nostalgie en hele sterke ook. Daarnaast vind ik deze top 100 oprecht meevallen. Aantal RR, Malice en Rebelion platen vind ik erg meevallen, en die er wel in staan, staan vrij laag of zijn niet hun meest rampzalige platen. Ik vind 2018 iig een prachtig jaar voor hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Hurricane op 1 was erg te verwachten juist. Doet het super goed op youtube, spotify en elke keer als je hem live hoort. Plus ran-d was het als een gek aan het promoten op z'n insta.

Toch wel baas hoe PN met 3 nummers in de top 10 staat zonder iets te promoten.


Op Wow Wow werd ook door iemand het idee geopperd dat dit min of meer een goedmakertje was voor het feit dat Zombie natuurlijk eigenlijk vorig jaar al had moeten winnen in plaats van die plaat van Headhunterz :P Ik had Hurricane ook zeker in m'n persoonlijke top 5 staan, maar had niet verwacht dat hij zou winnen. Kan verder goed leven met de top 10 zoals hij nu is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 14:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Uit mijn persoonlijke top 10 mis ik:

Warface - Failure




Deze is dan ook van 2017, stond al op de Live For This 2 CD: https://www.discogs.com/Warface-Live-Fo ... e/11284698

G1LL schreef:

Tja smaak smaak smaak.. ik weet 't niet. Het feit dat bij jou Testarossa in je top 10 komt en ik de track liever nooit gehoord had is zo'n grote kloof. En dat is iets wat volgens mij de hardstyle scene nu goed omschrijft. Het is de laatste tijd een scene van uitersten. Qua sounds, qua kicks, qua screeches, punch en weet ik veel wat. Zo'n grote kloof heb ik zover ik weet nog niet eerder meegemaakt. Dat de muziek wat veranderd dat klopt vaak wel, we zijn inmiddels van 138 BPM naar 160 (!!) BPM gegaan, maar daar is nog een kleine 20 jaar over gedaan :P .

En wat is het algemene hardstyle publiek? Zo algemeen is het helemaal niet meer, verre van zelfs. Ik dwaal alweer af hier. Feit is voor mij dat deze hele top 100 lijst over 't algemeen helemaal niet zo goed is. Er staan een paar prachtige platen in, maar die zie ik bijna niet eens in de top 10. Wellicht was vroeger toch echt alles beter. Ik hoop dat 2019 elke artiest weer een beetje ''normaal'' gaat doen in ieder geval.


Ik vind juist eerder dat dit iets zegt over de huidige diversiteit van hardstyle, het feit van dat geluiden van zowel een Adrenalize als een Malice in hetzelfde genre kunnen leven vind ik zelf echt supervet. Aan de ene kant heb je jongens als Phuture Noize en Keltek die dat midden nog springlevend houden, terwijl er aan de uitersten (voornamelijk de raw) ruimte is voor experimentatie. Ik hoop dat deze trend zich dan nog lang doorzet, aangezien er nog genoeg ruimte voor nieuwe geluiden is. Je zegt dat vroeger alles beter is, maar onthoud dan wel dan jouw "vroeger" nooit was gebeurd als er niet was geexperimenteerd vanuit de hardcore om hardstyle te vormen (beetje kortaf gezegd). Als iedereen vanaf het begin alleen maar "normaal" had gedaan, hadden we ook nooit de gouden periode gehad rond 2007-2009 waar iedereen met weemoed naar terugkrijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
Delt-A schreef:
Uit mijn persoonlijke top 10 mis ik:

Warface - Failure




Deze is dan ook van 2017, stond al op de Live For This 2 CD: https://www.discogs.com/Warface-Live-Fo ... e/11284698


Dat is een gemixte compilatie CD, de volledige versie is 12 januari uitgekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Uit mijn persoonlijke top 10 mis ik:
E-Force & Adaro Long Hard Summer


Hoe luisteren mensen naar deze track zonder te cringen van een man die "long... hard..." zegt de hele tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 20:03 
 
Hardtraxxer

fflkkr schreef:
Delt-A schreef:
Uit mijn persoonlijke top 10 mis ik:
E-Force & Adaro Long Hard Summer


Hoe luisteren mensen naar deze track zonder te cringen van een man die "long... hard..." zegt de hele tijd.


Thanks, nu kan ik er sowieso nooit meer normaal naar luisteren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 18:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er kan weer gestemd worden!
Voor de verandering dit jaar op je favoriete 10 tracks!

https://www.q-dance.com/en/top100
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 19:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

1. D-Block & S-Te-Fan vs Isaac - World Renowned
2. Prefix & Density - Reflection
3. D-Block & S-Te-Fan vs Sub Zero Project - Darkest Hour
4. B-Frontliner - World Outside
5. Ghost Stories - Fallen Souls
6. Ecstatic & Krigare - Rise Up
7. Demi Kanon - Watching Me
8. Noisecontrollers - Shine
9. B-Front & Adrenalize - Elektronic Symphony
10. Vyral - Black Hole
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al die dj’s die weer 3 eigen tracks noemen “stem vooral hierop!!!”. Laat mensen nou lekker kiezen wat ze zelf vet vonden. Dat is toch t idee. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 19:45 
 
Hardtraxx Crew

01. D-Block & S-Te-Fan - Brace Yourself (IMPAQT 2019 Anthem)
02. B-Front & Adrenalize - Elektronic Symphony
03. Code Black & Hard Driver - GTFO
04. Sound Rush ft. Michael Jo - Breakaway
05. Rebelion ft. Micah Martin - The Edge
06. KELTEK ft. Michael Jo - Down Like This
07. Ghost Stories - Open Your Mind
08. D-Block & S-Te-Fan - Forthenite
09. Ghost Stories - Fallen Souls
10. D-Block & S-Te-Fan & DJ Isaac - World Renowned

Beetje veel DBSTF :$ maar hebben een prima jaar achter de rug imo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 20:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

1. B-Front & Adrenalize - Elektronic Symphony
2. D-Block & S-Te-Fan & Sub Zero Project - Darkest Hour (The Clock)
3. Frequencerz & Phuture Noize - Starlight
4. B-Frontliner - World Outside
5. D-Block & S-Te-Fan - Brace Yourself (IMPACT 2019 Anthem)
6. Apexx - The Resurrection
7. Ghost Stories - Fallen Souls
8. Wildstylez & Sound Rush - Untamable
9. Phuture Noize - I Wasted All Of My Time
10. Uncaged - The Wave

Goed jaar weer! Elektronic Symphony wist ik na Qlimax 2018 al dat het mijn TOTY zou gaan worden.
D-Block & S-Te-Fan met het beste jaar van hun carrière vind ik. Die nieuwe solo Feeling Inside staat volgend jaar hele grote kans in mijn top 3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front - Symphony of Shadows (Qlimax 2019 Anthem)
B-Front & Adrenalize - Elektronic Symphony
B-Front - Believe
Rejecta & B-Front - Angels In The Sky
Ran-D & Endymion ft. LePrince - Run From Reality
D-Block & S-Te-Fan - Fallen Souls
D-Block & S-Te-Fan - Brace Yourself (IMPACT 2019 Anthem)
E-Force - Necromancer
Frequencerz & Phuture Noize - Starlight
Genox & Hardstyle Mafia - Vengeance
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elektronic Symphony
B-Front, Adrenalize

World Renowned
D-Block & S-te-Fan, DJ Isaac

Sound Of Thunder - D-Sturb Remix
D-Block & S-te-Fan, Villain, D-Sturb

The Beginning Of Something New
Phuture Noize

I Wasted All Of My Time
Phuture Noize

Nothingness - Radio Edit
Vyral

Acceptance
Infirium

I Go Insane
Apexx

Edge Of Glory
Phuture Noize

The Edge
Rebelion, Micah Martin
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Block & S-te-Fan - Brace Yourself (IMPAQT 2019 Anthem)
B-Front & Adrenalize - Elektronic Symphony
B-Front - Symphony of Shadows (Qlimax 2019 Anthem)
Frequencerz & Phuture Noize - Starlight
Vazard - Epilogue (Vyral Remix)
Prefix & Density - Reflection
D-Block & S-te-Fan & Sub Zero Project - Darkest Hour (The Clock)
Rebelion ft. Micah Martin - The Edge
Clockartz - Prisma
Udex - End of the Road
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In willekeurige volgorde:

Zany - Outer Limits
Zany & Donkey Rollers - Shadows
B-Front & Adrenalize - Electronic Symphony
B-Front - Believe
Clockartz - Prisma
Ghost Stories - Fallen Souls
D-Block & S-Te-Fan - Brace Yourself (IMPAQT Anthem 2019)
Prefix & Density - Reflection
Udex - End Of The Road
Lynx - Sonorous
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Willekeurige volgorde:
Clockartz - Prisma
Zany - Outer Limits
Frontliner & B-Front - World Outside
Vyral - Black Hole
Vazard - Epilogue (Vyral Remix) (L)
Thera - Forever
B-Front & Adrenalize - Elektronic Symphony
D-Block & S-te-Fan, Sub Zero Project - Darkest Hour (The Clock)
Clockartz - Close Your Eyes
B-Front - Symphony of Shadows (Qlimax 2019 Anthem)

Had er 9 en toen na wat scrollen maar voor Darkest Hour gekozen, aangezien T.C.C. - You & Me er niet tussen stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 22:24 
 
Hardtraxxer

The Edge - Rebelion, Micah Martin
My Enemies - Degos & Re-Done
Elektronic Symphony - B-Front, Adrenalize
Brace Yourself (IMPAQT 2019 Anthem) - D-Block & S-te-Fan
Universe - D-Sturb, High Voltage
Fight For Something (ft. Max P) - Brennan Heart, Coone, Max P
I Need You - Warface
The Hardness - Prefix & Density
Inhuman 2.0 - Genox
Breakaway (ft. Michael Jo) - Sound Rush, Michael Jo
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 22:26 
 
Hardtraxxer

B-Front & Adrenalize - Elektronic Symphony
Headhunterz - Orange Heart
D-Block & S-te-Fan - Darkerst Hour
Phuture Noize - I Wasted All of My Time
Headhunterz - Home
Phuture Noize - Edge of Glory
D-Block & S-te-Fan - Brace Yourself
Frequencerz & Phuture Noize - Starlight
Sound Rush - Army of Fire
D-Block & S-te-Fan - Fallen Souls
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 40  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen