Terecht, super vette plaat. Top 30 plaat voor mij.Delt-A wrote:Testarossa nu net, nog kutter![]()
Brutalized gewoon voorbeeld van briljante marketing. Kan ik wel om lachen!
Terecht, super vette plaat. Top 30 plaat voor mij.Delt-A wrote:Testarossa nu net, nog kutter![]()
Had Followed inderdaad ook hoger verwacht en Let My Tape Rock ook wel ergens, lijkt me niet dat die nog komt. Drop Em Down staat trouwens gewoon op 24 toch?Rickzel wrote:Followed #17, had wel hoger verwacht!
Drop em Down ook nog niet gezien in die reddit lijst, zie ik ook nog wel in de top 10 komen.
Haha ik ben echt een blinde haring, niet de eerste keer laatste tijdYiem wrote:Had Followed inderdaad ook hoger verwacht en Let My Tape Rock ook wel ergens, lijkt me niet dat die nog komt. Drop Em Down staat trouwens gewoon op 24 toch?Rickzel wrote:Followed #17, had wel hoger verwacht!
Drop em Down ook nog niet gezien in die reddit lijst, zie ik ook nog wel in de top 10 komen.
Same, net als Drown.Yiem wrote: Had Followed inderdaad ook hoger verwacht
Ik denk Let The Games Begin en Danger Zone niet, en ipv die 2 dan Circles and Squares en Ghost Stories erin.Uberhout wrote:Takin It Back & Leap Of Faith zijn (in mijn ogen) verre van bijzondere platen. Als deze op respectievelijk 12 en 11 staan, dan verwacht ik This Is Our Church op 1.
Edit;
Zal dit dan de top 10 worden?
Phuture Noize - Black Mirror Society
Phuture Noize & Sub Zero Project - We Are The Fallen
Radical Redemption & D-Sturb - Danger Zone
Headhunterz & Sub Zero Project - This Is Our Church
KELTEK - Dark Sun
Wildstylez - Children Of Drums
D-Sturb & Act of Rage - Let The Games Begin
Ran-D - Hurricane
Headhunterz & Sound Rush - Rescue Me
Adaro & B-Front ft. Dawnfire - Touch A Star
Als je hun jaarmix ziet is dat geen gek idee iddLV1 wrote:Vind hurricane ook wel een grote kanshebber voor #1.
Daarnaast zijn circles & squares, black mirror society, en we are the fallen nog niet voorbij gekomen. Zou heel vet (en verdiend) zijn als Phuture Noize dit jaar 3 tracks in de top 10 heeft!
Ik word dement, klopt jaLV1 wrote:Let the games begin is van 2017 toch?
Alleen kon je er vorig jaar ook niet op stemmen...Uberhout wrote:Ik word dement, klopt jaLV1 wrote:Let the games begin is van 2017 toch?
makrooy wrote:Hurricane op 1 was erg te verwachten juist. Doet het super goed op youtube, spotify en elke keer als je hem live hoort. Plus ran-d was het als een gek aan het promoten op z'n insta.
Toch wel baas hoe PN met 3 nummers in de top 10 staat zonder iets te promoten.
Niet in m'n top 5, maar top 10 komt ie zeker! Dat jouw smaak niet aansluit bij algemene hardstyle publiek moet je toch niet écht meer van opkijken lijkt me...G1LL wrote:Er staan echt een hele hoop platen in die top 100 waarbij ik het haast niet geloof dat ze er überhaupt in staan.. Testarossa bijv.. hoe zo'n plaat al in je top 5 komt. Ach ja, 't zal ook allemaal wel.