173 Digital Punk & Profyler - Dark Symphony 2009wrote:Is Digital Punk & Profyler - Dark Symphony nog langsgekomen?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
THardtraxx Newbie
- 42 posts member since 2013
- last seen Apr 2014
Ik krijg ook een of ander fout als ik naar radio.q-dance.com wil gaan, dat het zich wel voordoen als qdance.com ofzoiets
?
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Wat doen die WP plaatjes zo hoog
dit geeft toch een heel irreëel beeld over de scene imo
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
De fanbase van Wasted Penguinz (die vrij groot is) heeft allemaal op hun tracks gestemt omdat er Wasted Penguinz voor staat.wrote:Wat doen die WP plaatjes zo hoogdit geeft toch een heel irreëel beeld over de scene imo
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Hmm jammer, had toch wel echt gehoopt die in Top 100 te zien..wrote:173 Digital Punk & Profyler - Dark Symphony 2009wrote:Is Digital Punk & Profyler - Dark Symphony nog langsgekomen?
Ja ik ook eigenlijk,wrote:Hmm jammer, had toch wel echt gehoopt die in Top 100 te zien..wrote:173 Digital Punk & Profyler - Dark Symphony 2009wrote:Is Digital Punk & Profyler - Dark Symphony nog langsgekomen?
Misschien vinden mensen dit toch gewoon mooi, dat kan toch.. Waarom moet je die mensen dan (EEN SOORT VAN) afkrakenwrote:De fanbase van Wasted Penguinz (die vrij groot is) heeft allemaal op hun tracks gestemt omdat er Wasted Penguinz voor staat.wrote:Wat doen die WP plaatjes zo hoogdit geeft toch een heel irreëel beeld over de scene imo
Laat duidelijk zijn dat ik er ook bepaald geen fan van ben, alhoewel de melodieën wel heerlijk zijn
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Omdat het te toevallig is dat de wasted penguinz tracks allemaal hoog staan.wrote:Misschien vinden mensen dit toch gewoon mooi, dat kan toch.. Waarom moet je die mensen dan (EEN SOORT VAN) afkrakenwrote:De fanbase van Wasted Penguinz (die vrij groot is) heeft allemaal op hun tracks gestemt omdat er Wasted Penguinz voor staat.wrote:Wat doen die WP plaatjes zo hoogdit geeft toch een heel irreëel beeld over de scene imo
Laat duidelijk zijn dat ik er ook bepaald geen fan van ben, alhoewel de melodieën wel heerlijk zijn
Hoe kan het nu een irreëel beeld geven als er door diezelfde scene is gestemd? 
Ze hebben een paar mooie tracks en sommige melodieënwrote:Misschien vinden mensen dit toch gewoon mooi, dat kan toch.. Waarom moet je die mensen dan (EEN SOORT VAN) afkrakenwrote:De fanbase van Wasted Penguinz (die vrij groot is) heeft allemaal op hun tracks gestemt omdat er Wasted Penguinz voor staat.wrote:Wat doen die WP plaatjes zo hoogdit geeft toch een heel irreëel beeld over de scene imo
@Provehito, je zegt precies hetzelfde als ik 
@mark, die mensen vinden dat toch 'mooi' dus stemmen ze erop, wat is hier zo raar aan
@mark, die mensen vinden dat toch 'mooi' dus stemmen ze erop, wat is hier zo raar aan
-
MHardtraxxer
- last seen Nov 2018
Wie zegt dat? Er kan net zo goed buiten de scene gestemd zijn, puur naamstemmen. Dit zal naar alle waarschijnlijkheid niet het geval zijn, maar bedoel er alleen maar mee te zeggen dat het gros (denk ik) het niet met de keuze voor deze tracks eens is.wrote:Hoe kan het nu een irreëel beeld geven als er door diezelfde scene is gestemd?
Buiten dat heeft iedereen een andere smaak en kan voor iedereen dezelfde muziek anders vallen, het was ook geen directe aanval op de stemmers van WP tracks
Misschien heb jij wel gewoon een verkeerd beeld van die scenewrote:Wat doen die WP plaatjes zo hoogdit geeft toch een heel irreëel beeld over de scene imo
Op 8 staat The Sacrifice, maar dan draaien ze de BH Remix

-
MHardtraxxer
- last seen Nov 2018
Dat zou zomaar kunnen, vandaar dat ik zeg denk ikwrote:Misschien heb jij wel gewoon een verkeerd beeld van die scenewrote:Wat doen die WP plaatjes zo hoogdit geeft toch een heel irreëel beeld over de scene imo
wrote:... maar bedoel er alleen maar mee te zeggen dat het gros (denk ik) het niet met de keuze voor deze tracks eens is.
-
THardtraxxer
- 385 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
Open http://streamcluster02.true.nl:8000/qdance-hard als url in VLC/WMP of gewoon in je browser als die dat ondersteund.wrote:Ik krijg ook een of ander fout als ik naar radio.q-dance.com wil gaan, dat het zich wel voordoen als qdance.com ofzoiets?
-
MHardtraxxer
- last seen Nov 2018
Technisch mankementje duswrote:Op 8 staat The Sacrifice, maar dan draaien ze de BH Remix![]()
Zojuist wordt Kingdom gedraaid in de top 10 maar..
215 D-Block & S-Te-Fan - Kingdom
215 D-Block & S-Te-Fan - Kingdom
-
S
Dikke faal gewoon.wrote:Technisch mankementje duswrote:Op 8 staat The Sacrifice, maar dan draaien ze de BH Remix![]()
Q-dance ( Twitter )
We played the wrong version of The Sacrifice. We're going to try again now
#HSTOP1000 http://radio.q-dance.com
We played the wrong version of The Sacrifice. We're going to try again now
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 13 days ago
:')wrote:Q-dance ( Twitter )
We played the wrong version of The Sacrifice. We're going to try again now#HSTOP1000 http://radio.q-dance.com
De hele uitzending zit vol legendarische failures. Beetje jammer weer. Desalniettemin heb ik de afgelopen dagen wel enigszins kunnen genieten van wat oudere/vergeten klappers.
Veel "technische mankementjes" dan de laatste dagen :')wrote:Technisch mankementje dus
Last edited by BuzzLightyear on , edited 1 time in total.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Idd gewoon een kutsmoes.wrote:Dikke faal gewoon.wrote:Technisch mankementje duswrote:Op 8 staat The Sacrifice, maar dan draaien ze de BH Remix![]()