Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Addict
1360 posts member since 2014
last seen Aug 2022
Ik vind ook dat je niet per se het hele arsenaal aan nummers hoeft te kennen om hier 'eerlijk' te kunnen stemmen. Ik denk sowieso dat er weinig mensen zijn die pas kort hardstyle luisteren en op de top 1000 stemmen (misschien vergis ik me).

De tracks die echt bij iemand zijn blijven hangen over een langere tijd, en iemand dus goed vindt, krijgen een terechte stem van diegene.
Het blijft natuurlijk altijd moeilijk om dit soort lijstjes 100 % 'eerlijk' te vormen.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
DJ_Tim wrote:k snap echt niet waarom iedereen FTS zo verschikkelijk geweldig vind.. Ik vind er persoonlijk niet veel aan.. Leuke break maar ik heb echt het idee dat het een beetje Intro - Break - Outro is.
Mijn favoriete nummer is het ook niet, maar ik vind het wel mooi dat Hardstyle zelf toch een soort van anthem heeft (zoals Kutski dat ook zei) waar iedereen zich toch wel enigszins mee kan associëren. FTS staat daarom perfect op #1, hoeft wat mij betreft ook geen ander te komen staan. Ook niet Tonight, ook niet Scrap Attack, en Lose My Mind komt wat mij betreft nog niet in de buurt van een 'Hardstyle anthem', al vonden Audiofreq en Kutski dat wel.
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
pim0412 wrote:
DJ_Tim wrote:k snap echt niet waarom iedereen FTS zo verschikkelijk geweldig vind.. Ik vind er persoonlijk niet veel aan.. Leuke break maar ik heb echt het idee dat het een beetje Intro - Break - Outro is.
Mijn favoriete nummer is het ook niet, maar ik vind het wel mooi dat Hardstyle zelf toch een soort van anthem heeft (zoals Kutski dat ook zei) waar iedereen zich toch wel enigszins mee kan associëren. FTS staat daarom perfect op #1, hoeft wat mij betreft ook geen ander te komen staan. Ook niet Tonight, ook niet Scrap Attack, en Lose My Mind komt wat mij betreft nog niet in de buurt van een 'Hardstyle anthem', al vonden Audiofreq en Kutski dat wel.
Hmm daar kan ik me wel in vinden ja.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
pim0412 wrote:
Eens. En ook de nostalgie die er bij komt kijken, weet nog wel dat ik als vervelende puber dit nummer helemaal stoer en geweldig vond en de tekst uit m'n hoofd leerde :cool:
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Melancholia op 17, wtf is er mis met deze wereld zeg :lol:
Hardtraxxer
226 posts member since 2012
last seen Jan 2017
Haunter of the Dark zo hoog had ik echt niet verwacht :huh:
Verder was 300 tot 50 echt zwaar genieten! :yay:
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Rawbin wrote:Melancholia op 17, wtf is er mis met deze wereld zeg :lol:
Kan ik ook zeggen van FTS op 1 :') Kwestie van smaak enzo.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
pim0412 wrote:
Bijna iedereen :P. Dan heb ik meer met Lose My Mind eerlijk gezegd. Builder - Her Voice zou voor mij meer geschikt zijn als "Hardstyle anthem". Een track waar je volgens mij echt weinig tegen kunt hebben als hardstyle liefhebber en waar het hardstyle gevoel echt goed in vast wordt gelegd zonder stoere boi vocals.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Precies, heb nooit iets gehad met FTS, vind het juist een van de kutste platen van die tijd.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
FTS was ook het grootste commerciele nummer van die tijd, de Lose My Mind/Year Of Summer van toen.
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
is dr al uitslag oid

oja, en voor degene die grappig gaat doen met een leuk plaatje van uitslag op de huid ofzo. HAHAHAHAHA JE BENT TERING GRAPPIG.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 19 days ago
teupie wrote:oja, en voor degene die grappig gaat doen met een leuk plaatje van uitslag op de huid ofzo. HAHAHAHAHA JE BENT TERING GRAPPIG.
wut? xd
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Vorige pagina Teup.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Maximumraver wrote:
Rawbin wrote:Melancholia op 17, wtf is er mis met deze wereld zeg :lol:
Kan ik ook zeggen van FTS op 1 :') Kwestie van smaak enzo.
Van FTS kan ik me het nog enigszins voorstellen, ondanks dat ik het niet zo'n geweldige plaat vind. Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat er zo veel gestemd is op Melancholia, meer dan bijvoorbeeld Live The Moment of Just As Easy :P Haunter of the Dark overigens ook erg verrassend. :oh:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Gaan ze eigenlijk bekend maken hoeveel er op de top 10 gestemd is?