Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 23:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind ook dat je niet per se het hele arsenaal aan nummers hoeft te kennen om hier 'eerlijk' te kunnen stemmen. Ik denk sowieso dat er weinig mensen zijn die pas kort hardstyle luisteren en op de top 1000 stemmen (misschien vergis ik me).

De tracks die echt bij iemand zijn blijven hangen over een langere tijd, en iemand dus goed vindt, krijgen een terechte stem van diegene.
Het blijft natuurlijk altijd moeilijk om dit soort lijstjes 100 % 'eerlijk' te vormen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
k snap echt niet waarom iedereen FTS zo verschikkelijk geweldig vind.. Ik vind er persoonlijk niet veel aan.. Leuke break maar ik heb echt het idee dat het een beetje Intro - Break - Outro is.

Mijn favoriete nummer is het ook niet, maar ik vind het wel mooi dat Hardstyle zelf toch een soort van anthem heeft (zoals Kutski dat ook zei) waar iedereen zich toch wel enigszins mee kan associëren. FTS staat daarom perfect op #1, hoeft wat mij betreft ook geen ander te komen staan. Ook niet Tonight, ook niet Scrap Attack, en Lose My Mind komt wat mij betreft nog niet in de buurt van een 'Hardstyle anthem', al vonden Audiofreq en Kutski dat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 09:17 
 
Hardtraxx Elite

pim0412 schreef:
DJ_Tim schreef:
k snap echt niet waarom iedereen FTS zo verschikkelijk geweldig vind.. Ik vind er persoonlijk niet veel aan.. Leuke break maar ik heb echt het idee dat het een beetje Intro - Break - Outro is.

Mijn favoriete nummer is het ook niet, maar ik vind het wel mooi dat Hardstyle zelf toch een soort van anthem heeft (zoals Kutski dat ook zei) waar iedereen zich toch wel enigszins mee kan associëren. FTS staat daarom perfect op #1, hoeft wat mij betreft ook geen ander te komen staan. Ook niet Tonight, ook niet Scrap Attack, en Lose My Mind komt wat mij betreft nog niet in de buurt van een 'Hardstyle anthem', al vonden Audiofreq en Kutski dat wel.

Hmm daar kan ik me wel in vinden ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 10:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
DJ_Tim schreef:
k snap echt niet waarom iedereen FTS zo verschikkelijk geweldig vind.. Ik vind er persoonlijk niet veel aan.. Leuke break maar ik heb echt het idee dat het een beetje Intro - Break - Outro is.

Mijn favoriete nummer is het ook niet, maar ik vind het wel mooi dat Hardstyle zelf toch een soort van anthem heeft (zoals Kutski dat ook zei) waar iedereen zich toch wel enigszins mee kan associëren. FTS staat daarom perfect op #1, hoeft wat mij betreft ook geen ander te komen staan. Ook niet Tonight, ook niet Scrap Attack, en Lose My Mind komt wat mij betreft nog niet in de buurt van een 'Hardstyle anthem', al vonden Audiofreq en Kutski dat wel.

Eens. En ook de nostalgie die er bij komt kijken, weet nog wel dat ik als vervelende puber dit nummer helemaal stoer en geweldig vond en de tekst uit m'n hoofd leerde :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melancholia op 17, wtf is er mis met deze wereld zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 12:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haunter of the Dark zo hoog had ik echt niet verwacht :huh:
Verder was 300 tot 50 echt zwaar genieten! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 13:04 
 
Hardtraxx Addict

Rawbin schreef:
Melancholia op 17, wtf is er mis met deze wereld zeg :lol:

Kan ik ook zeggen van FTS op 1 :') Kwestie van smaak enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
DJ_Tim schreef:
k snap echt niet waarom iedereen FTS zo verschikkelijk geweldig vind.. Ik vind er persoonlijk niet veel aan.. Leuke break maar ik heb echt het idee dat het een beetje Intro - Break - Outro is.

Mijn favoriete nummer is het ook niet, maar ik vind het wel mooi dat Hardstyle zelf toch een soort van anthem heeft (zoals Kutski dat ook zei) waar iedereen zich toch wel enigszins mee kan associëren. FTS staat daarom perfect op #1, hoeft wat mij betreft ook geen ander te komen staan. Ook niet Tonight, ook niet Scrap Attack, en Lose My Mind komt wat mij betreft nog niet in de buurt van een 'Hardstyle anthem', al vonden Audiofreq en Kutski dat wel.


Bijna iedereen :P. Dan heb ik meer met Lose My Mind eerlijk gezegd. Builder - Her Voice zou voor mij meer geschikt zijn als "Hardstyle anthem". Een track waar je volgens mij echt weinig tegen kunt hebben als hardstyle liefhebber en waar het hardstyle gevoel echt goed in vast wordt gelegd zonder stoere boi vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies, heb nooit iets gehad met FTS, vind het juist een van de kutste platen van die tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 03:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

FTS was ook het grootste commerciele nummer van die tijd, de Lose My Mind/Year Of Summer van toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

is dr al uitslag oid


oja, en voor degene die grappig gaat doen met een leuk plaatje van uitslag op de huid ofzo. HAHAHAHAHA JE BENT TERING GRAPPIG.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
oja, en voor degene die grappig gaat doen met een leuk plaatje van uitslag op de huid ofzo. HAHAHAHAHA JE BENT TERING GRAPPIG.


wut? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 14:46 
 
Hardtraxx Veteran

Vorige pagina Teup.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Rawbin schreef:
Melancholia op 17, wtf is er mis met deze wereld zeg :lol:

Kan ik ook zeggen van FTS op 1 :') Kwestie van smaak enzo.


Van FTS kan ik me het nog enigszins voorstellen, ondanks dat ik het niet zo'n geweldige plaat vind. Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat er zo veel gestemd is op Melancholia, meer dan bijvoorbeeld Live The Moment of Just As Easy :P Haunter of the Dark overigens ook erg verrassend. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 16:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gaan ze eigenlijk bekend maken hoeveel er op de top 10 gestemd is?
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen