wrote:Nu al End Of My Existence
Nu al? Wat verwachten jullie zeg, dat er 80 platen in de top 10 staan?wrote:Her Voice nu alHad ik niet verwacht
wrote:Nu al End Of My Existence
Nu al? Wat verwachten jullie zeg, dat er 80 platen in de top 10 staan?wrote:Her Voice nu alHad ik niet verwacht
Bijna al m'n platen uit mijn top 10 zijn allang gedraaid. Je hoopt stiekem toch dat ze hoog komen te staan, vandaar m'n reactie.wrote: Nu al? Wat verwachten jullie zeg, dat er 80 platen in de top 10 staan?. Met zo belachelijk veel klassiekers die er door de jaren heen uit zijn gebracht, zijn dit gewoon de topplekken.
Of een combinatie van die twee natuurlijk, deze muziek op een feest. Helaas durft bijna geen enkele organisatie dat aan.wrote:Wat is het intens genieten met al die platen uit (voor mij) de hoogtijdagen van Hardstyle. Zo'n top 100(0) is voor mij eigenlijk net zo fijn om naar te luisteren als naar een feest gaan.
wrote:Maar dit is dan wel gewoon een huilmomentjeZo'n godverdomme prachtige track, zo laag. Iemand zet deze toch op de werelderfgoedlijst man dat dit nooit meer gebeurt.
lol, deze platen verwisseld dus.wrote:Nr 50, zeggen dat het Forever as One is en dan Digiwave draaien
Is Prophecy al geweest?wrote:Snap ik hoor, maar ik had verwacht dat Her Voice in de top 10 was geëindigd![]()
Ik verwachtte zelf Angel/Prophecy/Her Voice in de top 5 maar dat is dus niet zo.
Nope. Blijft ook mijn gok voor #1wrote:Is Prophecy al geweest?wrote:Snap ik hoor, maar ik had verwacht dat Her Voice in de top 10 was geëindigd![]()
Ik verwachtte zelf Angel/Prophecy/Her Voice in de top 5 maar dat is dus niet zo.
Echt heerlijke plaat mocht voor mij wel in top 10wrote:CRTL.ALT.DELETE op 41