Ja want iedereen die kritisch is, is een alles kut mensje :')wrote:Wat moeten ze dan? Naar de "alles kut enter" mensjes luisteren en de mening van de massa negeren terwijl je een commercieel bedrijf bent? :')
Overigens denk ik dat de echte classics (althans wat volgens mijn mening classics zijn) tijdens het Qlubtempo gedeelte wel voorbij komen.
Doe dan gewoon geen top25 allertijden, je weet immers van te voren dat als je dit publiek laat stemmen je zulke lijsten krijgt. Er waren diverse mogelijkheden geweest, je had bijvoorbeeld mensen als Luna, Isaac, Zany, Dana, The Prophet etc. een lijst kunnen laten samenstellen, die hebben de scene van begin tot eind meegemaakt en hebben heel veel nummers kunnen uitproberen op het publiek. Je had ook een selectie van 2-3 tracks per jaar kunnen nemen zodat ieder jaar goed vertegenwoordigt was.
En ik denk dat het qlubtempo gedeelte ook totaal niet in verhouding gaat staan tot de rest van de avond. Of de groep na hen moet ook early gaan draaien. Maar ik ben bang dat het 1 uurtje early word en de rest nu.