Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxxer
517 posts member since 2010
last seen May 2017
Hoewel ik het vetste hardstylefeest van het jaar topic wat te vroeg vond komen, vond ik het wel een goed idee(al zeg ik het zelf) om dit topic te starten.

Wat was het vetste feest dat er is?
Heb je het zelf meegemaakt(dit hoeft natuurlijk niet, als ik Qlimax 2004 filmpje kijk op Youtube kan ik sowieso wel zien dat het een knalfeest was dat tegenwoordig nog maar moeilijk geevenaard word).

En het belangrijkste: motiveer je mening!

Het vetste feest voor mij tot nu toe was Qlimax 2007, ik heb het helaas gemist maar damn wat vind ik dat jammer. Waarom? Ik heb de dvd grijsgedraaid en er is gewoon niks dat daaraan kan tippen, daarnaast ook veel beelden gezien van dingen die niet op de dvd stonden en dat was gewoon smullen :drool:

Je kan natuurlijk ook meerdere opties geven(1 waar je wel bij was en 1 die je gemist hebt)
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
Ben er helaas niet geweest maar Qlimax 2006 was echt de topper van het decennium volgens mij :loving:
D
Hardtraxxer
268 posts member since 2009
last seen Jul 2025
wou dat ik bij de qlimax editie van 2003 was, alleen al om die set van Daniele Mondello toen live mee te maken! (L)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 27 days ago
ik kan nog niet echt meepraten omdat ik dit jaar pas begonnen ben met feesten :D
maar idd de qlimax edities van 2003-2007 leken me allemaal erg vet, net als black vroeger en q-base is ook al een paar jaar lang elke keer top volgens mij
het vetste feest waar ik zelf geweest ben was Hard Bass dit jaar, Fusion & Feestfabriek waren ook erg goed ;)
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
X-Qlusive Neerlands Trots,

Een van de weinige in zijn soort. Wat een sfeer hing daar :thumbup:
T
Artiest
1037 posts member since 2009
last seen May 2022
Thunderdome a Decade & Qlimax 2005 (Science & Religion)

:love: :love: :love: :love:
Last edited by TheDizZorder on 18 Oct 2010 11:38, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
X-Qlusive Holland BY FAR! Ongeƫvenaard qua sfeer, opbouw en originaliteit. Wat een feest was dat zeg!

Maar het leukste feest was het niet. Dat is nog altijd voor mij persoonlijk Fusion.
J
Hardtraxxer
79 posts member since 2010
last seen May 2012
Van de feestjes waar ik ben geweest was het tog wel Hardbass 2010 :thumbsup:

En natuurlijk zn beetje elke qlimax editie, vond alleen 2009 wat tegenvallen.
T
Artiest
1037 posts member since 2009
last seen May 2022
oops,

alleen hardstyle feestjes :$
N
Artiest
917 posts member since 2008
last seen 6 days ago
Ik vind wel sowieso als je er niet bent geweest je er ook niet over kunt oordelen. Of de setjes achteraf leuk zijn wilt natuurlijk niets zeggen. Je zit altijd nog met:

- Sfeer
- Eigen gesteldheid
- Mensen om je heen
etc etc etc

Voor mij was het XQ Zany maar de kleine feestjes zijn bijna altijd het leukste :)
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Q-Base dit jaar met grote voorsprong, over feesten oordelen waar ik niet bij was ga ik inderdaad ook niet doen, Qlimax 2001 heeft een speciaal plekje bij mij, maar de sfeer en je eigen gesteldheid op een feest spelen een grote factor die via filmpjes/sets/dvd niet te voelen zijn. Hooguit een impressie ervan. Ik ga volgend jaar voor het eerst ook naar een trance feest (ASOT 500), daar verwacht ik stiekem ook wel veel van (I'm gonna fly) :love:
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
XQlusive Holland soweiso! :worship:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Dominator 2010.
Er was een hardstylestage dus ja.
Hardtraxxer
58 posts member since 2010
last seen Feb 2012
Da's een lastige....

XQ Zany, XQ Holland of XQ Holland vs. Italy.... Hmmmm
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Q-Base 2009
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Liberator Outdoor voor mij omdat dat mijn eerste Hardstyle feestje was en ik er nu pas 2 heb meegemaakt en die tweede een klein feestje in de buurt was. :innocent:
D
Hardbass 2010 :love:
heb er niet veel over te zegge alleen dat het echt vet was :D
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Uhm, ga ik toch voor InQontrol al was Decibel ook erg vet. Vetste set was of de set van Buzz Fuzz op Decibel of de Deepack, zany donkey show op de feestfabriek.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Kepro wrote:Uhm, ga ik toch voor InQontrol al was Decibel ook erg vet. Vetste set was of de set van Buzz Fuzz op Decibel of de Deepack, zany donkey show op de feestfabriek.
Hebben jullie zin om te raggen en te beuken?????? 1,2.. 1,2... 1,2.. Schiet nou is op met die tekst man, jahoor meneer de super producer

ofzo :D
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
Eerste dvd die ik kocht was Qlimax 2006, man wat heb ik die vaak gezien. Vetste feest waar ik geweest ben moet toch wel XQ Holland zijn geweest, wat een sfeer hing daar.
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
voor mij InQontrol 2009 Ctrl.Alt.Del
Vette sfeer + aankleding!

maar tis maar net hoe je zelf op dat moment bent en tegen alles aankijkt :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 27 days ago
Kepro wrote:Uhm, ga ik toch voor InQontrol al was Decibel ook erg vet. Vetste set was of de set van Buzz Fuzz op Decibel of de Deepack, zany donkey show op de feestfabriek.
Heldenset was dat, de op 1 na beste die ik live gehoord heb,
1: Donkey Rollers @ Fusion The Next Level :loving: :bomb:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Ik kan niet echt helemaal meepraten, aangezien ik pas sinds januari 2009 naar feesten ga, en eigenlijk pas sinds half 2009 regelmatig. In die periode vond ik iig Fusion het vetst. Ben helaas niet bij XQ Holland geweest :(
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
PNXRMX wrote:Ik kan niet echt helemaal meepraten, aangezien ik pas sinds januari 2009 naar feesten ga, en eigenlijk pas sinds half 2009 regelmatig. In die periode vond ik iig Fusion het vetst. Ben helaas niet bij XQ Holland geweest :(
Geldt ook voor mij, ben nog niet naar heel veel feesten geweest, Qlimax 2008 was mn eerste echte feest. Voor mij was tot nu toe ook Fusion het vetste feest, maar of dat het vetste feest allertijden wordt weet ik niet :) .
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
p-stylez wrote:
Hebben jullie zin om te raggen en te beuken?????? 1,2.. 1,2... 1,2.. Schiet nou is op met die tekst man, jahoor meneer de super producer

ofzo :D
Echt een koningsset ja!