Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 23:38 

Hardtraxxer

Hoewel ik het vetste hardstylefeest van het jaar topic wat te vroeg vond komen, vond ik het wel een goed idee(al zeg ik het zelf) om dit topic te starten.

Wat was het vetste feest dat er is?
Heb je het zelf meegemaakt(dit hoeft natuurlijk niet, als ik Qlimax 2004 filmpje kijk op Youtube kan ik sowieso wel zien dat het een knalfeest was dat tegenwoordig nog maar moeilijk geevenaard word).

En het belangrijkste: motiveer je mening!

Het vetste feest voor mij tot nu toe was Qlimax 2007, ik heb het helaas gemist maar damn wat vind ik dat jammer. Waarom? Ik heb de dvd grijsgedraaid en er is gewoon niks dat daaraan kan tippen, daarnaast ook veel beelden gezien van dingen die niet op de dvd stonden en dat was gewoon smullen :drool:

Je kan natuurlijk ook meerdere opties geven(1 waar je wel bij was en 1 die je gemist hebt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 01:00 

Hardtraxxer

Ben er helaas niet geweest maar Qlimax 2006 was echt de topper van het decennium volgens mij :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 01:47 

Hardtraxxer

wou dat ik bij de qlimax editie van 2003 was, alleen al om die set van Daniele Mondello toen live mee te maken! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 08:15 

Bierkoning

ik kan nog niet echt meepraten omdat ik dit jaar pas begonnen ben met feesten :D
maar idd de qlimax edities van 2003-2007 leken me allemaal erg vet, net als black vroeger en q-base is ook al een paar jaar lang elke keer top volgens mij
het vetste feest waar ik zelf geweest ben was Hard Bass dit jaar, Fusion & Feestfabriek waren ook erg goed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 09:09 

Hardtraxx Elite

X-Qlusive Neerlands Trots,

Een van de weinige in zijn soort. Wat een sfeer hing daar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 09:46 

Artiest

Thunderdome a Decade & Qlimax 2005 (Science & Religion)

:love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 11:09 

Hardtraxx Veteran

X-Qlusive Holland BY FAR! Ongeƫvenaard qua sfeer, opbouw en originaliteit. Wat een feest was dat zeg!

Maar het leukste feest was het niet. Dat is nog altijd voor mij persoonlijk Fusion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 11:26 

Hardtraxxer

Van de feestjes waar ik ben geweest was het tog wel Hardbass 2010 :thumbsup:

En natuurlijk zn beetje elke qlimax editie, vond alleen 2009 wat tegenvallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 11:38 

Artiest

oops,

alleen hardstyle feestjes :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 11:41 

Artiest

Ik vind wel sowieso als je er niet bent geweest je er ook niet over kunt oordelen. Of de setjes achteraf leuk zijn wilt natuurlijk niets zeggen. Je zit altijd nog met:

- Sfeer
- Eigen gesteldheid
- Mensen om je heen
etc etc etc

Voor mij was het XQ Zany maar de kleine feestjes zijn bijna altijd het leukste :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 11:51 

Hardtraxx Elite

Q-Base dit jaar met grote voorsprong, over feesten oordelen waar ik niet bij was ga ik inderdaad ook niet doen, Qlimax 2001 heeft een speciaal plekje bij mij, maar de sfeer en je eigen gesteldheid op een feest spelen een grote factor die via filmpjes/sets/dvd niet te voelen zijn. Hooguit een impressie ervan. Ik ga volgend jaar voor het eerst ook naar een trance feest (ASOT 500), daar verwacht ik stiekem ook wel veel van (I'm gonna fly) :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 11:53 

Hardtraxx Veteran

XQlusive Holland soweiso! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 11:59 

Donateur

Dominator 2010.
Er was een hardstylestage dus ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 12:32 

Hardtraxxer

Da's een lastige....

XQ Zany, XQ Holland of XQ Holland vs. Italy.... Hmmmm
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 12:37 

Hardtraxx Veteran

Q-Base 2009
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 12:41 

Hardtraxx Veteran

Liberator Outdoor voor mij omdat dat mijn eerste Hardstyle feestje was en ik er nu pas 2 heb meegemaakt en die tweede een klein feestje in de buurt was. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 12:45 

Hardbass 2010 :love:
heb er niet veel over te zegge alleen dat het echt vet was :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 12:46 

Hardtraxx Veteran

Uhm, ga ik toch voor InQontrol al was Decibel ook erg vet. Vetste set was of de set van Buzz Fuzz op Decibel of de Deepack, zany donkey show op de feestfabriek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 12:54 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Uhm, ga ik toch voor InQontrol al was Decibel ook erg vet. Vetste set was of de set van Buzz Fuzz op Decibel of de Deepack, zany donkey show op de feestfabriek.

Hebben jullie zin om te raggen en te beuken?????? 1,2.. 1,2... 1,2.. Schiet nou is op met die tekst man, jahoor meneer de super producer

ofzo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 12:56 

Hardtraxx Crew

Eerste dvd die ik kocht was Qlimax 2006, man wat heb ik die vaak gezien. Vetste feest waar ik geweest ben moet toch wel XQ Holland zijn geweest, wat een sfeer hing daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 13:07 

Hardtraxx Addict

voor mij InQontrol 2009 Ctrl.Alt.Del
Vette sfeer + aankleding!

maar tis maar net hoe je zelf op dat moment bent en tegen alles aankijkt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 13:20 

Bierkoning

Kepro schreef:

Heldenset was dat, de op 1 na beste die ik live gehoord heb,
1: Donkey Rollers @ Fusion The Next Level :loving: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 13:51 

Hardtraxx Veteran

Ik kan niet echt helemaal meepraten, aangezien ik pas sinds januari 2009 naar feesten ga, en eigenlijk pas sinds half 2009 regelmatig. In die periode vond ik iig Fusion het vetst. Ben helaas niet bij XQ Holland geweest :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 15:36 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Ik kan niet echt helemaal meepraten, aangezien ik pas sinds januari 2009 naar feesten ga, en eigenlijk pas sinds half 2009 regelmatig. In die periode vond ik iig Fusion het vetst. Ben helaas niet bij XQ Holland geweest :(

Geldt ook voor mij, ben nog niet naar heel veel feesten geweest, Qlimax 2008 was mn eerste echte feest. Voor mij was tot nu toe ook Fusion het vetste feest, maar of dat het vetste feest allertijden wordt weet ik niet :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 15:50 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Kepro schreef:

Hebben jullie zin om te raggen en te beuken?????? 1,2.. 1,2... 1,2.. Schiet nou is op met die tekst man, jahoor meneer de super producer

ofzo :D

Echt een koningsset ja!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen