Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Hardstyler-1994 schreef:
Dit hoort misschien in het vragen topic thuis maar waarom boekt q-dance enkel platinum artiesten?

Omdat Platinum Bookings een mega-agency is, onstaaan uit oa Q-Bookings. Op die organisatie zaten oa Showtek, Zany, The Prophet en de rest van de toppers toen, stuk of 10 waren het er.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 22:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tomb schreef:
Heftig dat van Crypsis. Benieuwd of het gefilmd is.

Maar ik hoor steeds meer over dit soort dingen, en die Defqon mainstage zuigt echt keihard op Frontliner live na...


Kan iemand mij vertellen wat er is gebeurd? :oh:

EDIT: WTF :nono: :surrender:
(toch even snel het artikel gelezen) Wat is dit voor kudt actie :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 22:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben het zeker niet eens met de gang van zaken maar zolang deze gang van zaken het vermogen heeft om mij maximaal te entertainen ga ik gewoon de Q-feesten af, logisch lijkt me zo? Buiten dat zijn de feesten van Q echt meesterlijk strak qua organisatie, alles is altijd top geregeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 22:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind het eerder slim zaken doen, dan monopolisme. Zoals al eerder gezegd is, Q-dance is ook maar een bedrijf, en die willen geld verdienen. Ik snap wel dat mensen het jammer vinden dat scantraxx bevoorrecht word, maar het is nu eenmaal zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 22:35 
 
Donateur

jongens lees nu gvd is alles
dat wat bij Crypsis gebeurde KAN NIET!
dat is gewoon niet normaal!
voor mij is Q-Dance 1 grote Kut organisatie die alleen het geluk en geld heeft om zulke dikke feesten neer te zetten, de feesten bezoeken blijft iedreeen wel doen
het is ook wel mooi maar al die verhalen
dit van Crypsis is voor mij de druppel die de emmer doet overlopen en als ik al nog kans maakte om een kaartje te kopen van DefQon. 1 van iemand dan ga ik dat nu dus niet meer doen uit protest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
dit van Crypsis is voor mij de druppel die de emmer doet overlopen en als ik al nog kans maakte om een kaartje te kopen van DefQon. 1 van iemand dan ga ik dat nu dus niet meer doen uit protest..

nu heb je ze lekker tuk zeg >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 22:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
als ik al nog kans maakte om een kaartje te kopen van DefQon. 1 van iemand dan ga ik dat nu dus niet meer doen uit protest..

:thumbsup: , als iedereen dit nou eens deed..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 22:38 
 
Donateur

_dp_ schreef:
frankhardenberg schreef:
dit van Crypsis is voor mij de druppel die de emmer doet overlopen en als ik al nog kans maakte om een kaartje te kopen van DefQon. 1 van iemand dan ga ik dat nu dus niet meer doen uit protest..

nu heb je ze lekker tuk zeg >.<

als iedereen nou is dat deed majah,
alle kleine beetjes helpen zeggen ze wel is.
iig merken ze het wel als mensen op forums dit zeggen en misschien, hééééééél misschien dat ze dan is een keer gaan veranderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De massa krijg je toch niet weg bij zo'n feest. Het enige wat je kan doen is gewoon je eigen artiesten supporten en dan daarheen gaan. Een initiatief als Sequel verkoopt blijkbaar ook niet. Dat zegt genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 22:45 
 

zolang ze vette events organiseren kan het me allemaal geen flikker schelen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 22:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
jongens lees nu gvd is alles
dat wat bij Crypsis gebeurde KAN NIET!
dat is gewoon niet normaal!
voor mij is Q-Dance 1 grote Kut organisatie die alleen het geluk en geld heeft om zulke dikke feesten neer te zetten, de feesten bezoeken blijft iedreeen wel doen
het is ook wel mooi maar al die verhalen
dit van Crypsis is voor mij de druppel die de emmer doet overlopen en als ik al nog kans maakte om een kaartje te kopen van DefQon. 1 van iemand dan ga ik dat nu dus niet meer doen uit protest..

Wat bazel je nou man, je weet niet eens wat er precies gebeurde nog was je er bij. Je weet voor geen kilometer wat de reden was dat het geluid omlaag moest, dat kon net zo goed een technisch mankement alswel een klacht van de buren geweest zijn.

Je bent nog nooit op een feest van hun geweest, dus wat nou kutorganisatie? Ga naar een feest en oordeel daarna zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 22:57 
 
Donateur

dawasiknie schreef:
frankhardenberg schreef:
jongens lees nu gvd is alles
dat wat bij Crypsis gebeurde KAN NIET!
dat is gewoon niet normaal!
voor mij is Q-Dance 1 grote Kut organisatie die alleen het geluk en geld heeft om zulke dikke feesten neer te zetten, de feesten bezoeken blijft iedreeen wel doen
het is ook wel mooi maar al die verhalen
dit van Crypsis is voor mij de druppel die de emmer doet overlopen en als ik al nog kans maakte om een kaartje te kopen van DefQon. 1 van iemand dan ga ik dat nu dus niet meer doen uit protest..

Wat bazel je nou man, je weet niet eens wat er precies gebeurde nog was je er bij. Je weet voor geen kilometer wat de reden was dat het geluid omlaag moest, dat kon net zo goed een technisch mankement alswel een klacht van de buren geweest zijn.

Je bent nog nooit op een feest van hun geweest, dus wat nou kutorganisatie? Ga naar een feest en oordeel daarna zelf.

dat kon je toch lezen in het verhaal ofniet?
dat Crypsis boos was omdat Q-Dance het geluid zachter zette omdat Crypsis zo hard ging dat de zaal leeg liep :')
KSwoosh schreef:
zolang ze vette events organiseren kan het me allemaal geen flikker schelen :D

jij kijkt niet verder dan je neus lang is
dat van Crypsis is toch te gek voor woorden? :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 23:02 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
dat Crypsis boos was omdat Q-Dance het geluid zachter zette omdat Crypsis zo hard ging dat de zaal leeg liep :')


Tja, dat wordt gezegd ja. Het had net zo goed een technisch mankement kunnen zijn (main stage had ook last van uitval), dat weet dus niemand nu. En de zaal loopt misschien wel leeg omdat het feest bijna afgelopen was, dus dat hoeft niks te maken hebben met dat Crypsis zo "hard" ging.

Heeft Crypsis hier zelf al wat over gezegd NA het feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 23:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
dat kon je toch lezen in het verhaal ofniet?
dat Crypsis boos was omdat Q-Dance het geluid zachter zette omdat Crypsis zo hard ging dat de zaal leeg liep :')

Quote maar, die beschuldiging staat er namelijk niet en ook niemand kan tot nu toe feitelijk bevestigen dat dat zo was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Quote maar, die beschuldiging staat er namelijk niet en ook niemand kan tot nu toe feitelijk bevestigen dat dat zo was.

En die bevestiging ga je waarschijnlijk ook niet krijgen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 23:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

nee want stel dat t waar is, dan is crypsis gek als hij het bevestigd. Aangezien hij dan een plek op de grote feesten wel kan vergeten. En dat is nu precies het probleem. Ik ga overigens ook niet naar defqon mede dankzij de belachelijk grote scantraxx input op de main.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 00:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
nee want stel dat t waar is, dan is crypsis gek als hij het bevestigd. Aangezien hij dan een plek op de grote feesten wel kan vergeten. En dat is nu precies het probleem. Ik ga overigens ook niet naar defqon mede dankzij de belachelijk grote scantraxx input op de main.


Er is op Defqon ook meer dan de "main stage" hoor >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 02:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Lyst schreef:
nee want stel dat t waar is, dan is crypsis gek als hij het bevestigd. Aangezien hij dan een plek op de grote feesten wel kan vergeten. En dat is nu precies het probleem. Ik ga overigens ook niet naar defqon mede dankzij de belachelijk grote scantraxx input op de main.


Er is op Defqon ook meer dan de "main stage" hoor >.<

Ik denk dat Lyst bedoelt, dat hij daarom dus uit principe niet gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 05:46 
 
Donateur

zal Crypsis wel ff mailen met de vraag waarom die boos was ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 08:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben benieuwd wat er nu precies is gebeurt, want niemand weet het echte verhaal.

Het heeft denk ik ook echt geen nut om geen kaartje te kopen, want het wordt toch wel altijd uitverkocht. Defqon heeft zo'n naam gekregen dat iedereen ongeacht of ze van Harstyle houden of niet kaarten willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 08:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Jor-D schreef:
Lyst schreef:
nee want stel dat t waar is, dan is crypsis gek als hij het bevestigd. Aangezien hij dan een plek op de grote feesten wel kan vergeten. En dat is nu precies het probleem. Ik ga overigens ook niet naar defqon mede dankzij de belachelijk grote scantraxx input op de main.


Er is op Defqon ook meer dan de "main stage" hoor >.<

Ik denk dat Lyst bedoelt, dat hij daarom dus uit principe niet gaat.

Precies, maar de rest van de lineup is niet slecht maar ook niet bijzonder. Alleen de hardtrance, maar ik ben de enige die daar heen wil.

Ik weet het, ik heb ze er niet mee, maar ik vertik het om naar een feest te gaan, waar scantraxx zo'n groot aandeel heeft, dat zelfs niet-liefhebbers het opvalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 09:06 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Maar kom op:
D-Block & S-Te-Fan èn Wildstylez èn Frontliner èn Headhunterz èn Brennan Heart op de main..
En alsof dat nog niet genoeg is: A2 en Beatproviders, Scope DJ vs A-lusion en bioweapon.
En als je nog niet aan je trekken komt, kun je ook nog naar the prophet op white...

Bovendien zijn veel van deze artiesten juist zo populair geworden door qdance, als headhunterz net als activator nooit op de grote feestjes stond, was hij een stuk minder populair geweest onder de massa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 09:09 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lyst, gewoon lekker naar de Orange stage komen, daar hang ik ook de hele dag uit haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 09:18 
 
Artiest

Nja ik zal eens mij eerlijke mening geven. 90% van de mensen hier zitte wat te bashen terwijl dus helemaal 0.0 verstand hebben van wat er nu DAADWERKELIJK gebeurd is. Niemand van de mensen hier weet wat er gezegd is en hoe het gelopen is.
Dus of je nu Crypsis of Q gaat bashen is een beetje voorbarig.

Verder is het heel simpel wat betreft Q-dance. Het is een commercieel bedrijf dus wilt geld verdienen. Hoe verdien je geld, door te doen wat de mensen willen zodat je de evenementen bezoeken. In geval van Defqon dus de A artiesten boeken voor de mainstage. Hiermee dus ook de A-artiesten van wat het grote publiek wilt horen.

Men vergeet vaak dat die mensen op fora slechts 1% van de bezoekers op een festival zijn! Men moet eens niet zo zeuren. Ga eens naar een evenement in het buitenland die je het verschil pas.

Het lijkt me buiten dat heel simpel dat Q-dance de regels bepaald. Hun boeken je en ze verplichten je tot niets. Als jij het niet volgens hun regels doet wordt je naar buiten gestuurd. Het is een bedrijf, als ik mijn werk op kantoor niet goed doe, trapt mn baas me ook de straat op. HIJ bepaald de regels, niet de werknemers. Zo moet je het met artiesten dus ook zien.

:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 09:24 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Toch vind ik dat bij bedrijven die in de muziekwereld zitten (artiesten, boekingsbureau's, feestorganisatoren), muziek op de 1e plaats moet komen en niet het geld. Desnoods draai je quite.
Bij q-dance lijkt steeds meer het tegenovergestelde het geval te zijn. Kom eens met een divers aanbod, defqon is zo groot, het verkoopt toch wel. Zij hebben de macht, maar gebruiken die alleen om meer geld te verdienen, in plaats van meer diversiteit in het aanbod creëren. En kom dan niet met nog commercielere stijlen als house aanzetten aub
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen