Omdat Platinum Bookings een mega-agency is, onstaaan uit oa Q-Bookings. Op die organisatie zaten oa Showtek, Zany, The Prophet en de rest van de toppers toen, stuk of 10 waren het er.wrote:Dit hoort misschien in het vragen topic thuis maar waarom boekt q-dance enkel platinum artiesten?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Kan iemand mij vertellen wat er is gebeurd?wrote:Heftig dat van Crypsis. Benieuwd of het gefilmd is.
Maar ik hoor steeds meer over dit soort dingen, en die Defqon mainstage zuigt echt keihard op Frontliner live na...
EDIT: WTF
(toch even snel het artikel gelezen) Wat is dit voor kudt actie
Last edited by Diageo on , edited 1 time in total.
Ik ben het zeker niet eens met de gang van zaken maar zolang deze gang van zaken het vermogen heeft om mij maximaal te entertainen ga ik gewoon de Q-feesten af, logisch lijkt me zo? Buiten dat zijn de feesten van Q echt meesterlijk strak qua organisatie, alles is altijd top geregeld.
Ik vind het eerder slim zaken doen, dan monopolisme. Zoals al eerder gezegd is, Q-dance is ook maar een bedrijf, en die willen geld verdienen. Ik snap wel dat mensen het jammer vinden dat scantraxx bevoorrecht word, maar het is nu eenmaal zo.
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
jongens lees nu gvd is alles
dat wat bij Crypsis gebeurde KAN NIET!
dat is gewoon niet normaal!
voor mij is Q-Dance 1 grote Kut organisatie die alleen het geluk en geld heeft om zulke dikke feesten neer te zetten, de feesten bezoeken blijft iedreeen wel doen
het is ook wel mooi maar al die verhalen
dit van Crypsis is voor mij de druppel die de emmer doet overlopen en als ik al nog kans maakte om een kaartje te kopen van DefQon. 1 van iemand dan ga ik dat nu dus niet meer doen uit protest..
voor mij is Q-Dance 1 grote Kut organisatie die alleen het geluk en geld heeft om zulke dikke feesten neer te zetten, de feesten bezoeken blijft iedreeen wel doen
dit van Crypsis is voor mij de druppel die de emmer doet overlopen en als ik al nog kans maakte om een kaartje te kopen van DefQon. 1 van iemand dan ga ik dat nu dus niet meer doen uit protest..
nu heb je ze lekker tuk zegwrote: dit van Crypsis is voor mij de druppel die de emmer doet overlopen en als ik al nog kans maakte om een kaartje te kopen van DefQon. 1 van iemand dan ga ik dat nu dus niet meer doen uit protest..
wrote:als ik al nog kans maakte om een kaartje te kopen van DefQon. 1 van iemand dan ga ik dat nu dus niet meer doen uit protest..
-
FDonateur
- last seen Jul 2026
als iedereen nou is dat deed majah,wrote:nu heb je ze lekker tuk zegwrote: dit van Crypsis is voor mij de druppel die de emmer doet overlopen en als ik al nog kans maakte om een kaartje te kopen van DefQon. 1 van iemand dan ga ik dat nu dus niet meer doen uit protest..
alle kleine beetjes helpen zeggen ze wel is.
iig merken ze het wel als mensen op forums dit zeggen en misschien, hééééééél misschien dat ze dan is een keer gaan veranderen
De massa krijg je toch niet weg bij zo'n feest. Het enige wat je kan doen is gewoon je eigen artiesten supporten en dan daarheen gaan. Een initiatief als Sequel verkoopt blijkbaar ook niet. Dat zegt genoeg.
-
G
zolang ze vette events organiseren kan het me allemaal geen flikker schelen 
Wat bazel je nou man, je weet niet eens wat er precies gebeurde nog was je er bij. Je weet voor geen kilometer wat de reden was dat het geluid omlaag moest, dat kon net zo goed een technisch mankement alswel een klacht van de buren geweest zijn.wrote:jongens lees nu gvd is alles
Je bent nog nooit op een feest van hun geweest, dus wat nou kutorganisatie? Ga naar een feest en oordeel daarna zelf.
-
FDonateur
- last seen Jul 2026
dat kon je toch lezen in het verhaal ofniet?wrote:Wat bazel je nou man, je weet niet eens wat er precies gebeurde nog was je er bij. Je weet voor geen kilometer wat de reden was dat het geluid omlaag moest, dat kon net zo goed een technisch mankement alswel een klacht van de buren geweest zijn.wrote:jongens lees nu gvd is alles
Je bent nog nooit op een feest van hun geweest, dus wat nou kutorganisatie? Ga naar een feest en oordeel daarna zelf.
dat Crypsis boos was omdat Q-Dance het geluid zachter zette omdat Crypsis zo hard ging dat de zaal leeg liep :')
jij kijkt niet verder dan je neus lang iswrote:zolang ze vette events organiseren kan het me allemaal geen flikker schelen
dat van Crypsis is toch te gek voor woorden?
Tja, dat wordt gezegd ja. Het had net zo goed een technisch mankement kunnen zijn (main stage had ook last van uitval), dat weet dus niemand nu. En de zaal loopt misschien wel leeg omdat het feest bijna afgelopen was, dus dat hoeft niks te maken hebben met dat Crypsis zo "hard" ging.wrote: dat Crypsis boos was omdat Q-Dance het geluid zachter zette omdat Crypsis zo hard ging dat de zaal leeg liep :')
Heeft Crypsis hier zelf al wat over gezegd NA het feest?
Quote maar, die beschuldiging staat er namelijk niet en ook niemand kan tot nu toe feitelijk bevestigen dat dat zo was.wrote:dat kon je toch lezen in het verhaal ofniet?
dat Crypsis boos was omdat Q-Dance het geluid zachter zette omdat Crypsis zo hard ging dat de zaal leeg liep :')
En die bevestiging ga je waarschijnlijk ook niet krijgen..wrote: Quote maar, die beschuldiging staat er namelijk niet en ook niemand kan tot nu toe feitelijk bevestigen dat dat zo was.
nee want stel dat t waar is, dan is crypsis gek als hij het bevestigd. Aangezien hij dan een plek op de grote feesten wel kan vergeten. En dat is nu precies het probleem. Ik ga overigens ook niet naar defqon mede dankzij de belachelijk grote scantraxx input op de main.
Er is op Defqon ook meer dan de "main stage" hoorwrote:nee want stel dat t waar is, dan is crypsis gek als hij het bevestigd. Aangezien hij dan een plek op de grote feesten wel kan vergeten. En dat is nu precies het probleem. Ik ga overigens ook niet naar defqon mede dankzij de belachelijk grote scantraxx input op de main.
Ik denk dat Lyst bedoelt, dat hij daarom dus uit principe niet gaat.wrote:Er is op Defqon ook meer dan de "main stage" hoorwrote:nee want stel dat t waar is, dan is crypsis gek als hij het bevestigd. Aangezien hij dan een plek op de grote feesten wel kan vergeten. En dat is nu precies het probleem. Ik ga overigens ook niet naar defqon mede dankzij de belachelijk grote scantraxx input op de main.
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
zal Crypsis wel ff mailen met de vraag waarom die boos was 
Ben benieuwd wat er nu precies is gebeurt, want niemand weet het echte verhaal.
Het heeft denk ik ook echt geen nut om geen kaartje te kopen, want het wordt toch wel altijd uitverkocht. Defqon heeft zo'n naam gekregen dat iedereen ongeacht of ze van Harstyle houden of niet kaarten willen.
Het heeft denk ik ook echt geen nut om geen kaartje te kopen, want het wordt toch wel altijd uitverkocht. Defqon heeft zo'n naam gekregen dat iedereen ongeacht of ze van Harstyle houden of niet kaarten willen.
Precies, maar de rest van de lineup is niet slecht maar ook niet bijzonder. Alleen de hardtrance, maar ik ben de enige die daar heen wil.wrote:Ik denk dat Lyst bedoelt, dat hij daarom dus uit principe niet gaat.wrote:Er is op Defqon ook meer dan de "main stage" hoorwrote:nee want stel dat t waar is, dan is crypsis gek als hij het bevestigd. Aangezien hij dan een plek op de grote feesten wel kan vergeten. En dat is nu precies het probleem. Ik ga overigens ook niet naar defqon mede dankzij de belachelijk grote scantraxx input op de main.
Ik weet het, ik heb ze er niet mee, maar ik vertik het om naar een feest te gaan, waar scantraxx zo'n groot aandeel heeft, dat zelfs niet-liefhebbers het opvalt.
Maar kom op:
D-Block & S-Te-Fan èn Wildstylez èn Frontliner èn Headhunterz èn Brennan Heart op de main..
En alsof dat nog niet genoeg is: A2 en Beatproviders, Scope DJ vs A-lusion en bioweapon.
En als je nog niet aan je trekken komt, kun je ook nog naar the prophet op white...
Bovendien zijn veel van deze artiesten juist zo populair geworden door qdance, als headhunterz net als activator nooit op de grote feestjes stond, was hij een stuk minder populair geweest onder de massa.
D-Block & S-Te-Fan èn Wildstylez èn Frontliner èn Headhunterz èn Brennan Heart op de main..
En alsof dat nog niet genoeg is: A2 en Beatproviders, Scope DJ vs A-lusion en bioweapon.
En als je nog niet aan je trekken komt, kun je ook nog naar the prophet op white...
Bovendien zijn veel van deze artiesten juist zo populair geworden door qdance, als headhunterz net als activator nooit op de grote feestjes stond, was hij een stuk minder populair geweest onder de massa.
Lyst, gewoon lekker naar de Orange stage komen, daar hang ik ook de hele dag uit haha 
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 7 days ago
Nja ik zal eens mij eerlijke mening geven. 90% van de mensen hier zitte wat te bashen terwijl dus helemaal 0.0 verstand hebben van wat er nu DAADWERKELIJK gebeurd is. Niemand van de mensen hier weet wat er gezegd is en hoe het gelopen is.
Dus of je nu Crypsis of Q gaat bashen is een beetje voorbarig.
Verder is het heel simpel wat betreft Q-dance. Het is een commercieel bedrijf dus wilt geld verdienen. Hoe verdien je geld, door te doen wat de mensen willen zodat je de evenementen bezoeken. In geval van Defqon dus de A artiesten boeken voor de mainstage. Hiermee dus ook de A-artiesten van wat het grote publiek wilt horen.
Men vergeet vaak dat die mensen op fora slechts 1% van de bezoekers op een festival zijn! Men moet eens niet zo zeuren. Ga eens naar een evenement in het buitenland die je het verschil pas.
Het lijkt me buiten dat heel simpel dat Q-dance de regels bepaald. Hun boeken je en ze verplichten je tot niets. Als jij het niet volgens hun regels doet wordt je naar buiten gestuurd. Het is een bedrijf, als ik mijn werk op kantoor niet goed doe, trapt mn baas me ook de straat op. HIJ bepaald de regels, niet de werknemers. Zo moet je het met artiesten dus ook zien.

Dus of je nu Crypsis of Q gaat bashen is een beetje voorbarig.
Verder is het heel simpel wat betreft Q-dance. Het is een commercieel bedrijf dus wilt geld verdienen. Hoe verdien je geld, door te doen wat de mensen willen zodat je de evenementen bezoeken. In geval van Defqon dus de A artiesten boeken voor de mainstage. Hiermee dus ook de A-artiesten van wat het grote publiek wilt horen.
Men vergeet vaak dat die mensen op fora slechts 1% van de bezoekers op een festival zijn! Men moet eens niet zo zeuren. Ga eens naar een evenement in het buitenland die je het verschil pas.
Het lijkt me buiten dat heel simpel dat Q-dance de regels bepaald. Hun boeken je en ze verplichten je tot niets. Als jij het niet volgens hun regels doet wordt je naar buiten gestuurd. Het is een bedrijf, als ik mijn werk op kantoor niet goed doe, trapt mn baas me ook de straat op. HIJ bepaald de regels, niet de werknemers. Zo moet je het met artiesten dus ook zien.
Toch vind ik dat bij bedrijven die in de muziekwereld zitten (artiesten, boekingsbureau's, feestorganisatoren), muziek op de 1e plaats moet komen en niet het geld. Desnoods draai je quite.
Bij q-dance lijkt steeds meer het tegenovergestelde het geval te zijn. Kom eens met een divers aanbod, defqon is zo groot, het verkoopt toch wel. Zij hebben de macht, maar gebruiken die alleen om meer geld te verdienen, in plaats van meer diversiteit in het aanbod creëren. En kom dan niet met nog commercielere stijlen als house aanzetten aub
Bij q-dance lijkt steeds meer het tegenovergestelde het geval te zijn. Kom eens met een divers aanbod, defqon is zo groot, het verkoopt toch wel. Zij hebben de macht, maar gebruiken die alleen om meer geld te verdienen, in plaats van meer diversiteit in het aanbod creëren. En kom dan niet met nog commercielere stijlen als house aanzetten aub