maar met 2 bier of 2 frisdrank heb je evenveel vloeistof als met 1 halve liter water. en je bent net zo duur uit. 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Q heeft het helemaal niet over crypsis...beetje jammer... Zullen ze voor dit antwoord ook een bedrijf hebben ingehuurd? :p
+ dat je van frisdrank sneller weer dorst krijgt dan van waterwrote:maar met 2 bier of 2 frisdrank heb je evenveel vloeistof als met 1 halve liter water. en je bent net zo duur uit.
Dat is precies hoe ik het ook doe, werkt perfectwrote:dat rond lopen met een flesje valt best mee. neem zelf altijd een dop mee en als ik er ffe van af moet stop ik hem altijd in de achterzak van mn broek. heb ik er ook geen last van. met het naar de wc gaan meteen ffe bijvullen en je hebt voor 5 euro de hele avond water
Nee hoor, was wel gek, had mijn dop verstopt bij m'n sleutels, deden ze het sleutelmapje op, keken even naar het dopje en stopten het weer terug. Was @ In Qontrol, ik stond met grote bewondering te kijken dat ze het niet afnamen 
Waarom zouden ze het afnemen? Dat kunnen ze toch niet eens doen? Of staat er ergens in een duister hoekje op de site dat alle flessendopjes afgenomen worden?
Kan GHB mee gebruikt worden zeggen ze dan :') Maar veel van die security mensen pakken m niet afwrote:Waarom zouden ze het afnemen? Dat kunnen ze toch niet eens doen? Of staat er ergens in een duister hoekje op de site dat alle flessendopjes afgenomen worden?
Bij InQontrol kreeg ik zelfs schoenveters door de beveiliging 
Hehe dat zou bullshit zijn, net of je zonder dop geen GHB kan gebruiken.wrote:Kan GHB mee gebruikt worden zeggen ze dan :') Maar veel van die security mensen pakken m niet afwrote:Waarom zouden ze het afnemen? Dat kunnen ze toch niet eens doen? Of staat er ergens in een duister hoekje op de site dat alle flessendopjes afgenomen worden?
Dan moet je vanaf nu ook briefgeld en sleutels verbieden, want ja daar ken je troep mee snuiven
Haha lol, stel je voor, voortaan alleen maar euromunten meej naar feesjes!wrote:Hehe dat zou bullshit zijn, net of je zonder dop geen GHB kan gebruiken.wrote:Kan GHB mee gebruikt worden zeggen ze dan :') Maar veel van die security mensen pakken m niet afwrote:Waarom zouden ze het afnemen? Dat kunnen ze toch niet eens doen? Of staat er ergens in een duister hoekje op de site dat alle flessendopjes afgenomen worden?
Dan moet je vanaf nu ook briefgeld en sleutels verbieden, want ja daar ken je troep mee snuiven
Gaat ook een gerammel zijn als je staat te stampen
Dat is bij mij nog nooit gebeurt hoor, leg hem gewoon op tafel samen met de andere inhoud van mijn broekzakken. Maarja, zelfs m'n portemonnee wordt nooit doorzocht, ik zie er gewoon uit als een lief onschuldig jongentje denk ikwrote:Als je dopje niet wordt afgenomen,..
De beveiliging is er gewoon voor om geweld te voorkomen, en om drugs af te pakken. Dat je zelf een dopje mee neemt om op een flesje te doen maakt hun niet uit
Last edited by Deeltjesversneller on , edited 1 time in total.
Haha mijn dopjes worden regelmatig afgenomen anders 
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Het gaat niet om de GHB. Ze houden de dop omdat een vol flesje met dop een behoorlijk hard werp projectiel iswrote:Hehe dat zou bullshit zijn, net of je zonder dop geen GHB kan gebruiken.
Dan moet je vanaf nu ook briefgeld en sleutels verbieden, want ja daar ken je troep mee snuivenHehe dat zou bullshit zijn, net of je zonder dop geen GHB kan gebruiken.wrote:Kan GHB mee gebruikt worden zeggen ze dan :') Maar veel van die security mensen pakken m niet afwrote:Waarom zouden ze het afnemen? Dat kunnen ze toch niet eens doen? Of staat er ergens in een duister hoekje op de site dat alle flessendopjes afgenomen worden?
Had t ooit bij de ingang gevraagd en dit blijkt er achter te zitten. Snap het idee wel dat gekken hun flesjes in t rond gooien.
Zou er niet een op mn knar willen hebben
Jonge, dat IS een foto van mol
Haha, ik had het ook gevraagd en het antwoord was GHBwrote: Het gaat niet om de GHB. Ze houden de dop omdat een vol flesje met dop een behoorlijk hard werp projectiel is![]()
Had t ooit bij de ingang gevraagd en dit blijkt er achter te zitten. Snap het idee wel dat gekken hun flesjes in t rond gooien.
Zou er niet een op mn knar willen hebben
Conclusie van dit verhaal? Security heeft minder hersencellen dan een banaan.
Beetje respectloos tov de banaan hoor dit.
wrote:Conclusie van dit verhaal? Security heeft minder hersencellen dan een banaan.
Inderdaad, ik heb ook beveiliging gedaanwrote:Beetje respectloos tov de banaan hoor dit.
Hahahaha kepro banaanwrote:Inderdaad, ik heb ook beveiliging gedaanwrote:Beetje respectloos tov de banaan hoor dit.