Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2010 20:23 

Hardtraxx Elite

Citaat:
We kunnen ook geen minder goede feesten gaan geven. We hebben wel
nagedacht over een feest met alleen nieuwe (lees goedkope) DJ’s, bijna
geen decor, licht en lasers en alleen vet geluid en dan voor 30 – 35
euro. Misschien toch maar eens proberen?

Ik zeg doen! Noem het Q-stage ofzo, de podia voor nieuw talent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2010 21:54 

Hardtraxx Veteran

Hoeksemad schreef:
Citaat:

4 x per jaar door heel het land :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2010 22:29 

Hardtraxx Elite

Ze/hij zegt ook niks over de band met scantraxx, en ik heb het idee dat hij een zo goed/correct mogelijk antwoord probeert te zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 01:11 

Donateur

Netjes antwoord van Q-dance :) Vind overigens wel dat veel mensen hier flink aan het mieren neuken zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 01:49 

Hardtraxx Elite

Mooi antwoord. Ik weet nog steeds niet helemaal wat ik er van moet vinden, maar in ieder geval goed dat Q ook een weerwoord geeft (en eerlijk zegt dat het Q is, en niet als een onafhankelijke bezoeker probeert te lijken).

Jammer inderdaad dat niet veel over de Scaxx-link gezegd word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 02:22 

Hardtraxx Veteran

Netjes geantwoord inderdaad maar wie zegt dat dit waar is. Of welk verhaal dan ook trouwens, volgens mij wordt er nog een hoop achter gehouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 03:05 

Hardtraxx Elite

maarten1410 schreef:
Netjes geantwoord inderdaad maar wie zegt dat dit waar is. Of welk verhaal dan ook trouwens, volgens mij wordt er nog een hoop achter gehouden.

Precies, ik lees ook alles sceptisch. Maar het is goed dat het überhaupt onder de aandacht komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 10:12 

Hardtraxxer

Teknizion schreef:
Netjes antwoord van Q-dance :) Vind overigens wel dat veel mensen hier flink aan het mieren neuken zijn..

Hear, hear!

Goed dat het onder de aandacht wordt gebracht, maar het gaat volgens mij wel beter met Q-dance :O
Als je kijkt naar de line-up voor vorig jaar Q-base of dit jaar InQontrol, denk ik dat ook nieuw talent een redelijke kans krijgt.
Voor startende / onbekende DJ's kan zo'n Q-stage wel een uitgelezen kans zijn... DOEN!
Beetje als Euphoria, maar dan met onbekende DJ's
30/35 eu? Waarom lukt b2s het om goedkoper te blijven? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 10:19 

Donateur

B2S doet weinig tot geen marketing-campagnes, en hun feesten zijn een stuk minder groots opgezet. Kijk maar bijv. naar een concept als Knockout
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 10:26 

Aan het typen...

Citaat:
Wij doen heel erg ons best om vernieuwend te
blijven, maar zijn daarin afhankelijk van wat producers en jonge DJ’s
doen. In Platinum hebben wij een aandeel, maar zijn er niet de baas.
...
DJ’s die wij vaak boeken bieden wij een plek aan in het boeking kantoor.

Dus ze zijn er niet de baas van, maar bepalen dus wel wie er bij platinum terecht komen. Daar ging het toch allemaal om?

Citaat:
Weleens in de Quote gekeken? Of vraag even wat de top 10 van de
hardstyle, techno en trance DJ’s verdient. Maar ja, zij zijn de helden
dus daar hoor je niemand over.
De meeste bezoekers denken maar dat de organisaties de zakken aan het
vullen zijn (ik heb niks te klagen hoor ;-) ), maar een beetje DJ
verdient een stuk meer dan 99% van de mensen bij ons op kantoor. Geeft
niks, het is ze van harte gegund.

Een van de bazen (duncan) van ID&T heeft volgens de Quote een vermogen van 8 miljoen, dus ik neem aan dat de eigenaar van q-dance het ook niet slecht heeft. Hij heeft dus inderdaad niks te klagen en ik zeurde ook over het salaris van de DJ. :P

Citaat:
Qua commercie ben ik het ook zeker met je eens! Het is alleen zo dat
geld achter goede dingen aan holt. Als mensen iets goed vinden kletsen
ze daarover met anderen, die komen dan en voor je het weet zit je vol
met dagjesmensen. Vandaar dat we bij Q-dance bij bijvoorbeeld Defqon
een selectie maken van echte liefhebbers. Maar je doet altijd mensen
tekort, daar is niets aan te doen.

Misschien iets aan je over-toegankelijke line-ups doen? Er zijn maar weinig echte liefhebbers die zitten te wachten op een mainstage met 2/3 van scantraxx en op de blue de rest van scantraxx.. Dit vind ik een beetje schijnheilig doen, ze maken de lineup zo, zodat er zoveel mogelijk mensen op afkomen, juist met name de dagjes mensen. En dan het enige wat je doet is een selectie maken voor wie er het eerst geld mag betalen. Als je liefhebbers een plezier wilt doen, kom dan met gevarieerdere lineups in plaats van voorrang bij de kaartverkoop.

Citaat:
En de prijzen? Elke locatie wordt 5% duurder per jaar, de DJ’s ook. En
dan geluid, licht, hekken, leges van gemeenten, security, drankinkoop,
ga zo maar door. Overal zit een prijsindex op. Als wij dat doorrekenen
aan de bezoekers, dan zijn wij de lul. Wij worden in ieder geval niet
elk jaar 5% duurder. De drankjes zijn al heel lang 2,50. Anders
gezegd, we moeten steeds creatiever worden om dezelfde kwaliteit te
bieden. Ook trouwens een leuke uitdaging.

De hoogste inflatie van de afgelopen 5 jaar is volgens mij iets meer dan 3% geweest, maar dwaalt vooral tussen de 1 en 2%. Nu heb ik geen economie gestudeerd, maar volgens mij is dat hoeveel alles gemiddeld duurder is geworden. Een prijssteiging van €2,95 op 57,00 = 5,1% voor een kaartje ligt dus veel hoger dan de inflatie. Dan kun je de veel te dure drankjes ook wel op 2,50 houden ja.. Of 5 euro voor een flesje water van 10 ct inkoopprijs, waarbij je niet eens de dop bij krijgt.

Citaat:
Maar als ik zo’n stuk op het internet lees, maak ik me ook zorgen, want voor ons geld altijd: onze
bezoeker heeft altijd gelijk.

Citaat:
Voor de rest verwijs ik het stuk op die site naar het land der fabelen en denk ik dat een andere
concurrerende organisatie of onsuccesvolle DJ dat stuk heeft geschreven.

Sorry, maar hij bekent eigenlijk het hele verhaal op MIC, door te zeggen dat het niet allemaal onwaar is. En vervolgens een of twee punten aansleept, deze zelf uit zijn verband haalt, om vervolgens met een tegenspraak te eindigen. Kan iemand mij vertellen, wat er nu van het originele verhaal niet meer waar is, na het lezen van de reactie van Q? Er zijn alleen maar een paar dingen verbloemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 11:31 

Aan het typen...

wikipedia schreef:
De evenementen van ID&T trekken jaarlijks meer dan 600.000 bezoekers op internationaal vlak.

Q-dance:
Defqon Almere = 40.000
Defqon Australie = 20.000-30.000?
Qlimax = 25.000
In Qontrol = 30.000
Dominator = 15.000?
Q-Base = 30.000
Qountdown = 15.000?
Qontinent = 15.000?
X-qlusive = 15.000? x2
Dan kom je al gauw aan 200.000-250.000 bezoekers

Dus de verhouding is hooguit 3:1
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 11:42 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
wikipedia schreef:
De evenementen van ID&T trekken jaarlijks meer dan 600.000 bezoekers op internationaal vlak.

Q-dance:
Defqon Almere = 40.000
Defqon Australie = 20.000-30.000?
Qlimax = 25.000
In Qontrol = 30.000
Dominator = 15.000?
Q-Base = 30.000
Qountdown = 15.000?
Qontinent = 15.000?
X-qlusive = 15.000? x2
Dan kom je al gauw aan 200.000-250.000 bezoekers

Dus de verhouding is hooguit 3:1

Je vergeet deelname aan festivals in Oosteuropa enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 13:32 

Hardtraxxer

en de hmh heeft maar plek voor 5500 man, maar dat is mierengeneuk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 14:53 

Hardtraxx Addict

Q-Dominic schreef:

Haha, in de bovenstaande berekening maakt 't nogal wat uit:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 15:15 

Hardtraxx Veteran

Q-Dominic schreef:

oh ik dacht dat dat eignelijk wel groter was,,, maar ja q-stage op mysteryland - tomorrowland - the qontinent enzz tellen eik ook nog mee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 16:40 

Donateur

Lyst schreef:
Citaat:
Qua commercie ben ik het ook zeker met je eens! Het is alleen zo dat
geld achter goede dingen aan holt. Als mensen iets goed vinden kletsen
ze daarover met anderen, die komen dan en voor je het weet zit je vol
met dagjesmensen. Vandaar dat we bij Q-dance bij bijvoorbeeld Defqon
een selectie maken van echte liefhebbers. Maar je doet altijd mensen
tekort, daar is niets aan te doen.

Misschien iets aan je over-toegankelijke line-ups doen? Er zijn maar weinig echte liefhebbers die zitten te wachten op een mainstage met 2/3 van scantraxx en op de blue de rest van scantraxx.. Dit vind ik een beetje schijnheilig doen, ze maken de lineup zo, zodat er zoveel mogelijk mensen op afkomen, juist met name de dagjes mensen. En dan het enige wat je doet is een selectie maken voor wie er het eerst geld mag betalen. Als je liefhebbers een plezier wilt doen, kom dan met gevarieerdere lineups in plaats van voorrang bij de kaartverkoop.

Mee eens :thumbsup: , maar als nog vind ik voorrang in de kaartverkoop goed. But change the line-ups!

Citaat:
Of 5 euro voor een flesje water van 10 ct inkoopprijs, waarbij je niet eens de dop bij krijgt.

Dit is zo waar. Laat de rest van het drinken maar op 2,50, daar hoor je mij niet over klagen.
Maar 5 euro voor een flesje water, terwijl je veel water nodig hebt om je bewegend te houden, is schandalig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 17:51 

Hardtraxxer

Niemand vertaling van die tekst van Q-dance (1e pagina?)

Kan wel beetje engels maar zoveel in 1x word te moeilijk :rot:
En vertaal site is ook niet alles :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 18:43 

Hardtraxx Elite

Qre8ive schreef:
Mol schreef:
Citaat:
Of 5 euro voor een flesje water van 10 ct inkoopprijs, waarbij je niet eens de dop bij krijgt.

Dit is zo waar. Laat de rest van het drinken maar op 2,50, daar hoor je mij niet over klagen.
Maar 5 euro voor een flesje water, terwijl je veel water nodig hebt om je bewegend te houden, is schandalig.

TIP voor feesten zoals Defqon... ga naar de EHBO :P staat altijd een waterkoeler met gratis bronwater... haha

Ik hoorde laatst ook dat festivalorganisatoren verplicht zijn om gratis water ter beschikking te stellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 19:42 

Hardtraxxer

Sunboom schreef:
Ik hoorde laatst ook dat festivalorganisatoren verplicht zijn om gratis water ter beschikking te stellen?

In principe wel, dat is om uitdroging en zonnesteken tegen te gaan.

Maar terug on-topic....wacht... waar ging het over? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 21:42 

Hardtraxx Addict

Hoeksemad schreef:
Citaat:

Hadden ze niet een hele tijd al zoeits dat InQoming heette? Meen daar nog een setje van D-block en S-te-fan van te hebben.

OT; ik weet niet wat ik moet denken, nette reactie maar er wordt op veel vragen ook geen antwoord gegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 21:52 

Hardtraxx Veteran

Sunboom schreef:
Qre8ive schreef:
Mol schreef:

TIP voor feesten zoals Defqon... ga naar de EHBO :P staat altijd een waterkoeler met gratis bronwater... haha

Ik heb wel is gehoord (op nieuws) dat ze in alle uitgaangelegenheden geen geld mogen vragen voor kraanwater. Maar als je daar naar vraagt doen ze net of ze dat niet hebben. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 23:11 

Donateur

Meestal hebben ze ook wel een plaats waar je kan drinken, vaak is het water bij de plee nog wel te drinken.
Maar 5 euro voor een flesje is wel ziek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 23:14 

Donateur

Mja, op UDC-party's is een flesje water ook 5 euro. Ze maken slim en smerig gebruik van spacekezen op zo'n feest, wat helaas automatisch betekent dat je ook een fucking vermogen kwijt bent als je nuchter wilt blijven. En je krijgt er dan niet eens een dop bij, zielig. Zelfs met dop is het geen doen want net of je heel de dag met een flesje rond wil lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 23:17 

Donateur

dat rond lopen met een flesje valt best mee. neem zelf altijd een dop mee en als ik er ffe van af moet stop ik hem altijd in de achterzak van mn broek. heb ik er ook geen last van. met het naar de wc gaan meteen ffe bijvullen en je hebt voor 5 euro de hele avond water ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 23:19 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Mja, op UDC-party's is een flesje water ook 5 euro. Ze maken slim en smerig gebruik van spacekezen op zo'n feest, wat helaas automatisch betekent dat je ook een fucking vermogen kwijt bent als je nuchter wilt blijven. En je krijgt er dan niet eens een dop bij, zielig. Zelfs met dop is het geen doen want net of je heel de dag met een flesje rond wil lopen.

Nuchter blijven = ook frisdrank drinken hoor. Alsof er alleen maar water en bier bestaat :P.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen