Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 14:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In 2013 werden ID&T en haar dochterondernemingen overgenomen door SFX Entertainment voor ruim honderdtwintig miljoen euro. Al snel raakte SFX in financiële problemen en werd het afgelopen februari zelfs failliet verklaard.

Nu lijkt het erop dat ID&T en andere Nederlandse evenementenorganisaties de handen ineen slaan om ID&T weer terug te kopen.

Bron: http://www.hardnews.nl/komt-sfx-weer-ne ... se-handen/

Dit lijkt mij zeer positief nieuws!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker! Leuk om te zien dat Duncan toch nog niet klaar is met de scene. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 14:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat gaat er precies veranderen dan? En wat waren, op Viagogo na, de downsides van de overname door SFX? Ben het ID&T-spoor een beetje bijster inmiddels..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 14:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qua veranderingen ben ik ook wel benieuwd?
Want voor m'n gevoel was er meer geld te besteden bij Q-dance en b2s als ik kijk naar b.v. Defqon1 en Decibel.

Ticket en munten prijzen weer terug brengen naar een "normaal" bedrag? Maar dat zal wel niet haha :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 14:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik zag dat ook ergens in de reacties staan op FB. Decibel viel dat wellicht te danken aan het jubileum. Waar moet ik dan aan denken? Sowieso was dit jaar al jubileum natuurlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 15:35 
 
Hardtraxx Addict

Volgens mij is het vooral dat het budget voor feesten weer omhoog gaat en ze meer de keus hebben waar ze het geld in steken. Niet voor niets dat er dit jaar geen live stream was op defqon.1
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 21:25 
 
Hardtraxxer

Zou wel leuk zijn als ID&T weer een op zichzelf staand bedrijf zou zijn. Meer geld voor festivals en nieuwe projecten, zou je denken.

Thijsert schreef:

Wat een ongelooflijk irritante cameraman is dat zeg, zo hé.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
http://www.at5.nl/artikelen/160343/stutterheim_idt_wordt_mogelijk_teruggekocht

Wat een ongelooflijk irritante cameraman is dat zeg, zo hé.

Idd die hadden ze daar ff over de reling heen moeten kieperen
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen