Kevv1990 schreef:
Gooi dit topic maar gewoon dicht als je niet meer mag delen wat je van een bron hebt gehoord maar niet kan/mag zeggen van wie precies. Dat is toch júist speculeren?

Niemand zegt dat het niet mag.
Als je informatie hebt die waar is, dan noem je de bron gewoon. Het is gewoon om onzin en interessantdoenerij tegen te gaan. De rest, speculeren kan prima.
Daar is dit topic ook voor, staat zelfs in de titel. Iedereen speculeert elk jaar ook over de Qlimax line-up, dat werkt elk jaar ook prima. Daar worden ook genoeg valse "ik heb gehoord van dat" statements gegeven, dat moet juist niet.