Fuck die shit en geef Atmozfears eindelijk z'n Defqon anthem
Ja hier wacht ik ook wel op eigenlijk.wrote:Fuck die shit en geef Atmozfears eindelijk z'n Defqon anthem
Ja hier wacht ik ook wel op eigenlijk.wrote:Fuck die shit en geef Atmozfears eindelijk z'n Defqon anthem
Dit dus..wrote:Ja hier wacht ik ook wel op eigenlijk.wrote:Fuck die shit en geef Atmozfears eindelijk z'n Defqon anthem
Moet ie em wel optijd afhebben hewrote:Ja hier wacht ik ook wel op eigenlijk.wrote:Fuck die shit en geef Atmozfears eindelijk z'n Defqon anthem
Ik niet eigenlijk. Hij zit door zijn PP verleden al erg lang in de scene en heeft bewezen dat hij solo minstens zo sterk is(sterker) dan als 50 % van PP. Al die jaren ervaring tellen wel mee vind ik. Er zijn nog genoeg andere die ik het anthem graag zie maken voor Defqon bijvoorbeeld Atmozfears, B-Front of Phuture Noize maar gun het Keltek net zoveel.wrote: Zou het ondanks zn PP verleden wel snel vinden als Keltek nu al Defqon anthem krijgt trouwens.

Ik heb Keltek begin mei dit jaar gesproken, dus nog redelijk voor het festivalseizoen en daar hij vertelde dat hij ondanks zijn PP verleden weer een hele nieuwe naam moest maken. Hij had inderdaad wel de vaardigheden om platen te maken, maar geen naam meer, dus naar mijn mening kwam hij een beetje onzeker over ondanks dat hij vertelde dat zijn hele zomer alweer compleet volgeboekt was.wrote:Ik niet eigenlijk. Hij zit door zijn PP verleden al erg lang in de scene en heeft bewezen dat hij solo minstens zo sterk is(sterker) dan als 50 % van PP. Al die jaren ervaring tellen wel mee vind ik. Er zijn nog genoeg andere die ik het anthem graag zie maken voor Defqon bijvoorbeeld Atmozfears, B-Front of Phuture Noize maar gun het Keltek net zoveel.wrote: Zou het ondanks zn PP verleden wel snel vinden als Keltek nu al Defqon anthem krijgt trouwens.
Dikke +1 voor Q dat ze al anthem makers bekend gaan maken.
Ik weet niet waar jij stond, maar was er de hele set en dit viel reuze mee, veel mensen haakten af.wrote:Ik heb Keltek begin mei dit jaar gesproken, dus nog redelijk voor het festivalseizoen en daar hij vertelde dat hij ondanks zijn PP verleden weer een hele nieuwe naam moest maken. Hij had inderdaad wel de vaardigheden om platen te maken, maar geen naam meer, dus naar mijn mening kwam hij een beetje onzeker over ondanks dat hij vertelde dat zijn hele zomer alweer compleet volgeboekt was.wrote:Ik niet eigenlijk. Hij zit door zijn PP verleden al erg lang in de scene en heeft bewezen dat hij solo minstens zo sterk is(sterker) dan als 50 % van PP. Al die jaren ervaring tellen wel mee vind ik. Er zijn nog genoeg andere die ik het anthem graag zie maken voor Defqon bijvoorbeeld Atmozfears, B-Front of Phuture Noize maar gun het Keltek net zoveel.wrote: Zou het ondanks zn PP verleden wel snel vinden als Keltek nu al Defqon anthem krijgt trouwens.
Dikke +1 voor Q dat ze al anthem makers bekend gaan maken.
Heb hem daarna niet meer gesproken, maar als je kijkt naar afgelopen jaar met optredens op een volgepakte defqon UV stage, decibel mainstage en genoeg andere grote feesten en vooral door Dark Sun lijkt me dat hij weer een goede naam voor zichzelf heeft neergezet.
Dus aan de ene kant lijkt het me wel terecht dat hij de kans krijgt om het defqon-anthem te maken gezien afgelopen jaar, helemaal als Dark Sun nummer 1 plaat wordt, maar aan de andere kant lijkt me 1 succesvol jaar me niet echt voldoende om een defqon-anthem te krijgen, ondanks wat hij heeft gedaan met PP.
Is het reverse anthemwrote:Zou dit trouwens niet gewoon over het Reverze anthem gaan? Stuk logischer tenminste. Hij zegt nergens dat het om een Q anthem gaat ofzo.

In de aankondiging zeggen ze "these three artists will create one single anthem"wrote:3 anthems? Of maken ze er met zn drieën eentje. In dat geval verwacht ik er niet veel van.
Dat zou wel echt tof zijnwrote:Ik zag ook het logo van InQontrol langskomen? Iets wat weer nieuw leven gaat krijgen misschien ?
Uit het wow wow toppa:wrote:Ik zag ook het logo van InQontrol langskomen? Iets wat weer nieuw leven gaat krijgen misschien ?
wrote:Ik zag ook het logo van InQontrol langskomen? Iets wat weer nieuw leven gaat krijgen misschien ?
wrote:Wellicht koppelen ze in qontrol aan Weeze?

Deel het ook vooral niet met ons.wrote:Nee dat wordt het inderdaad niet.
Heb de naam van het nieuwe event al voorbij horen komen, en dat is geen In Qontrol
x2.wrote:Wees dan ook niet zo'n persoon die eerst gaat zeggen dat hij dingen weet.
Als je echt professioneel wilt blijven, zeg dan niks.