wrote:Vooral niet doen dan heh!
Ik snap echt niet waarom er op "inside" info altijd zo wordt gereageerd op HTwrote:En BattleRoyaleNL, leuk hoor, al die info. Maar lul je niet gewoon lekker uit je nek?
wrote:Vooral niet doen dan heh!
Ik snap echt niet waarom er op "inside" info altijd zo wordt gereageerd op HTwrote:En BattleRoyaleNL, leuk hoor, al die info. Maar lul je niet gewoon lekker uit je nek?
Wat dan? Ik stel hem toch een (vrij logische) vraag? Zomaar uit het niets dingen roepen kan iedereen en dat is vrij irritant als dat altijd gebeurt en het de helft van de tijd niet klopt. Ik zeg niet dat ik hem niet geloof, maar het zou al heel wat schelen als hij kan toelichten waar die informatie op berust is.wrote:wrote:Vooral niet doen dan heh!Ik snap echt niet waarom er op "inside" info altijd zo wordt gereageerd op HTwrote:En BattleRoyaleNL, leuk hoor, al die info. Maar lul je niet gewoon lekker uit je nek?Ik vind het nog wel logisch klinken wat hij zegt en het is toch leuk om mee te nemen in de speculaties richting een feest?
Dus stel iemand heeft veel dj's als vrienden en kent mensen uit de grote organisaties, dan ga je als je hier op het forum zit toch niet doodleuk vertellen dat bijvoorbeeld Act Of Rage niet zelf produceert omdat een collega dj (die jij dus kent) het in een dronken bui heeft gezegd...wrote:Speculeren ok, maar dit is geen speculeren. Zo kan iedereen wel wat roepen inderdaad. Of het logisch klinkt of niet boeit dan niet.
Uit P1 fissa topique, hij is er goed inwrote:wrote:Dan kan zelfs die hele lineup en hardtraxx newbie met zn betrouwbare bron de prullenbak inwrote:Haha mooi dat Deetox dan gewoon hier niet staat. Dus kan die hele discussie weer de prullenbak in
ja man , omdat mijn bron niet de juiste lijst heeft maar op afreageren op mij? Ik heb ook niet gezegt dat dit de line up is maar dit gaan in sommige wandelgangen rond. Jammer dat deetox niet komt
Het is zeker leuk om te weten, maar zoals patrick zei, het is nogal lastig hier tegenwoordig om inside info en interessant doen uit elkaar te halen.wrote:Dus stel iemand heeft veel dj's als vrienden en kent mensen uit de grote organisaties, dan ga je als je hier op het forum zit toch niet doodleuk vertellen dat bijvoorbeeld Act Of Rage niet zelf produceert omdat een collega dj (die jij dus kent) het in een dronken bui heeft gezegd...wrote:Speculeren ok, maar dit is geen speculeren. Zo kan iedereen wel wat roepen inderdaad. Of het logisch klinkt of niet boeit dan niet.
Ik vind die inside info altijd wel leuk om te weten mocht het kloppen! Uiteraard komt het voor dat mensen zomaar wat lullen maar er zijn ook een aantal leden vertrokken die het nagenoeg altijd goed hadden puur door de kortzichtige reacties van forumleden..
Misschien wel beter inderdaadwrote:Misschien is het goed om helemaal niet meer 'inside info' te delen oid. Leuk dat er dan een bron bij moet maar dit wordt dus ook totaal niet gedaan. Gewoon lekker bij speculeren houden. Heb je inside info? houd het lekker voor je. Geeft alleen maar irritatie en nutteloze discussies
10:00 hoeft van mij echt niet hoorwrote:En denk idd aan van 10:00 tot max 02:00.
wrote:10:00 hoeft van mij echt niet hoorWekker om 05:00, 06:30 verzamelen en 07:30 in de bus om iedereen op te halen en er vanaf het begin bij te zijn...
Ohja logischwrote:Neeeairport weeze krijgt nacht vluchten daarom kan een nachtfestival niet meer. En denk idd aan van 10:00 tot max 02:00.
wrote: In mijn ogen en wat ik hoor in de wandelgangen :
wrote:wrote: In mijn ogen en wat ik hoor in de wandelgangen :
In welke wandelgangen loop jij rond dan?
Gevalletje de pot verwijt de ketel? Ik ben ook wel benieuwd in welke wandelgangen jij zoal rondloopt hoor, gewoon een legitieme vraag volgens mij.wrote:wrote:wrote: In mijn ogen en wat ik hoor in de wandelgangen :
In welke wandelgangen loop jij rond dan?
Bkijkbaar in gangen waar jij niet komt? Ga nou allemaal niet zo bijdehand doen.
Speculatie =/= geruchtenwrote:Dit is een geruchten topic...
Hoezo zou dat niet uitmaken dan? Iedereen kan op die manier wel iets uit z’n duim zuigen onder dat motto.wrote:en waar mensen het horen of hoe. Dat maakt niks uit..
Dus eerst zeg je dat het geen nachtfeest meer wordt vanwege nachtvluchten en dan zeg je dat je gewoon logisch moet nadenken?wrote:Nou ja dat gaat idd rond. En weet jij veel tot hoelaat ze een vergunning krijgen. Weet alleen bijna zeker dat het niet meer de hele nacht doorgaat. En is btw geen inside info. Is logisch nadenken. Defqon gaat niet verplaatsen ( mensen boeken nu al vluchten en huisjes en de meeste mensen van ver weg zijn er meestal al een paar dagen van te voren ) dus dat gaan ze niet 4 maand van te voren aangeven van joh we gaan het ergens anders doen. Dat nieuwe event inplaats van qbase was ook ql bekend waneer en waar. Dat mensen dan nog denken aan een weekend festival snap ik dan weer niet... al met al. In mijn ogen en wat ik hoor in de wandelgangen : defqon van 3 naar 4 dagen plus grotere camping. Qbase vervanger een dag festival met iets heel anders kwa opzet. ( meerdere dance labels bij elkaar inplaats van alleen hardstyle/core
Dus ze gaan nachts opeens vliegen terwijl Q-dance nog bezig is met opruimen?wrote:Lezen is voor sommige mensen lastig blijkbaar. Ik loop bij verschillende organisaties rond die hardstyle events doen. Daar hoor je nog wel eens wat. En idd geen nachtfeest omdst airport weeze gaat uitbreiden plus nachtvluchten. Werd begin dit jaar al bekend gemaakt dat aiport weeze plannen had daarvoor.
wrote:Dus ze gaan nachts opeens vliegen terwijl Q-dance nog bezig is met opruimen?wrote:Lezen is voor sommige mensen lastig blijkbaar. Ik loop bij verschillende organisaties rond die hardstyle events doen. Daar hoor je nog wel eens wat. En idd geen nachtfeest omdst airport weeze gaat uitbreiden plus nachtvluchten. Werd begin dit jaar al bekend gemaakt dat aiport weeze plannen had daarvoor.
wrote:En als dat feest tot 23u duurt dan? Dan zijn er ook vanaf een uur of 21:00 lasers en/of vuurwerk. Dan dus ook geen avondvluchten meer dan, maar alleen 's nachts?