Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 50  Volgende
Bericht Geplaatst op 24 okt 2018 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

#NeverForget
Bericht Geplaatst op 24 okt 2018 12:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In RSU heeft iemand een foto geplaatst met een mail van een vakantiepark, waarin staat:

Citaat:
Het festival weekeinde zal aankomend jaar plaatsvinden van donderdag 27 t/m zondag 30 juni 2019. Uw boeking zal naar dit weekeinde gewijzigd worden, zonder extra kosten.


Meer mensen die al geboekt hadden dit gekregen? Dan kunnen we toch wel stellen dat Defqon 4 dagen gaat duren komend jaar, poah.
Bericht Geplaatst op 24 okt 2018 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice, 100% weer aanwezig. Dat weekend beviel me wel.

Wel weer fijn in een vakantiehuis :lol:
Bericht Geplaatst op 24 okt 2018 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Nice, 100% weer aanwezig. Dat weekend beviel me wel.

Wel weer fijn in een vakantiehuis :lol:

Nu ff afstemmen dat we bij jullie op park zitten dan
Bericht Geplaatst op 24 okt 2018 12:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Erwiet schreef:
In RSU heeft iemand een foto geplaatst met een mail van een vakantiepark, waarin staat:

Citaat:
Het festival weekeinde zal aankomend jaar plaatsvinden van donderdag 27 t/m zondag 30 juni 2019. Uw boeking zal naar dit weekeinde gewijzigd worden, zonder extra kosten.


Meer mensen die al geboekt hadden dit gekregen? Dan kunnen we toch wel stellen dat Defqon 4 dagen gaat duren komend jaar, poah.


Jup. Ik heb deze mail ook gekregen. Eerlijk gezegd niet perse blij met het feit dat het 4 dagen wordt.
Bericht Geplaatst op 24 okt 2018 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Rickzel schreef:
Nice, 100% weer aanwezig. Dat weekend beviel me wel.

Wel weer fijn in een vakantiehuis :lol:

Nu ff afstemmen dat we bij jullie op park zitten dan


Of wij bij jullie... Maar idd even afstemmen als die data officieel zijn :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 24 okt 2018 12:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Eerlijk gezegd niet perse blij met het feit dat het 4 dagen wordt.


Ik ook niet.. Wij gaan of gewoon van vrijdag t/m zondag of niet! Even kijken hoe alles wordt ingedeeld, wat de kosten zijn etc. Nog een dag DQ is gewoon nergens voor nodig imo :whistle:
Bericht Geplaatst op 24 okt 2018 13:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
RomanAnthony schreef:
Eerlijk gezegd niet perse blij met het feit dat het 4 dagen wordt.


Ik ook niet.. Wij gaan of gewoon van vrijdag t/m zondag of niet! Even kijken hoe alles wordt ingedeeld, wat de kosten zijn etc. Nog een dag DQ is gewoon nergens voor nodig imo :whistle:


Ja precies. Ik ga sowieso niet vanaf donderdag. Als de prijs van een weekendticket hierdoor wel (te) ver omhoog schiet, laat dan maar lekker doen. Niet omdat ik het niet kan leien, maar principe.
Bericht Geplaatst op 24 okt 2018 13:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Als de prijs van een weekendticket hierdoor wel (te) ver omhoog schiet, laat dan maar lekker doen. Niet omdat ik het niet kan leien, maar principe.


Precies de gedachtegang in onze groep :) En ik ben ook bang dat zo'n extra dag ook echt ten koste gaat van de charme van hét DQ weekend!
Bericht Geplaatst op 24 okt 2018 13:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
RomanAnthony schreef:
Als de prijs van een weekendticket hierdoor wel (te) ver omhoog schiet, laat dan maar lekker doen. Niet omdat ik het niet kan leien, maar principe.


Precies de gedachtegang in onze groep :) En ik ben ook bang dat zo'n extra dag ook echt ten koste gaat van de charme van hét DQ weekend!


Helemaal mee eens, pik.

Zoals mijn vriendin (gelukkig) altijd zegt: groter is niet altijd beter.
Bericht Geplaatst op 24 okt 2018 13:14 
 
Hardtraxxer

Ik kom op maandag al helemaal verrot thuis na 3 dagen. 4 dagen is wel een beetje overkill zo. En zoals hierboven gezegd wordt ben ik benieuwd wat het gaat doen met de prijs
Bericht Geplaatst op 24 okt 2018 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het festival terrein zal donderdag hoogstwaarschijnlijk toch niet open zijn, hooguit wat activiteiten op de camping zelf. En vrijdag wordt dat een volwaardige festival dag. Praktisch gezien heb je dan maar een halve dag feest extra, vergeleken met dit jaar.
Bericht Geplaatst op 24 okt 2018 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Het festival terrein zal donderdag hoogstwaarschijnlijk toch niet open zijn, hooguit wat activiteiten op de camping zelf. En vrijdag wordt dat een volwaardige festival dag. Praktisch gezien heb je dan maar een halve dag feest extra, vergeleken met dit jaar.


Precies dit, ze gaan Lowlands achterna
Bericht Geplaatst op 24 okt 2018 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Het festival terrein zal donderdag hoogstwaarschijnlijk toch niet open zijn, hooguit wat activiteiten op de camping zelf. En vrijdag wordt dat een volwaardige festival dag. Praktisch gezien heb je dan maar een halve dag feest extra, vergeleken met dit jaar.


Perfect, als je gewoon beetje normaal doet en voldoende slaap pakt is dat prima te doen. :D Mooi man.
Bericht Geplaatst op 24 okt 2018 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Perfect, als je gewoon beetje normaal doet en voldoende slaap pakt

Hahahaah
Bericht Geplaatst op 24 okt 2018 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat er veel gepakt wordt, maar geen slaap xd
Bericht Geplaatst op 24 okt 2018 14:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erwiet schreef:
In RSU heeft iemand een foto geplaatst met een mail van een vakantiepark, waarin staat:

Citaat:
Het festival weekeinde zal aankomend jaar plaatsvinden van donderdag 27 t/m zondag 30 juni 2019. Uw boeking zal naar dit weekeinde gewijzigd worden, zonder extra kosten.


Meer mensen die al geboekt hadden dit gekregen? Dan kunnen we toch wel stellen dat Defqon 4 dagen gaat duren komend jaar, poah.



Maar hoe betrouwbaar is deze informatie dan denken jullie? Als ik google op Defqon.1 2019 zie ik overal een datum van 21 juni t/m 23 juni 2019 staan. Hoe komt zo'n vakantiepark dan aan die informatie?

Het is niet dat ik het tegenspreek, maar kan niet zo goed inschatten hoe betrouwbaar deze bron is...
Bericht Geplaatst op 24 okt 2018 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Rickzel schreef:
Perfect, als je gewoon beetje normaal doet en voldoende slaap pakt

Hahahaah

Ja, ik beloof mezelf ook altijd om de vrijdagavond met de gathering rustig aan gedaan. Werkt averechts. Denk dat als je, aangezien het terrein dan waarschijnlijk nog dicht is, bij je huisje/tent zit met je groep, de shit totaal uit de hand gaat lopen xd
Bericht Geplaatst op 24 okt 2018 14:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daan- schreef:
Maar hoe betrouwbaar is deze informatie dan denken jullie? Als ik google op Defqon.1 2019 zie ik overal een datum van 21 juni t/m 23 juni 2019 staan. Hoe komt zo'n vakantiepark dan aan die informatie?

Het is niet dat ik het tegenspreek, maar kan niet zo goed inschatten hoe betrouwbaar deze bron is...

Mega betrouwbaar. Miwer slaapt al jaren op dat park en derhalve is iedereen echt enorm goed ingelicht.
Bericht Geplaatst op 24 okt 2018 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij hebben al een huisje geboekt op één van de parken en Ramon, op zijn naam is het geboekt, het mailing gehad van het desbetreffende park. Dat doen ze toch niet zomaar, lijkt me?
Bericht Geplaatst op 24 okt 2018 18:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Het festival terrein zal donderdag hoogstwaarschijnlijk toch niet open zijn, hooguit wat activiteiten op de camping zelf. En vrijdag wordt dat een volwaardige festival dag. Praktisch gezien heb je dan maar een halve dag feest extra, vergeleken met dit jaar.


Ja superleuk dit, kan je of een dag op die schrale camping rondhangen zonder iets te doen, of op vrijdag aankomen op een camping die al 95% vol staat.
Bericht Geplaatst op 24 okt 2018 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vermoed dat het allemaal heel erg gaat meevallen. We weten helemaal niet hoe het in elkaar gaat steken. Het zal vast niet zo erg zijn zoals het hier nu overkomt -.-
Bericht Geplaatst op 24 okt 2018 19:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

4 dagen defqon lijkt mij echt geweldig, meer defqon = meer beter


Denk dat jullie gewoon oud aan het worden zijn :whistle:
Bericht Geplaatst op 24 okt 2018 19:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Denk dat jullie gewoon oud aan het worden zijn :whistle:


Klopt.
Bericht Geplaatst op 24 okt 2018 23:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dagkaarten voor de vrijdag lijkt me wel wat :)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 50  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen