Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 30 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 19 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
#NeverForget
Hardtraxxer
123 posts member since 2013
last seen Jun 2026
In RSU heeft iemand een foto geplaatst met een mail van een vakantiepark, waarin staat:
Het festival weekeinde zal aankomend jaar plaatsvinden van donderdag 27 t/m zondag 30 juni 2019. Uw boeking zal naar dit weekeinde gewijzigd worden, zonder extra kosten.
Meer mensen die al geboekt hadden dit gekregen? Dan kunnen we toch wel stellen dat Defqon 4 dagen gaat duren komend jaar, poah.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 11 hours ago
Nice, 100% weer aanwezig. Dat weekend beviel me wel.

Wel weer fijn in een vakantiehuis :lol:
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 20 days ago
Rickzel wrote:Nice, 100% weer aanwezig. Dat weekend beviel me wel.

Nu ff afstemmen dat we bij jullie op park zitten dan
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Erwiet wrote:In RSU heeft iemand een foto geplaatst met een mail van een vakantiepark, waarin staat:
Het festival weekeinde zal aankomend jaar plaatsvinden van donderdag 27 t/m zondag 30 juni 2019. Uw boeking zal naar dit weekeinde gewijzigd worden, zonder extra kosten.
Meer mensen die al geboekt hadden dit gekregen? Dan kunnen we toch wel stellen dat Defqon 4 dagen gaat duren komend jaar, poah.
Jup. Ik heb deze mail ook gekregen. Eerlijk gezegd niet perse blij met het feit dat het 4 dagen wordt.
Hardtraxx Veteran
last seen 11 hours ago
THArdstyler wrote:
Rickzel wrote:Nice, 100% weer aanwezig. Dat weekend beviel me wel.

Nu ff afstemmen dat we bij jullie op park zitten dan
Of wij bij jullie... Maar idd even afstemmen als die data officieel zijn :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
RomanAnthony wrote:Eerlijk gezegd niet perse blij met het feit dat het 4 dagen wordt.
Ik ook niet.. Wij gaan of gewoon van vrijdag t/m zondag of niet! Even kijken hoe alles wordt ingedeeld, wat de kosten zijn etc. Nog een dag DQ is gewoon nergens voor nodig imo :whistle:
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
DonnyD wrote:
RomanAnthony wrote:Eerlijk gezegd niet perse blij met het feit dat het 4 dagen wordt.
Ik ook niet.. Wij gaan of gewoon van vrijdag t/m zondag of niet! Even kijken hoe alles wordt ingedeeld, wat de kosten zijn etc. Nog een dag DQ is gewoon nergens voor nodig imo :whistle:
Ja precies. Ik ga sowieso niet vanaf donderdag. Als de prijs van een weekendticket hierdoor wel (te) ver omhoog schiet, laat dan maar lekker doen. Niet omdat ik het niet kan leien, maar principe.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
RomanAnthony wrote:Als de prijs van een weekendticket hierdoor wel (te) ver omhoog schiet, laat dan maar lekker doen. Niet omdat ik het niet kan leien, maar principe.
Precies de gedachtegang in onze groep :) En ik ben ook bang dat zo'n extra dag ook echt ten koste gaat van de charme van hét DQ weekend!
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
DonnyD wrote:
RomanAnthony wrote:Als de prijs van een weekendticket hierdoor wel (te) ver omhoog schiet, laat dan maar lekker doen. Niet omdat ik het niet kan leien, maar principe.
Precies de gedachtegang in onze groep :) En ik ben ook bang dat zo'n extra dag ook echt ten koste gaat van de charme van hét DQ weekend!
Helemaal mee eens, pik.

Zoals mijn vriendin (gelukkig) altijd zegt: groter is niet altijd beter.
H
Hardtraxxer
807 posts member since 2012
last seen 8 hours ago
Ik kom op maandag al helemaal verrot thuis na 3 dagen. 4 dagen is wel een beetje overkill zo. En zoals hierboven gezegd wordt ben ik benieuwd wat het gaat doen met de prijs
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Het festival terrein zal donderdag hoogstwaarschijnlijk toch niet open zijn, hooguit wat activiteiten op de camping zelf. En vrijdag wordt dat een volwaardige festival dag. Praktisch gezien heb je dan maar een halve dag feest extra, vergeleken met dit jaar.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 22 days ago
Norther66 wrote:Het festival terrein zal donderdag hoogstwaarschijnlijk toch niet open zijn, hooguit wat activiteiten op de camping zelf. En vrijdag wordt dat een volwaardige festival dag. Praktisch gezien heb je dan maar een halve dag feest extra, vergeleken met dit jaar.
Precies dit, ze gaan Lowlands achterna
Hardtraxx Veteran
last seen 11 hours ago
Norther66 wrote:Het festival terrein zal donderdag hoogstwaarschijnlijk toch niet open zijn, hooguit wat activiteiten op de camping zelf. En vrijdag wordt dat een volwaardige festival dag. Praktisch gezien heb je dan maar een halve dag feest extra, vergeleken met dit jaar.
Perfect, als je gewoon beetje normaal doet en voldoende slaap pakt is dat prima te doen. :D Mooi man.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Rickzel wrote:Perfect, als je gewoon beetje normaal doet en voldoende slaap pakt
Hahahaah
Hardtraxx Veteran
3820 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Denk dat er veel gepakt wordt, maar geen slaap xd
Hardtraxxer
75 posts member since 2012
last seen Jun 2024
Erwiet wrote:In RSU heeft iemand een foto geplaatst met een mail van een vakantiepark, waarin staat:

Maar hoe betrouwbaar is deze informatie dan denken jullie? Als ik google op Defqon.1 2019 zie ik overal een datum van 21 juni t/m 23 juni 2019 staan. Hoe komt zo'n vakantiepark dan aan die informatie?

Het is niet dat ik het tegenspreek, maar kan niet zo goed inschatten hoe betrouwbaar deze bron is...
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 20 days ago
Alm1ghty wrote:
Rickzel wrote:Perfect, als je gewoon beetje normaal doet en voldoende slaap pakt
Hahahaah
Ja, ik beloof mezelf ook altijd om de vrijdagavond met de gathering rustig aan gedaan. Werkt averechts. Denk dat als je, aangezien het terrein dan waarschijnlijk nog dicht is, bij je huisje/tent zit met je groep, de shit totaal uit de hand gaat lopen xd
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Daan- wrote: Maar hoe betrouwbaar is deze informatie dan denken jullie? Als ik google op Defqon.1 2019 zie ik overal een datum van 21 juni t/m 23 juni 2019 staan. Hoe komt zo'n vakantiepark dan aan die informatie?

Het is niet dat ik het tegenspreek, maar kan niet zo goed inschatten hoe betrouwbaar deze bron is...
Mega betrouwbaar. Miwer slaapt al jaren op dat park en derhalve is iedereen echt enorm goed ingelicht.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 6 hours ago
Wij hebben al een huisje geboekt op één van de parken en Ramon, op zijn naam is het geboekt, het mailing gehad van het desbetreffende park. Dat doen ze toch niet zomaar, lijkt me?
Hardtraxxer
579 posts member since 2018
last seen Oct 2019
Ja superleuk dit, kan je of een dag op die schrale camping rondhangen zonder iets te doen, of op vrijdag aankomen op een camping die al 95% vol staat.
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Ik vermoed dat het allemaal heel erg gaat meevallen. We weten helemaal niet hoe het in elkaar gaat steken. Het zal vast niet zo erg zijn zoals het hier nu overkomt -.-
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
4 dagen defqon lijkt mij echt geweldig, meer defqon = meer beter

Denk dat jullie gewoon oud aan het worden zijn :whistle:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
LV1 wrote: Denk dat jullie gewoon oud aan het worden zijn :whistle:
Klopt.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Dagkaarten voor de vrijdag lijkt me wel wat :)